úterý 3. ledna 2017

By Arwenn: Holografický lak Sansa

Na dnešek jste si sami vybrali jde o recenzi krásného laku na nehty značky By Arwenn s názvem Sansa. Lak je holografický a ve skutečnosti vypadá mnohem lépe než na fotkách, ale snažila jsem se odstín zachytit, co nejlépe.
Tento holografický lak na nehty hraje všemi barvami. Hlavními barvami, které převažují je fialová a růžová. Nádherně se třpytí! 
Lak je ve skleněné baculaté lahvičce o obsahu 15 ml se šroubovacím delším stříbrným víčkem, které se dobře drží při lakování. Štěteček je užší a delší, ale moc dobře se s ním lakuje. Na fotkách můžete vidět jednu vrstvu laku a potom dvě vrstvy. 
Jedna vrstva
Dvě vrstvy
Konzistence laku je tekutější, ale z nehtu lak nijak nestéká. Na tomto laku se mi moc líbí, že ho můžete lakovat v jedné vrstvě a docílíte jemných a decentních nehtů, ale když nalakujete dvě vrstvy, tak se lak teda rozparádí a ukáže co v něm je. Odráží světlo na všechny strany a určitě si nehtíků všichni všimnou. 
Já jsem lak ještě ozdobila razítkovací metodou a vzorem z destičky od Born Pretty BP-13. A konečně jsem narazila na lak od Avonu, který mi nerozmazává narazítkovaný vzor.
Pokud jde o výdrž v pohodě zvládne 4 dny. Ještě nesmím zapomenout na to, že je lak ručně vyrobený, veganský a 5free!
Pokud by se vám lak líbil, tak si ho můžete koupit na LakiLaki.cz za 329 Kč.

LÍBÍ SE VÁM TENTO LAK?
KOLIK JSTE OCHOTNÉ DO LAKU INVESTOVAT PENĚZ?


15 komentářů:

  1. Nááádhera... 💗 Ale ta cena 😥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, ale také je lak kvalitnější a tělu nijak neubližuje :).

      Vymazat
    2. až takovou kvalitu si tedy dovolit nemůžu :D budu se kochat tu u Tebe :D

      Vymazat
  2. Lak je teda moc pěkný, opravdu nádherný ale těch peněz mi je líto dát za lak, když si nehty moc nelakuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pecka :O Nádhera.. a ty tvé nehty, ach ach..

    OdpovědětVymazat
  4. Wau ten je dokonalý, takový odstín mám nejraději a hodí se ke všemu, vypadá skvěle i jen tak bez zdobení :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Taková ta Unicorn barvicka❣️

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento lak na nehty vypadá dosti skvěle! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný odstín a super♡

    Veeveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně se mi tyto holografické laky líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Teda je krásný , ale já bych tolik asi za lak nedala...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný lak ale jelikož preferuji spíše gelové nehty tak laky moc nekupuji, super fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...