středa 4. ledna 2017

Lavera: Energetizující noční krém

V dnešní recenzi vám ukážu další úžasný přírodní krém značky Lavera. Tento energizující noční krém poskytuje pleti během noci kvalitní výživu. Krém neobsahuje žádné chemické složky, všechny ingredience jsou v bio kvalitě a vegan.
Díky přírodním olejům, výtažkům a dalším účinným látkám pleť regeneruje a projasňuje, odstraňuje z ní známky únavy a zanechává ji intenzivně hydratovanou a krásně jemnou. Krém také pomáhá bojovat proti předčasnému stárnutí pleti. 
Krém je v bytelném plastovém obalu o objemu 50 ml, který působí jako sklo. Nádobka má tmavě fialové šroubovací víčko, které mi připomíná noční oblohu. Obal je opravdu povedený. Krém má velmi příjemnou krémovou texturu, která je opravdu lehká a skvěle se do pokožky vstřebává. Stačí jen trošku krému nanést na obličej, ale klidně i na dekolt (na ten určitě nezapomínejte) a jemně krouživými pohyby do pokožky vmasírovat. 
Ve složení najdete bambucké máslo, olivový, mandlový nebo jojobový olej. Všechny tyto složky během spánku dokonale pečují a vyhlazují vaše tvářičky. Krém pokožku opravdu pěkně hydratuje a zanechává ji nádherně jemnou a hebkou. 
Dále ve složení najdete kořen čekanky, která rozjasňuje suchou a unavenou pleť a také pokožku chrání před záněty. O zklidnění pleti se postarají mořské řasy a aloe vera. Hroznové výtažky, vitamin E a rostlinné lipidy hrají spolu s kyselinou hyaluronovou nezaměnitelnou roli v boji s předčasným stárnutím pleti. Pomáhají udržet pokožku pružnou a tak ji chrání před tvorbou vrásek. A jako bonus je jeho neodolatelná a velmi příjemná vůně!

S krémem dosáhnete 5 účinků v 1:
Podporuje regeneraci buněk
Revitalizuje pleť
Odstraňuje známky únavy
Poskytuje intenzivní hydrataci
Zjemňuje pleť
Musím říct, že každý produkt přírodní kosmetiky Lavera, který se mi zatím dostal do rukou, byl naprosto dokonalý a tento krém je zase pecka! Za krém zaplatíte něco okolo 400 Kč

ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM?
UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ PRODUKT LAVERA?


6 komentářů:

  1. Tuším, že mám od této značky balzám na rty, ale moc mi nevoní. Jinak tohle balení se mi líbí, je opravdu povedené a krém mě celkově dost zaujal. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá skvěle , kdysi jsem měla nějaké vzorky od lavery, ale moc mě nenadchly ,ale už je to opravdu strašně strašně dlouho

    OdpovědětVymazat
  3. Krém vyzerá naozaj skvelo a zaujímavo! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký krém od Lavery jsem už měla a byl super! tento mě taky zaujal BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Musím sa priznať, že od Laverny som ešte nikdy nič neskúšala.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...