sobota 28. ledna 2017

Tipli: Peníze zpět z nákupů na internetu

V dnešním článku vám ukážu tip na super stránku, kterou jsem objevila asi tak před měsícem a už jsem ji taky pořádně vyzkoušela. Jde o stránku Tipli.cz. Pokud znáte princip jak funguje Plná peněženka, tak je to dost podobné. Vše vám v příspěvku vysvětlím.
Na internetu se dá dneska fakt koupit už úplně všechno. A tady jde vlastně o to, jak jednoduše na internetových nákupech ušetřit nějakou tu kačku. Když to jde, proč nechávat peníze ležet že? Internetové nákupy využívám poměrně často a díky plné peněžence už jsem se mi vrátila spousta peněz. Nakupuju kosmetiku, čaje, nádobí, různé dárky pro rodinu. No a teď tedy zkouším rozjet šetření s Tipli. Možná už jste tento web zaregistrovaly, ale jste nedůvěřivé a nevíte, jak na to.

Na webu Tipli.cz najdete spoustu eshopů (ZDE), u kterých je vždy uvedeno % v nějaké výši. Jde o procenta, která se vám vrátí zpět z nákupu, když se prokliknete do e-shopu přes Tilpi.cz

Výhody oproti jiným šetřícím stránkám:
- peníze zpět z nákupu se vyplácí už od 1 Kč
- nabízí vyšší % zpět z nákupů než ostatní

Je to jednoduché! Registraci máte provedenou za minutu. Stačí jen vyplnit do kolonek e-mail a heslo. A už můžete vesele nakupovat a počítat si korunky, které ušetříte. Vpravo nahoře vidíte svůj účet a částku, kterou jste už s Tipli ušetřili. V nestavení si nezapomeňte vyplnit svoje číslo účtu, tak aby vám mohly být peníze vyplaceny jednoduše na účet, kdykoliv si o ně požádáte.
Myslím, že je také zajímavá odměna za doporučení této stránky známým. Jasně, jde o propagaci, ale proč ne. Sice jim přivedete novou ovečku, ale vy i nováček dostane penízky jako odměnu. Tuto možnost a všechny informace najdete v záložce DOPORUČ A ZÍSKEJ. Pokud tedy někoho doporučíte, dostanete vy 250 Kč a nováček taky 250 Kč, to je super ne? Penízky vám budou na účet poslané, hned jakmile nováček na Tipli nakoupí a na jeho odměně se mu přičte 50 Kč. 
Já jsem zatím nakupovala přes Tipli na těchto e-shopech: Aliexpress, Tescoma, Notino a Mall. Jinak tam najdete obchody jako: Zoot, Kasa, Baťa a spoustu dalších. 

Jak to přesně funguje:
1. Prokliknete se přes Tipli.cz do e-shopu odkud chcete nakupovat. 
2. Uskutečníte nákup
3. Do dvou dnů vám přijdou peníze zpět na účet na Tilpi
4. Čeká se na schválení odměny (pokud by jste zboží vrátili, tak se odměna nepřičte)
S mamkou to děláme tak, že jsem registrovaná já a když nakupuje ona, tak jí jen pošlu odkaz přes, který se proklikne do daného e-shopu a peníze zpět se přičtou mě na účet. Takže takhle může nakupovat celá rodina a zaregistrovaný může být jen jeden. Můžete se tak klidně domluvit i s kámoškou. Čím víc nákupů, tím víc ušetřených korunek. 

Pokud vás to zaujalo a budete chtít Tipli vyzkoušet, tak proklikněte tímto odkazem

VYZKOUŠÍTE TENTO PORTÁL?
LÍBÍ SE VÁM TATO MOŽNOST ŠETŘENÍ?



7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj ano Tilpi.sk, zaregistruješ se a funguje to stejně, jak popisuji v článku :)

      Vymazat
  2. Hodně jde ušetřit také bez cashbacku, ale s kupónem z https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Tipli znám. Slyšela jsem o něm už u Hanky z kanálu Hana B. Už jsem ho i vyzkoušela a super. Z Ali se mi vrací mnohem víc peněz, jak přes Plnou Peněženku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já také občas nakupuji na internetu, ale radši mám nakupování v kamenném obchodě. Líbí se mi tam ta atmosféra, lépe si prohlídnu zboží, které nabízí a to ani nemluvím o oblečení. Každý prodejce má jiné číslování, tak si ho musím nejdřív vyzkoušet, osahat si materiál atd. :-) . Když už vyrazím na nákup, tak to stojí za to. Vracím se domů s plno věcmi, ale moje dámská peněženka zeje prázdnotou :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...