čtvrtek 19. ledna 2017

Frais Monde: Tělový olej Šedý kosatec


Jsem ostuda, protože už od podzimu tady pro vás mám připravenou tuto recenzi a nějak jsem na ni zapomněla. Samozřejmě vás o ni nechci ochudit, protože tento olejíček za to fakt stojí, takže si ji určitě přečtěte až do konce.
Začneme balením. Olej je v moc pěkné a opravdu elegantní vyšší a úzké skleněné lahvičce se šroubovacím víčkem. Lahvička je jednoduchá a je vyrobena z bytelného skla, takže se nemusíte bát, že by se rozbilo při nějakém menším ťuknutí, ale na zem lahvičku nepouštějte. 
Skleněná lahvička o objemu 100 ml je ještě ukrytá v papírové krabičce, která má funkci vnějšího obalu. Krabička na mě také působí elegantně. Není nijak přeplácaná, naopak je jednoduchá. Je na ní jen popis a kresba kosatce.
Olej má pokožku krásně zklidnit a tuto funkci naprosto plní! Ve složení najdete kombinaci rostlinných olejů, které obnovují hydrolipidickou bariéru pokožky. Mandlový, jojobový a meruňkový olej poskytnou pokožce tu nejlepší péči. A co mám na tento oleji nejraději, že se do pokožky pěkně vstřebá a nejsem mastná ještě hodinu po namazání a víte co? Nádherně, ale opravdu nádherně voní a tělo ještě dlouho po namazání taky voní. 
Olej neobsahuje parabeny, PEG ani nikl. Za co má velké plus a musím říct, že kosmetika Frais Monde prostě umí. Tady není co dál okecávat.
Doporučuji olejíček vyzkoušet! Pokud byste si chtěly tento dokonalý tělový olej koupit, tak se mrkněte na e-shop Elnino.cz, kde za něj zaplatíte 329 Kč. Cena je vyšší, ale koupě se určitěvyplatí!

UŽ JSTE NĚCO OD FRAIS MONDE ZKOUŠELY? 
ZAUJAL VÁS TENTO OLEJ?
MAŽETE SE OLEJEM NEBO DÁVÁTE PŘEDNOST KRÉMŮM?


4 komentáře:

  1. Nic jsem od této značky nezkoušela ale ráda bych takovýhle olejíček ráda vyzkoušela. Líbí se mi jeho složení, na to poslední dobou dost koukám u pečující kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný, oleje mám moc ráda .

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě tělový olej nezkoušela, ale od této značky by určitě stál za to, tuto značku mám velice ráda! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Frais Monde je prostě dokonalost. Velmi jsem si tuhle kosmetickou značku oblíbila a taky jsem pár výrobků od nich už vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...