pondělí 2. ledna 2017

Glanc box #5 - prosinec 2016

Konečně jsem se dostala k sepsání toho, co obsahoval prosincový a tedy i poslední letošní Glanc box. Takže pokud jste unboxing neviděly u nějaké jiné blogerky, tak se na něj pojďte podívat se mnou. Jdeme si tedy připomenout, co obsahoval poslední box s kosmetikou roku 2016. Takže jdeme na opožděný článek :). 


Radox Feel Hygienic & Replenished
54,90 Kč
Mýdlo obsahuje výtažky z tymiánu a z tea tree. Musím říct, že pěkně voní, ale vůně se po umytí rukou docela rychle vytratí. Ruce nejsou po umytí suché, což je super.

Perwoll Limited Edition renew 3D
119 Kč
Limitovaná edice pracího gelu je určená pro černé prádlo. Podle mě je tedy tento gel stejný jako všechny ostatní, takže žádná pecka., ale určitě ho využijeme.
Domestos Power 6 Megapack
119 Kč
Domestos se před svátky hodil, takže jedny kapsličky (nebo co to je) jsem dala mamce a jedny už máme v toaletní míse my. Ty třetí jsem nechala do zásoby. 
Dove DermaSpa Cashmere Comfort
169 Kč
Tento krém jsem už několikrát očichávala v drogerii a musím říct, že mi krásně voněl, ale protože mám doma zásobičku krémů, tak jsem si ho nikdy z drogerie neodnesla. Jsem tedy fakt ráda, že byl v boxu. 
Dermacol SOS Repair Intensive Restoring Hand Cream
89 Kč
Jde o první pomoc pro ruce, které teď v zimě dost trpí. Krásně pokožku rukou hydratuje a docela příjemně voní. 
Savo na nádobí
53 Kč
Savo na nádobí jsem teda ještě neviděla, ale určitě se neztratí. Já jsem v boxu měla oranžovou variantu, který voní po květech pomeranče. Nádobí myje pěkně, ale nevidím rozdíl mezi Jarem a tímto Savem. 
Na tyto růžové boxy se těším vždy mnohem víc než na ty boxy s jídlem, protože mám vždy ze všeho radost a všechno plně využiji. Takže i s tímto boxem jsem spokojená a už se těším na další.

CO NA OBSAH BOXU ŘÍKÁTE VY?
ZAUJAL VÁS NĚKTERÝ PRODUKT?


14 komentářů:

  1. Box vyzerá moc dobre, najviac ma zaujalo Dove telové mlieko a tiež Perwoll :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, tohle je pekna varka veci, ktere chci vyzkouset.. Kouknu po Savu na nadobi, Dermacol SOS a popremyslim i o Dove... I kdyz ted mam po Vanocich takovych "kramu" doma, ze bych nemela kosmetiku kupovat alespon pul roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Dermacol krém je fakt super, určitě ho vyzkoušej!

      Vymazat
  3. Veľmi praktické a využiteľné vecičky. No taktiež mám doma veľké množstvo rôznych krémikov, a tak by som si ich v drogérii pravdepodobne nekúpila, no v boxe potešia. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z boxu by som určite všetko využila. Vyzerá super a aj skladba produktov je výborná. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s boxem byla velice spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Dove vyzerá super! Tiež som po ňom už dosť dlho pokukovala ♡ ◠‿◠ ♡

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně bych nebyla nadšená z těch čistících prostředků a tak, ale kosmetika vypadá fakt skvěle. Hlavně Dove. :))
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...