pátek 20. ledna 2017

Havlíkova přírodní apotéka: Ranní čistící 3-minutová maska

Před Vánocemi jsem v soutěži na FB stránce Havlíkovy přírodní apotéky vyhrála ranní 3-minutovou čistící masku a myslím, že právě přišla správná chvíle na její recenzi. Maska mi přišla v papírové krabičce, na které byla nalepená etiketa s mým jménem, to mě moc potěšilo. Maska je tak určena přímo pro mě a někdo si s polepením krabičky musel dát práci navíc. Je to osobní a milé.
Musím říct, že mě maska fakt mile překvapila. Napřed jsem nevěděla co od ní čekat a jestli mě nebude její používání ráno nějak zdržovat při rychlé ranní výpravě do práce. Musím říct, že se ráno těším, až si masku na obličej nanesu a trochu se proberu. Je to už takový rituál - masku nanesu na obličej po probuzení (nijak ho nečistím), počkám 3-5 minuty a potom masku opláchnu
Konzistence masky je krémová a velmi jemná. Podle mě jde o takový jemně našlehaný krém, který se během těch 3 minut do pokožky, pěkně vstřebá. Potom už jen smyjete zbytky, které se nestihly vstřebat. Parfemace je bylinková, příjemná. Z masky cítím vůni rozmarýnu, citronu a levandule. 
Maska pleť po noci skvěle probudí. Pleť je po použití svěží, čistá a připravená na další krásný den. Nezatěžuje ani nijak nedráždí, dokonce ani nezanáší póry. Je fakt super a určitě neváhejte a vyzkoušejte ji já si koupím určitě další balení! 
Mám balení o velikost 30 ml a předpokládám, že mi vydrží na takové 2 měsíce (masky stačí troška). Používám ji cca měsíc a jsem tak v polovině balení. Za masku zaplatíte 189 Kč, což je podle mě fajn cena.

UŽ JSTE TUHLE MASKU ZKOUŠELY? 
JAKÝ PRODUKT OD HPA BYSTE MI DOPORUČILY JEŠTĚ?


9 komentářů:

  1. Tak to musela být určitě moc příjemná výhra, maska vypadá skvěle a příjemná je i cena

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, tak snad se někdy zadaří a taky vyzkouším. Jinak gratuluji k výhře, maska se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Maska vypadá dobře a cena je taky přijatelná, což je fajn, určitě bych ji ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám lepší masku, je vážně super. Od Havlíka jsem zkoušela zatím tři produkty a všechny se mi maximálně osvědčily :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  5. A to jméno by mě tam také velmi potěšilo :) Jinak maska vypadá hodně dobře :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. Such a nice post, dear! Have a lovely weekend)
    Do you want to follow each other?

    verabelblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty z Havlíkovej Apotéky ma už dlhšie lákajú a toto vyzerá na veľmi príjemnú rannú starostlivosť :).

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
  8. Ten popisek na krabičce je fantastický! :-D moc milé a originální! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je krásné, že dali na obal tvé jméno :)) Od Havlíka bych ráda vyzkoušela krém Krásná slečna.

    Bione | Salicylový líh, Pleťové sérum Antakne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...