pondělí 16. ledna 2017

Oriflame: Ovocná pleťová sada Love Nature

V tomto článku bych vám chtěla ukázat takovou voňavou, ovocnou mini sadičku od Oriflame určenou pro naši pleť. Všechny produkty jsou takové cestovní miniaturky, v tubičce je vždy jen 30 ml produktu, což není žádná pecka, ale na vyzkoušení super. Tubičky jsou od sebe krásně barevně odlišitelné a samotné obaly jsou veselé a moc se mi líbí. V sadě je peeling, maska na obličej a také gel na obličej.
Pleťový peeling s meruňkami
Peelingy to je moje! Peelingy používám ráda, ale ne každý den, to se totiž ani nemá, tak aby pokožka stihla regenerovat. Použití je jednoduché. Já si vždycky ráno nebo večer opláchnu pleť vodou a potom nanesu trošku peelingu a jemně masíruji. Po chvilce peeling z pleti smyju. Konzistenci peelingu bych přirovnala ke konzistenci medu. Jde o takový tužší gel. Peelingové částečky jsou malinké a jemné, na pleti moc příjemné, jen by jich mohl peeling obsahovat víc. 
Pleťový gel s melounem
Tento gel slouží k hydrataci pleti a díky gelové konzistenci bude podle mě ideální v létě. Já jsem si napřed myslela, že půjde o čistící gel, který se bude nanášet na navlhčenou pokožku. Ale tento gel se nanáší jako klasický pleťový krém, takže stačí trošku gelu rozetřít na vyčištěnou pleť pěkně ráno i večer. Gel po nanesení pleť příjemně chladí. Musím pochválit ovocnou melounovou vůni, která je docela výrazná a slaďoučká. Čekala jsem, že bude gel na pokožce lepit, ale nelepí, pěkně se vstřebá a pokožku nechá pěkně hladkou.
Pleťová maska s borůvkami
Na masku jsem se moc těšila. Maska se používá stejně jako jiné masky. Na vyčištěnou pleť jí vždycky trošku nanesu a nechám působit cca 10 minut. Potom ji jednoduše opláchnu. Konzistence masky je jako hutnější pleťový krém a vůně je opět pěkně ovocná, tak jako čerstvě natrhaná hrst borůvek. Od masky nečekejte žádné stahování pórů nebo nějaké převratné čištění, ale přijde mi, že po smytí masky mám pleť krásně jemnou a jako by jí maska dodala novou energii. Během toho, co mám masku na obličeji, tak necítím žádné nepříjemné pocity, takže se nemusíte bát nějakého podráždění, naopak maska je příjemná a pěkně chladí. 
Celá tato sada vás přijde na cca 100 Kč a musím říct, že jsem byla s produkty spokojená a ani jeden mě nezklamal. 

MÁTE S TOUTO SADOU NĚJAKOU ZKUŠENOST? 
ZAUJAL VÁS NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ?


19 komentářů:

  1. Oriflame a jejich pečující kosmetiku mám moc ráda :) Přímo tyto produkty nemám, ale vlastním podobné masky a peelingy od nich, jen s aloe vera myslím :) Z těchto produktů se mi nejvíc líbí pleťová maska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řada se zdá být super a já mám moc ráda ovocné vůně, takže bych je určitě vyzkoušela a cena je taky super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně super cena, s kosmetikou oriflame moc zkušenosti nemám, kdysi jsem zkoušela nějaké sprcháče , ale to je asi tak vše, teď bych od nich chtěla houbičku na makeup, z tvé recenze se mi líbí ta maska,hrozně ráda mám na pleti něco napatlaného :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuto sadu jsem koukala, a už na první pohled mně celkem zaujala a ty jsi tomu dodala korunu💓 už jsem zaukolovala mamku pro objednání💞

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzera to zaujimavo z oriflame som uz dlho nic neobjednavala v kazdom pripade ta maska mozbyt podla tvojho opisu dobra 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzera to zaujimavo z oriflame som uz dlho nic neobjednavala v kazdom pripade ta maska mozbyt podla tvojho opisu dobra 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám takové věci spíš od Avonu, ale musím říct teda, že ty obaly jsou pecka! Ovoce to je moje :D A za tu cenu to určitě stojí za vyzkoušení. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé tuhle sadu jsem od někoho dostala k vánocům, ale nezkoušela jsem ji. Protože rozdělaných věcí mám teď dost, takže jsem ji přihodila do balíčku na jednu obří giveaway, která bude brzy na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já celkově oriflame mám nejraději :) Tato sada vypadá hodně dobře. Hlavně teď momentálně nějaký ten peeling potřebuji.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som si od Oriflame produktov už nejak odvykla, keď tak si vyberiem niečo skôr v Avone, ale tento píling vyzerá veľmi lákavo :)

    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat
  11. presne po tejto sade som pár krát pokukovala, lebo vyzerá milo. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já moc kosmetiku od Oriflame nepoužívám, spíš občas Avon... ale kdyby měli něco s mým oblíbeným kokosem, nepohrdla bych :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  13. Oriflame jako takový mam rada :) a tohle vypadá skvěle :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  14. Dostala jsem tuto sadu od přítele k vánocům a jsem s ní maximálně spokojená. Peeling je skvělý! :) A navíc ta úžasná vůně. Také se chystám na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem si tuhle sadu koupila a jsem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Balení jsem si zakoupila a musím uznat že vážně super. Za me 10/10 :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za tento příspěvek.Občas dostanu kosmetiku a nemám odvahu experimentovat.Poznatky s používáním mě povzbudí.Přípravek mi sednul a pleť se zdá jemnější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...