čtvrtek 26. ledna 2017

Poo-pourri: Testujeme další vůně


Takové ty vůně, co se stříknou na vodní hladinku wc a dokážou vykouzlit, že po vás toaleta voní jako po princezně už jistě znáte že? U nás jsme si je fakt oblíbili. Před Vánoci jsem na stránce Poo-pourri.cz dělala opravdu velkou objednávku, objednávala jsem vůně pro kamarádku, mamku, pro mamčinu kamarádku a samozřejmě pro nás s Honzou. Značku zastupuje a komunikuje se mnou, milá Anetka, která mi v balíčku s mojí objednávkou poslala na vyzkoušení jednu z novinek, kterou už na e-shopu taky najdete.
Na e-shopu během ledna přibyli rovnou dvě novinky! Jde o nové vůně Vanilla Mint (vanilka/máta) a Tropical Hibiscus (tropický ibišek). Já jsem na vyzkoušení dostala právě ten Ibišek.

Celá předvánoční objednávka obsahovala tyto varianty:
Lavender Vanilla - čerstvá levandule a hřejivá vanilka
Secret Santa - hřejivá vanilka a skořice
Original Citrus - bergamot, citronová tráva a grapefruit
Tropical Hibiscus - ibišek, citrusy a meruňky
Tropical Hibiscus

Santa Secret
Musím říct, že všechny vůně mi voní opravdu příjemně a je opravdu cítit, to co je napsané v jejich popisu. Líbí se mi, že nejde o žádnou smradlavou chemii! U mě jste už tyto wc parfémky mohly vidět už ve dvou článcích (zde a zde). Tady je ODKAZ na youtube stránku značky, kde najdete spoustu vtipných videí :D. tak se na nějaké mrkněte. 
Produkt slouží k zamaskování pachových stop po tom, co opustíte toaletu. Fakt super do kabelky. Sprejů už jsme doma měli víc, takže vím, že se tato investice opravdu vyplatí a i to malé balení o objemu 59 ml vám bude stačit na cca 100 použití. U nás doma tak na čtyři měsíce a to jsme doma dva dospěláci. Malé balení stojí 299 Kč. Pokud už, ale jdete najisto můžete si koupit i větší balení - tady je celá nabídka.
Přesný návod jak sprej funguje je pěkně popsán na tomto obrázku:

KTEROU VŮNI BYSTE NEJRADĚJI VYZKOUŠELY VY?
MÁTE S POO-POURI UŽ NĚJAKOU ZKUŠENOST?


5 komentářů:

  1. Tuto věcičku znám právě pouze z internetu a z blogů. Líbí se mi jejich reklama :-)
    Santa Secret má zajímavou vůni, ta by se mi mohla líbit. Ač se mi to líbí, nechce se mi dávat tolik peněz za to a hlavně mě popravdě nikdy nenapadlo si tohle pořídit.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obrázek je fakt vtipný, a vypadá to jako super věcička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. The packages are pretty! Thanks for your comment! :)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  4. Vůně original citrus může být zajímavá. Tuhle věcičku poznám jen z blogů a sama bych si ji asi nekoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle věcičku znám jen z blogů. Osobně zkušenost nemám, ale dost vážně o tom přemýšlím O:) A jejich reklamy jsou parádní!

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...