čtvrtek 12. ledna 2017

Poštovné zdarma: Kolagenový oční krém


Nedávno jsem zjistila, že portál Poštovné zdarma spolupracuje s blogerkami a tak jsem se rozhodla, že se do jejich programu zaregistruji a spolupráci vyzkouším. No jak vše dopadlo a co jsem si vybrala si přečtěte v dnešním článku.
Po zaregistrování blogu a také jeho schválení, jsem si mohla vybrat jeden produkt v ceně myslím do 200 Kč ze seznamu, který jsem na stránkách našla. V seznamu toho nebylo moc k dispozici, ale stačilo pár dnů počkat a vyskočily nové nabídky produktů. No nakonec jsem si vybrala Kolagenový oční krém.

Objednávku jsem udělala 13.12. a 27.12 byl balíček doma. Čekala jsem ještě na několik balíčků z Aliexpressu, takže když mi pošťačka přinesla další dva balíčky, které vypadaly přesně jako ty, co mi chodí z Ali, tak jsem zajásala. Jeden z balíčků byl opravdu z Ali a byl pro kamarádku a ten druhý balíček byla moje objednávka z Poštovné zdarma. Čekala bych, že bude balíček přebalen, tak aby zákazníci hned nevěděli, že jde o nákup v Číně, ale já jsem věděla, že na tomto portálu jsou podobné (často i stejné) produkty jako na čínských e-shopech.
Protože jsem byla na Kolagenový krém zvědavá, tak jsem ho hned začala zkoumat. Krém přišel ve zlaté papírové krabičce, která byla zatavená v takové té smršťovací folii, to se mi fakt líbí, protože vím, že ho nepoužíval ještě někdo jiný. Samotný krém je v takovém peru, které se dobře drží v ruce. Na jeho konci jsou tři malinké masážní kuličky, kterými se krém aplikuje na oční okolí. Ještě nesmím zapomenout na to, že kuličky jsou zakryté šroubovacím víčkem, takže můžete krém hodit do kabelky a kuličky se neušpiní.
Když jsem krém viděla, měla jsem strach z kuliček, aby se pěkně otáčely, protože je s tím někdy problém a u tohoto produktu ten problém občas mám. Kuličky se prostě ne a ne otočit. Musím s krémem trochu klepnout, tak jako se dřív sklepával teploměr nebo chvilku přejíždět po ruce a pak je zase vše ok. Čekala jsem, že bude krém bílý a krémový jako krém, ale jde spíš o tekutější gel nebo takovou vodičku, což mi ale nijak nepřekáží. Co mi trošku vadí, tak to, že nevím kolik už jsem produktu spotřebovala a kolik ho bylo když mi přišel. Brala bych kdyby na produktu byl takový ten průhledný proužek, kde je vidět dovnitř a je hezky poznat, kolik náplně ubylo.
Aplikace a masáž kuličkami je moc příjemná, protože kuličky pěkně pokožku kolem očí zchladí. Zatím žádné změny v okolí očí nesleduji, ale jen ten chladivý efekt je moc příjemný. Každopádně jsem ráda, že mě krém nijak nepálí a ani mi oči nedráždí, ale znovu bych si ho nejspíš nekoupila.

UŽ JSTE SI NĚKDY NĚCO OBJEDNALY Z E-SHOPU POŠTOVNÉ ZDARMA?
ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM? 


6 komentářů:

  1. E-shop nezaujal. Ba naopak. Můžu si tam koupit to co v Číně mě stojí o hodně míň. Navíc ani nechci vědět co v tom krému je. Já od "spolupráce" s tímto e-shopem odstoupila a nelituji. :) Raděj napíšu svůj vlastní názor, než se nechat kontrolovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem tam nic nenakupovala , ale určitě tam jdu mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já z eshopem spolupracuji už delší dobu a mám z tama opravdu někdy super věci :) Jinak tohle vypadá tež dobře. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku bych od nich asi nebrala, protože vím, že posílají z Číny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ano, poštovné zdarma objednává věci z Číny a pak je tady prodává a může si dovolit dát poštovné zdarma protože 8 tak na tom vydělá. A taky mají delší dobu dodání než je zvykem protože právě ještě čekají než jim zboží dorazí přes hranice. Jak když něco objednávám tak přes tyhledopravce dopravují balíky i po evropské unii. Sice se za dopravu platí ale dodání mají většinou do 2-3 pracovních dnů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...