středa 25. ledna 2017

Kosmetika Moje: Lak na nehty Orchidea č. 8

Lakujete si nehty načerveno? Červená barva je podle odborníků nejsvůdnější barvou ze všech. V dnešním článku bych vám ráda ukázala krásný červený lak. Červené nehtíky nosím nejvíc asi v zimě. Přijde mi, že kontrast bílého sněhu a červených drápků vypadá fakt skvěle. No nic nebudu to protahovat a jdeme se mrknout jak vypadá fešák Orchidea č. 8 na nehtech.
Lak je ve skleněné lahvičce o objemu 12 ml. Lak se na nehty dobře nanáší a stačí jen dvě vrstvy a je nalakováno. Lakování vám nezabere tolik času, protože lak schne opravdu rychle. Nedělá žádné šmouhy ani bublinky.
Odstín myslím, nemusím nijak zvlášť popisovat, vše vidíte na fotkách - prostě červená zářivá barvička. Pokud si nehtíky nalakujete tímto lakem, tak si jich určitě každý všimne!
Vždy když fotím nehtíky, tak je těch fotek fakt hodně a když říkám hodně tak to je víc než 100. Mě pak nastává těžká práce s vybíráním těch několika nejlepších. Na fotkách můžete vidět, jak se lak krásně leskne a to jsem nepoužila ani nadlak.
Pokud rády nosíte červené nehtíky, tak by vám tento lak za 39 Kč neměl chybět :). 

TAK CO ŘÍKÁTE NA TENTO ODSTÍN?
NOSÍTE ČASTO ČERVENÉ NEHTY?


13 komentářů:

  1. 39? Jenom? :D Tak to je bomba, krásnej odstín :) Já červenou nosím ráda, je elegnatní a hodí se všude, navíc se na nehty hrozně ráda pak koukám :D Vyloženě červený miluju od Astoru Red Carpet, na ten mrkni, až budeš v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku Moje nemám vyzkoušenou a popravdě mě ani tolik neláká ale barvička laku je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich mám i jinou dekorativní kosmetiku a jsem moc spokojená :).

      Vymazat
  3. Krásný odstín a ještě za super cenu. :) Červené nehty nosím ráda, přijde mi, že se hodí do každého ročního období, ať je zima nebo jaro pořád vypadají skvěle. Je to taková klasika, která se hodí vždycky a červených laků mám ve své sbírce asi nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že je to klasika, já je mám nejraději v zimě :).

      Vymazat
  4. Krásný odstín, tyto červené odstíny mam velice ráda, ale nějaký pořádný červený si chci koupit. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná, červená barvička, fakt parádní. Červené nehty mám ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Barva je moc pěkná, ale upřímně víc obdivuju tvoje nehty - krásný! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...