sobota 14. ledna 2017

Spotřebováno - říjen/listopad/prosinec 2016

Původně měl být článek se spotřebovanými produkty už v prosinci a měly v něm být produkty, kterým jsem se mrkla na dno v říjnu a v listopadu, ale rozhodla jsem se, že napíšu až jeden delší článek, kde budou produkty rovnou i za prosinec ať v roce 2017 začnu s novým spotřebovávácím štítem. Tak jdeme na to.
Lavera - Hloubkově čistící maska
Tuto masku jsem si koupila už podruhé a musím říct, že mi moc vyhovovala a koupím si ji určitě znovu. Toto balení mi vystačilo na dvě masky. Pokožku maska opravdu pěkně vyčistila a po použití byla pleť pěkně jemná a hebká. (recenze zde)

Logona - kopřivový šampon
Logona je super značka a i tento šampon nezklamal. Kopřivy jsou na vlasy fajn a i tento šampon je nijak netrápil. (recenze zde)

Neobio - šampon s bio aloe vera
Přírodní šampon! Stejně jako Logona i značka Neiobio je sázkou na jistotu. Šampon můžu vřele doporučit. (recenze zde)
Bioderma - micelární voda Sensibio
Moje nejoblíbenější micelárka. Jsem s ní moc spokojená, dokonale odlíčí a nemám po ní pokožku nijak podrážděnou. Takže ji určitě vyzkoušejte.

Lavera - šampon a kondicionér 
Přírodní šampon a kondicionér značky Lavera, nádherně voněl po růži. Opět mohu jen a jen chválit a doporučit. U toho kondicionéru mi trošku vadil obal - nedal se totiž vymáčknout do posledního zbytečku, takže jsem musela vrchní část odstřihnout a vydolovat zbytky prstem. (recenze zde)
Fa - mýdlo na ruce
Opět klasika, prostě obyč drogerkové mýdlo, které pěkně vonělo a ruce nevysušovalo.

Adidas - tělový dedodrant
Deodorant mi pěkně voněl a celkově byl fajn, ale příště zkusím zase jiný.
Dermacol - mýdlo na ruce
Melounové mýdlo krásně vonělo a já jsem si hned šla koupit další i když je to docela drahá zábava na to, že jde o tekuté mýdlo.

Creme 21 sprchový gel
Tento sprcháč mi krásně voněl a mytí s ním jsem si moc užívala. Určitě si od této značky pořídím i nějaký jiný sprchový gel, ať vyzkouším i jinou parfemaci. (recenze zde)

Fa - sprchový gel
tento gel jsem doma sušila od léta, takže jsem ho konečně dopotřebovala. Moc pěkně mi voněl.
Annemarie Börlind - pleťový krém
Tak tento krém byl opravdu luxusní. Pokud vám není líto investovat do opravdu kvalitní a přírodní kosmetiky, která bude vaši pleť hýčkat a pečovat o ni, tak do něj určitě investujte. Vyplatí se to! (recenze zde)
Saloos - koupelový olej Mandarinka
Opět něco voňavého do koupele. Tento olej si určitě koupím znovu, protože mám moc ráda vůni mandarinek a pomerančů, hlavně teď v zimních měsících. (recenze zde)

Hristina - sprchový gel se zlatými částicemi
Gel měl nádhernou barvičku a krásně se třpytil. Na pokožce však žádné třpytky nezůstávaly, naopak pokožka zůstala pěkně umytá a hydratovaná. Jen škoda, že bylo sprchového gelu v balení málo. (recenze zde)

Soaphoria - napařovací tabletky
Tyto tabletky jsem si koupila na zkoušku a musím říct, že jsem si je zamilovala a určitě vyzkouším i další. Celkově se mi celý napařovací proces líbil. Tabletku jsem hodila do hrnce s horkou vodou a tak na 10 minut jsem si přikryla hlavu ručníkem. ze začátku jsem se trochu dusila, ale pak už jsem si zvykla.
Balea - regenerační balzám s arganovým olejem
Klasika kondicionér nijak významně mě neoslnil, ale ani mi s vlasy nedělal nějakou nelechu, takže po něm klidně sáhnu znovu.

Mylo - "Ako Vánok"
Doporučuji! Pokud Vás trápí pupínky na tváří, tak je toto sérum fakt super! Opravdu dobře se vstřebá do pokožky a vůbec neucpává póry. (recenze zde)

Kosmetika Tvoja - tělový peeling
Tak tento peeling mohu s klidným srdcem doporučit všem milovnicím peelingu. Byla jsem s ním moc spokojená a jsem ráda, že kosmetiku Tvoja seženu už i na e-shopu Krásná každý den, ze kterého často objednávám. (recenze zde)

Tiande - krém s chilli papričkami
Fajn krém na celulititdu, rychle se spotřebovával, ale i tak byly vidět výsledky už asi po týdnu, kdy byla pokožka pevnější. Krém na pokožce opravdu hřál, takže pokud je vám pořád zima, tak je to super tip na zahřátí. (recenze zde)
Tetesept - koupelová lázeň a sůl proti nachlazení
O lázni jste si mohli přečíst samostatnou recenzi. A musím říct, že ji spíš využíval Honza já jsem zkoušela jen jednou, ale on s ní byl moc spokojený! Sůl použil taky Honza a moc si ji chválil, ale koupel byla lepší. (recenze zde)
Pig nose - cukrový peeling
Můj oblíbený peeling na obličej v roztomilém obalu. Pokud jste tento peeling ještě nezkoušely, tak si ho kupte. Peelingové částečky jsou jemné a pěkně pleť prokrví a nepoškrábou. (recenze zde)

Tak to už bude asi tak všechno z produktů, které jsem spotřebovala. Jasně nejsem ve spotřebovávání velký přeborník, spíš mám hodně produktů rozpoužívaných, ale budu se snažit svoje zásoby zužovat, abych mohla nakupovat nové produkty :).

JAK JSTE NA TOM SE SPOTŘEBOU KOSMETIKY VY?


9 komentářů:

  1. Napařovací tabletky od Soaphoria bych ráda vyzkoušela, stejně tak i značku Neobio :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná spotřeba :) Zkušenost mám akorát s peeligem od Holika Holika, který mám taky moc ráda, přestože s černými tečkami si zrovna moc neporadil :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  3. Fuha, ja tieto články vobec nerobievam, lebo za ten mesiac sa mi toho tolko nenazbiera. Z tvojih produktov mám skusenost akurat s Dermacol mydlom na ruky. Momentálne mám doma hroznové a je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje Spotřebováno mám na blogu a s tím co jsme spotřebovali formou snězení :-)
    Kosmetiku Tvoja bych chtěla vyzkoušet. O Mylo jsem dokonce psala článek, je výborná.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. I love your blog!

    Look at mine and we can follow each other if you like. :)
    Kathy's delight

    OdpovědětVymazat
  6. Melounová vůně od Dermacoolu je moje vůbec nejoblíbenější melounová vůně :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. No taky už se mi to plní :-D ten peeling holika holika je roztomilý :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Snažím se teď méně nakupovat a víc spotřebovávat, ale moc mi to nejde :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se teď za poslední týden povedlo dovést na dno 2 krémy na ruce, cestovní balení odlicovace a mám taky vidět dno ve stínu😊 docela úrodný týden ne?💕

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...