pondělí 9. ledna 2017

Biofficina Toscana: Citrusový peeling na rty


Trápí vás suché a popraskané rty? Přemýšlíte jak je nejlíp ošetřit? Zkuste pravidelný jemný peeling, který rty prokrví a potom namazat kvalitním výživným balzámem na rty. Moje rty v zimě trpí a když jsou velké mrazy tím víc. Často si je taky olizuju, což pro ně není vůbec dobré a způsobuje právě popraskání jemné kůžičky. Dneska vám představím peeling na rty značky Biofficina Toscana. Tato značka nabízí přírodní kosmetiku z Toskánska (tedy z Itálie). Já jsem peeling dostala na vyzkoušení od zastoupení značky, moc děkuji.


Peeling je v malém plastovém kelímku se šroubovacím víčkem o objemu 15 ml. Na víčku je originální znak značky, což mě hned zaujalo a moc se mi to líbí. V obale je také ochranná vložka, aby se vám peeling nevyklopil do víčka, když se vám náhodou převrátí. Kelímek by mohl být spíše širší a placatější, tak aby se z něj peeling dobře nabíral, ale pokud nemáte dlouhé nehtíky, tak vám nebude vadit ani toto balení. I když je peelingu v kelímku málo vydrží opravdu dlouho, protože přece jen ho na rty použijete jen trošičku. Vůně peelingu mi připomíná vůni sušených fíků i když ve složení fíky nejsou. Každopádně mi vůně nijak nepřekáží a je příjemná. Peeling obsahuje pouze přírodní ingredience.
SLOŽENÍ: 
prášek z cukrové třtiny*, olej ze semen slunečnice roční (slunečnice)*, Olej z plodů olivovníku evropského (oliva)*, Caprylic/capric triglycerid, Ethylhexyl palmitát, máslo z máslovníku afrického (Bambucké máslo), Hydrogenovaný ricinový olej, máslo z kakaovníku pravého (kakao) *, Bílý vosk* [včelí vosk*], Med*, Silika, Aroma [vůně],Tokoferol.
*z ekologického zemědělství
Já si vždy nanesu malé množství peelingu na hřbet nehtíku a nanesu ho na rty. Pak už jen jemně po rtech a okolí přejíždím. Nijak nedřu, abych si rty nepoškodila, jen prostě jemně přejíždím. Při aplikaci je peeling opravdu sladký, ne že bych ho jedla, ale prostě to jde poznat, že je ve složení cukr a med. Po peelingování si ještě peeling nechám na rtech třeba 3 minuty, aby se olejíčky do rtů pěkně vstřebaly a rty tak byly pěkně vyživené. 
Po použití je hned poznat, že jsou pryč všechny odumřelé buňky a suchá kůžička. Rty jsou pěkně jemné a prokrvené. Já si peeling dělám tak jednou nebo dvakrát za týden a v kombinaci s balzámy na rty musím hrdě prohlásit, že mi rty tolik nepraskají a nejsou tolik vysušené. Peeling si můžete koupit ZDE za 219 Kč. 

ZAUJAL VÁS TENTO PRODUKT?
ZNÁTE ZNAČKU BIOFFICINA TOSCANA?


17 komentářů:

  1. To by se mi momentálně na rty hodilo. Mám je suché, popraskané a nepomáhá na to snad nic. :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v těch mrazech rty dost trpí, ale bojuj! :)

      Vymazat
  2. Já zatím zkoušela na rty jen peeling domácí , zajímal by mě jak moc bych poznala rozdíl u toho kupovaného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dělala cukr a kokosák a nebo jen med a cukr :). Jaké domácí si děláš ty?

      Vymazat
  3. Značku neznám a ani si peeling rtů nedělám, jen občas je trochu promasíruji kartáčkem na zuby. Já mám rty pk většinu oku v dobrém stavu a tak té péče tolik nevyžadují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí, já si musím peelingy dělat často jinak bych rty měla fakt suché, což není pěkné.

      Vymazat
  4. Peeling na pery ešte doma nemám, tento vyzerá skvelo. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je skvělý, doufám, že mi dlouho vydrží :D.

      Vymazat
  5. Vypadá dobře :) můj nejoblíbenější peeling na rty je žvýkačkový od Lush :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom už jsem slyšela a všichni si ho chválí :) jen škoda, že se LUSH nedá dobře sehnat a platiti vysoké poštovné se mi moc nechce.

      Vymazat
  6. Peeling na pery som ešte neskúšala, ale tomuto by som dala šancu :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja zbožňujem peelingy na pery :) a tento vyzerá naozaj super :) aj keď sama by som po ňom asi nesiahla, to sa priznám, ale po tvojej recenzii sa mi zapáčil :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Peeling na rty jsem ještě nikdy nezkoušela, ale je na čase protože dost často trpím na suché rty :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám strašně vysušené rty, hlavně teď v zimě. Musím se přiznat, že jsme vůbec nevěděla že existuje něco jako peeling na rty. Super!
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som sestre kúpila ako darček peeling na pery z Lush a veľmi si ho pochvaľuje. Ja som bola zo začiatku voči tomu nedôverčivá, myslela som si, že to nebude fungovať, ale čoraz častejšie čítam recenzie,že je to skvelá vec, takže sa po nejakom poobzerám. Zatiaľ som to tak bežne v drogérii nevidela.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  11. Značku neznám, ale peeling na rty je skvělá věc! Já mám svůj oblíbený z Lushe :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...