pátek 27. ledna 2017

Floré: Denní a noční krém

Věděly jste, že drogerie Teta má vlastní značku kosmetiky a ještě ke všemu přírodní bylinné kosmetiky? Já se musím přiznat, že jsem ji v regálech míjela, ale jsem ráda, že jsem si jí jednoho dne všimla. Značka se jmenuje Floré. Dnes vám ukážu dva krémy (denní a noční), které obsahují rakytníkový a arganový olej.
Krémy jsou v plastových nádobkách o objemu 50 ml, které, ale vypadají krásně,jako skleněné. Působí na mě docela elegantně. Nádobky jsou ještě schované v papírových bílých krabičkách, na kterých je obrázek plodů rakytníku. Líbí se mi, že než se dostanete ke krémům, tak ještě musíte oddělat ochranné víčko. Oba krémy jsou bílé a mají lehkou krémovou konzistenci. Musím říct, že jsem byla mile překvapená, jak dobře se roztírají a vstřebávají do pokožky. Parfemace je moc příjemná, ale bohužel nevím k čemu bych ji přirovnala, abych vám ji trochu popsala. 
Oba krémy obsahují rakytníkový olej, který je bohatým zdrojem vitamínů a nenasycených mastných kyselin. Krémy neobsahují žádné umělé složky.
Bylinný denní krém
Tento krém se nemusíte bát dát i pod makeup, nedělá s ním totiž žádnou neplechu a už vůbec nedělá na pleti takové ty žmolky. Krém má pleť vyživit, zpomalit proces stárnutí, vyhladit ji a posílit její elasticitu. Krém používám ráno a pleť je po něm pěkně hladká a regenerovaná.
Bylinný noční krém 
Tento krém vyživuje pleť po celou noc. Ve složení najdete i bambucké máslo, které pokožce pomáhá s regenerací. Pokožka je ráno krásně vyživená a nepůsobí unaveně. 
Oba krémy můžu určitě doporučit. Jsou to moje první produkty značky Floré a určitě se podívám v Teta drogerii ještě po nějakém jiném produktu. Zaujala mě jejich pleťová voda a krém proti celulitidě. Schválně mi napište, jestli jste už něco vyzkoušely :).

UŽ JSTE VYZKOUŠELY NĚJAKÉ PRODUKTY TÉTO ZNAČKY?
ZAUJALY VÁS KRÉMY?


13 komentářů:

  1. O této značce vím :) Krémy vypadají zcela dobře. Já mám pleťovou vodu, ale ještě nepřišla na řadu k vyzkoušení :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. O značce slyším poprvé. Ale jak vidím vypadá dost zajímavě jak složením tak i obalem. Snad se někdy naskytne možnost aspoň vyzkoušet :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku nepoznám, ale krémy vypadají zajímavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuto značku už jsem v Teta drogerii narazila a zaujala mě. Hned do košáku letěl denní krém s aloe vera & mořské řasy a jsem zatím spokojená :) (také plánuji recenzi)

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila jsem si denní a noční krém a jsem moc spokojená.Dobře se roztírá,nezanechává mastný film,dobře se vstřebává.A cena je taky super.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se zdá, Ženy, že Mě vyhovuje krémeček. Jen, zda tu ňekdo ví, jestli vadí že mám noční s aloe a denní rakytníkový... hm... ňejak jsem si nevšimla, jak jsem pospíchala, že jsou denní i noční s aloe i s rakytníkem... Případňe Díky za info. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to ničemu nevadí, že máte denní jiný než noční, hlavně, že vám pasují :).

      Vymazat
  7. Já si dnes koupila denní rakytníkový.Je jemný, příjemný.Co mi ale vadí je, že mi nevoní. Škoda:-( Jinak miluju přírodní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala jsem tělový krém k narozeninám.Jsem s ním velice spokojená,proto jsem vyhledala další informace o této značce,Určitě vyzkouším další produkty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...