pátek 6. ledna 2017

Scholl: Pečující olejíček na nehty a nehtovou kůžičku

Nehtíky jsou naší ozdobou a správná péče o ně se na jejich vzhledu hned odrazí. Už od léta mám doma dvě malinkaté lahvičky tohoto výživného olejíčku na nehty a nehtovou kůžičku. Jednu jsem dala vyzkoušet mamce a jednu jsem si nechala na testování sama, tak teď myslím přišel pravý čas na menší zhodnocení tohoto speciálního olejíčku značky Scholl

Značka Scholl byla založena před více než 100 lety americkým lékařem německého původu Dr. Williamem Mathiasem Schollem, který byl nadšeným průkopníkem studia anatomie nohy. Hledal řešení pro problémy a onemocnění nohou a vědecké poznatky z výzkumů pak přenášel do svých produktů. Scholl je synonymem pro kvalitní výrobky pro péči o nohy. Mám od Scholu jejich elektrický pilník na paty a v létě ho často využívám, mamka ho má taky a taky si ho moc chválí. Přemýšlela jsem i o pilníku na nehty, ale ještě nejsem pořád rozhodnutá, jestli je to pro mě to pravé. Pokud s ním máte zkušenost budu moc ráda za váš názor. Ale dnes se chci věnovat pečujícímu olejíčku.
Já mám pečující olejíček v malé lahvičce o objemu 3 ml. Jasně, není to moc, ale vydrží fakt dlouho. Lahvička vypadá, jako by v ní byl čirý lak na nehty, ale jde opravdu o olejíček. Olejíček lze používat na ruce i na nohy. Je obohacen o komplex 7 vyživujících olejů, které dodají nehtům zdravý vzhled a lesk. Olej obsahuje také vitamin E, který je známý svými antioxidačními účinky. Vždy po odlakování nehtů si štětečkem potřu všechny nehtíky, lehce vmasíruji a čekám než se olej do nehtů pěkně vstřebá (to někdy trvá i hodinu). Během čekání většinou brouzdám po internetu nebo píšu články, tak jako teď. Nemusíte se bát nanést olej i na nehtovou kůžičku v okolí nehtů, protože i tu zvládne pěkně regenerovat. Kůžičku pěkně hydratuje a změkčuje. 
Musím říct, že jsem s olejem opravdu spokojená a ráda ho používám, přijde mi, že se mi nehty tolik netřepí a vypadají pěkně zdravě. Olejíček pěkně voní. I mamka si ho pochvaluje. Prodává se ve větším balení o objemu 7,5 ml (to bych měla tak na rok) a to stojí 217 Kč (koupíte ho třeba ZDE). Myslím, že se ceny nemusíte bát, protože olej vám vydrží fakt na dlouho. 

UŽ JSTE TENTO OLEJÍČEK ZKOUŠELY?
JAK O NEHTY PEČUJETE VY?


9 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě, kvalita mých nehtů je hrozná, ale díky gellaku aspoň vypadají , že jsou ok, kůžičku mám naštěstí v pořádku , pravidelně zatlačuji , mažu a hlavně nestříhám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada dobre !! Taky mazu a kuzicku mam v poradku ...ten lak vyzkousim, jevi se jako zajimavy produkt :-) Hezky vecer

    OdpovědětVymazat
  3. No měla bych si něco takového pořídit :) Vypadá dobře.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Scholl je dobrá značka :) Já jsem si teda nedávno pořídila olejíček od Gabrielly Salvete, se kterým jsem spokojená, voní krásně po citronech :D Olejíčkům jsem propadla tedy nedávno, ale nedám na ně dopustit.

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám olejíček od Essence, ale možná se kouknu po tomhle, až mi dojde vypadá dobře :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle olejíček jsem dostala k Vánocům a je super. Hlavně nádherně voní. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám olej na nehty od Oriflamu a ten je taky super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Nejaký olejček by mi bolo treba, pretože nechtovú kožičku mám väčšinou veľmi suchú a krémy nepomáhajú. Mám jeden od nejakej neznámej značky, ale ešte som ho akosi nezaradila medzi svoje používané produkty.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  9. Výborně. Děkuji za tip. Určitě to vyzkouším. Já s tím bojuji vždycky v zimě. To mám období, kdy mi nesmí přijít třeba bruska na nehty na oči. Asi ty přechody ze zimy do tepla, protože něco podobného mám i s vlasy. V létě je to pak v pohodě, pokud nejsou nějaké velké výkyvy nebo nějaké nenadálé situace. Mám to bohužel spojené se stresem, tam bude asi ten problém. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...