sobota 7. ledna 2017

Brandnooze box: Sváteční edice a prosinec 2016

V tomto článku vám ukážu obsah rovnou dvou brandnooze boxu, protože jsem je nestíhala zveřejňovat hned, když přišly, tak to teď sfouknu najednou. Před Vánocemi mi přišel sváteční brandnooze box plný dobrot. Tak se jdeme mrknou na to co, box obsahoval.

Milka Sensations
39,90 Kč
Tyto sušenky už jsme doma měli a je fakt že dobrá rada, ohřát je v mikrovlnce a sníst teplé byla super. Dieta to teda ale fakt není. Sušenky už jsem snědla, samozřejmě ne naráz. Po otevření ablení jsem byla zklamaná, protože byly všechny rozlámané, takže z nich zbyly malinké kousíčky :(. Jinak byly fakt hodně sladké.
Zátkovy těstoviny
39,90 Kč
Já jsem v boxu měla polévkové nudle, které se nám budou určitě hodit, domácí vývary s nudlemi vaříme dost často. 
Pepsi Pravá chuť Vánoc
21,90 Kč 
Pepsi padla za vlast už na Vánoce :).
Bohemia Solené
24,90 Kč
Rozbalili jsme s Honzou box a Honza hned sáhl po pytlíku chipsů, takže ty jsme hned slupli. Každopádně Hobžovi chipsy nám chutnají víc.
Penam Naše Zlatka
15 Kč
Mouka je na tom stejně jako droždí, byla už v minulém boxu. Pořád něco pečeme, takže je super, že ji máme do zásoby. 
Noli Sušené pekařské droždí
5 Kč
Droždí je teď v každém boxu. Určitě se u nás neztratí, ale už by v boxu mohlo být i něco jiného než droždí :). 

Emco Tyčinka Ořechy a para ořechy
13,90 Kč
Tyto oříškové tyčinky mám ráda, takže i tuto si dám v práci do šuplíčku pro strýčka příhodu a poobědovou chuť na něco sladkého. Taková rychlá dávka energie se občas hodí. 

Mentos Choco karamel a bílá čokoláda
19,90 Kč
Mentos si teda v obchodě nekupuji, takže nejspíš i toto balení poputuje k někomu, kdo ho ocení a pochutná si na něm. 

Chupa chups Lízátko
7,90 Kč
Teda pamatuji časy, kdy lízátko stálo dvě koruny, jako za 8 Kč mi to přijde fakt hodně drahá sladkost, to je lepší koupit dítěti jablko. Lízátko určitě poputuje k někomu dalšímu. 
Schwartau Extra rybízový džem
69,90 Kč
Tento džem mě dvakrát nenadchnl, protože naše spížička je plná marmelád, které si doma děláme sami a přijde mi, že naše domácí zásoby se vůbec netenčí. Ale věřím, že někdo, kdo doma nezavařuje džem ocení. 
Vitana Poctivá majonéza
24,90 Kč
My kupujeme majonézu od Helmanns, ale už jsme spotřebovaly i tuto a nevidím v nich nějaký zásadní rozdíl.
Machland Kysané zelí
19,90 Kč
Nejčastěji a taky nejraději kupujeme zelí tady u nás ve vedlejší vesnici. Vždycky si koupíme zelí v pětilitrové láhvi a jíme ho pořád. Je to vitamínová bomba a navíc dobrota! Když jsem objevila toto zelí v boxu, tak jsem dostala chuť na bramboráky se zelím nebo na zelňačku. 
To je všechno co bylo ve svátečním brandnooze boxu a teď přejdeme na box prosincový. Posledním balíčkem, který mi v roce 2016 pošťák přinesl byl prosincový brandnooze box. Tento box obsahoval produkty na novoroční oslavy. Box byl tak plný, že se do něj nevlezlo ani tolik pilin. Tak se jdeme mrknout, co v něm bylo a co už jsme spotřebovali. 

MaxiVita Herbal Horký 
69,90 Kč (10 ks)
V boxu jsem měla dva sáčky s vitaminovým horkým nápojem. Měla jsem tam variantu brusinka a echinacea. Sáčky jsem zatím neotvírala, nechám si je nejspíš do práce :).
Patifu delikates
26,90 Kč
Napřed jsem si myslela, že jde o normální masovou paštiku a odložila jsem ji bokem, protože mě zvlášť nezaujala. Ale teď při sepisování produktů jsem si v letáčku přečetla, že jde o paštiku z tofu. Paštika nemusí být v lednici, takže je vhodná na výlety, do školy nebo do práce. Zatím jsem ještě neměla odvahu ji ochutnat, ale jsem na ni zvědavá.
TUC Original
19,90 Kč
Nic výjimečného prostě TUC sušenky, které se prodávají už dlouho, neurazí ani nenadchnou. Dala jsem je bokem.
Korunní Neperlivá
11,90 Kč
Tak myslela jsem, že jde o klasickou neperlivou vodu, ale ono néé tato voda je totiž speciální :D. Je totiž jako vhodná k vínu a má na to dokonce i certifikát. No to jsou mi teda novinky. 
Carla Čokoláda
6 Kč
Jde o malou čokoládku. Přesně tak velkou čokošku mi mamka občas kupovala, když jsem byla malá. Líbí se mi moc její balení, protože jde o obrázky, které malovaly sami děti a pokud chcete mít svůj obrázek na obale, stačí ho jen poslat na www.cokoska.cz. Já jsem ji už slupla a byla moc dobrá. 
Rotkäppchen Désalcoolisé Rosé
47 Kč
Jde o šumivou alternativu šumivého vína s nádechem bobulovitého ovoce a neobsahuje alkohol, takže za mě super. 
Ricola Bylinný Originál
54,90 Kč
Bylinné bonbóny, které obsahují směs 13 bylin vypěstovaných ve švýcarských horských oblastech čistě přírodním způsobem. Tyto bonbony mají hranatý tvar, což moc ráda nemám, protože mám vždycky poškrábané patro, ale určitě je vyzkoušíme.
Jupí Horká švestka se skořicí
56,90 Kč
Jde o sirup, který si můžete připravit buď studený nebo také teplý. Mě teda víc chutná teplý. Jde o takový hodně sladký (ne moc zdravý) rychlý čaj. Prý ale neobsahuje umělé konzervanty, sladidla ani barviva. Sirup používáme na doslazování čaje místo medu a je to dobrota.
To je z posledního boxu roku 2016 všechno. Hodnotím ho průměrně. Do dotazníku, který pravidelně vyplňuji stále opakuji, že bych v boxu uvítala více zdravých potravin a méně sladkostí a tak doufám, že se v tom novém roce něco změní a budou boxy zdravější. No uvidíme. 

ZAUJAL VÁS OBSAH BOXŮ?
UŽ JSTE NĚKTERÉ PRODUKTY VYZKOUŠELY? 


6 komentářů:

  1. |Ty 3 poslední produkty bych ocenila. Jinak mi to přijde na jedno brdo. Jinak nevím, jestli to víš, ale CHOCO mentos nejsou normální mentosky. Jsou to karamelky pod blbou značkou. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Celkom fajn obsah, to šumivé víno vyzerá dobre :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  3. MMM..looks so tasty!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně jak říkáš, taky bych uvítala i něco zdravějšího. Pepsi, lízátka a čokolády to u nás moc nejede. Ale na druhou stranu něco mě i zaujalo, třeba to šumivé víno bez alkoholu. A ještě ta Horká švestka se skořicí, ale to si spíš rádi děláme doma domácí pečený čaj s ovocem učitě je to zdravější, máme v tom i kousky ovoce a hlavně v zimě krásně zahřeje. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné věci, využila bych téměř vše, pouze voda k vínu mi přijde jako fakt blbost, řekla bych že od vody z kohoutku se o moc neliší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...