úterý 17. ledna 2017

Saloos: Bio Argan Revital regenerační obličejový olej

Víte že namísto denního anebo nočního krému můžete použít třeba regenerační obličejový olej? V dnešní recenzi vám ukážu olej, který mi teď pomáhá s péčí o moje tvářičky. Jde o arganový olejíček značky Saloos. Tak to nebudu prodlužovat a jdeme na to.
Saloos nabízí spoustu obličejových olejů a já jsem si vybrala zrovna tento Argan Revital, protože podle mě je prostě arganový olej po všech stránkách úžasný - tečka. Tento olejíček je určen pro všechny typy pleti, dokonce i pro tu citlivou. Bojuje taky s pupínky, zarudnutím a dalšími nedokonalostmi pleti. Fakt funguje. 
Olejíček je ve skleněné lahvičce s praktickým kapátkovým aplikátorem. Lahvička má fakt krásnou etiketu. Vůně tohoto olejíčku mi naprosto vyhovuje, je moc příjemná a svěží. Voní po růži, levanduli a lemon tea tree.
Určitě už víte, že všechny olejíčky, které jsou určeny pro pleť by se měly používat na navlhčenou pleť, takže já si vždy večer pleť navlhčím a jemně olejíček vmasíruji do pokožky. Díky praktickému kapátku je dávkování hračka a na jedno použití stačí tak čtyři kapky. Balení tak vydrží opravdu dlouho a vy nebudete zbytečně s olejem plýtvat. Olejíček se do pokožky po několika minutkách pěkně vstřebá, takže se nemusíte bát, že ho všechen utřete do polštáře. Ale stejně počítejte, tak s 15ti minutami než si lehnete do postele. Olej by měl plně nahradit výživný krém. A podle mě to splňuje do puntíku. Jak jsem psala používám ho na noc a ráno mám pleť jako miminko - hydratovanou, jemnou a pěkně vypnutou. 
Složení:
Rostlinné oleje lisované za studena: bio jojobový, bio arganový, bio šípkový 
Esenciální oleje: růže, lemon tea tree, levandule a další 
Vitamíny A, E, F, lecitin
Sklenička o obsahu 20 ml vás bude stát 135 Kč, což je podle mě super cena a olejíček určitě stojí za vyzkoušení, já si určitě koupím další balení. 

UŽ JSTE TENTO OLEJÍČEK ZKOUŠELY NEBO RADĚJI DÁVÁTE PŘEDNOST KRÉMŮM?


9 komentářů:

  1. Já tyto oleje používám i přes den, když je taková zima a v pohodě. Přes noc se mi ale zdají lepší, protože ráno pleť vypadá opravdu moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych byla přes den mastná, přes den používám spíš krémy :).

      Vymazat
  2. Je vybornej. Take ho pouzivam. Na noc. A na den jsem si koupila ylang ylang. Doufam, ze to pisu dobre.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Oleje od Saloosu pouzivam aj ja rada. Mam ich viacero a striedam ich s vyzivnym kremom. Z pletovych mam vyskusany borakovy a pupalkovy a tento arganovy som skusala vo verzii odlicovacej a celkom prijemny za tie peniazky, ked ale dominam chcem uz skusit na odlicovanie bud cisty nejaky lahsi ricinovy alebo jojobovy alebo potom nejaku emulziu

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji jejich olejíčky měla jsem určený na smíšenou a problematickou pleť a super věc! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně mám lemon tea tree a jsem nadmíru spokojená! :) Tento asi bude druhý v řadě, který si pořídím :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. obľúbila som si pleťový olej a používam ho radšej ako krém :) pozriem sa aj po tomto prírodnom, lebo teraz používam L´oréal :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. O tomhle olejíčku jsem toho hodně četla a strašně moc si ho chci koupit a díky za připomenutí o tom navlhčení obličeje, vůbec to nedělám, ale věděla jsem to :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...