neděle 29. ledna 2017

Biofficina Toscana: Tělové čisticí mléko s medem


Podle mě by tělová mléka měla skvěle hydratovat pokožku a krásně vonět. A podle mě dnešní kousek splňuje všechny moje očekávání. V dnešním článku jsem si pro vás připravila recenzi na Tělové čistící mléko s medem, určitě víte, že já med v kosmetice můžu a moje pokožka si medovou péči naprosto užívá. Takže když se mi do rukou dostalo toto mléko značky Biofficina Toscana, tak jsem zajásala a těšila se až ho vyzkouším.
Když mi přijde nějaký balíček s kosmetikou, tak nejprve důkladně prozkoumám obaly a potom jdu na očichávání. Stejně tomu bylo i u tohoto produktu. Čistící mléko je v plastové láhvi o obsahu 200 ml, což není moc a brala bych ho klidně i ve větším balení. Obal má na sobě petrolejovou etiketu, která ale není na lahvičce nalepená, což mi vyhovuje, protože přímo nesnáším, když se mi z nějaké kosmetiky začnou odlepovat etikety. Pak jsem začala mléko očichávat a hned po otevření se na mě linula slaďoučká vůně medu. Já mám tuto vůni moc ráda, ale je pravdou, že nemusí vyhovovat všem. 
No a co je tedy tento produkt zač? Jde o jemné, hydratační a čistící mléko do koupele a sprchy. Je vhodné i pro citlivou pokožku. Ve složení najdete med a organický toskánský olivový olej. Obsahuje zklidňující, hydratační organické extrakty, speciální povrchově aktivní látky na rostlinné bázi a exkluzivní, jemný konzervační systém. 
Aktivní složky: 
organický med, špaldová voda, oves, organický olivový olej, sléz.

Složení: 
voda, kokoyl isethionate sodný, kyselina stearová, voda ze semen pšenice špaldy (špalda)*, výtažek ze semen ovsa setého (oves)*, olej z plodů olivovníku evropského (oliva)*, extrakt ze slézu lesního (sléz)*, parfém [vůně], fenethylalkohol, dehydroacetát sodný, kyselina askorbová, kyselina citrónová, extrakt z plodů citroníku hořkého (hořký pomeranč), extrakt z plodů mandarinky (tangerinka), extrakt z kůry pomerančovníku čínského (sladký pomeranč), kyselina mléčná, guarový hydroxypropyltrimoniumchlorid, fytát sodný.

Moje zkušenosti:
Mléko vytvoří krémovou pěnu, která pokožku opravdu hýčká a já si tak vždy užívám skvělý voňavý relax. Krouživými pohyby dokonale umyju pokožku a potom mléko opláchnu. Po umytí je pokožka krásně provoněná ještě tak půl hodinky a hlavně je opravdu pěkně hydratovaná a sametově hebká.
Na závěr bych chtěla říct, jen to, že pokud vám nevadí medová vůně v kosmetice, tak by vám mohlo toto mléko sednout stejně jako mě. Každopádně cena 289 Kč za 200 ml mi přijde trošku vyšší, ale zase na druhou stranu jde o kvalitní přírodní produkt

ZAUJALO VÁS TOTO MLÉKO? 
CHTĚLY BYSTE SE DO TOSKÁNSKA PODÍVAT?


5 komentářů:

  1. Já med v kosmetice tedy také rozhodně můžu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Med miluji, jako malá jsem ho ujídala.. :D A v kosmetice zjišťuji, že je hodně prospěšný, a zatím všechny produkty, které právě med obsahovaly, byly skvělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice nějak med nevyhledávám, ale produkt vypadá v celku fajn :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Toto telové mlieko som už párkrát videla, no ešte som ho neskúšala :) Skvelá recenzia :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Mléko v ruce vypadá moc hezky, ale odrazuje mě medová vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...