úterý 10. ledna 2017

Mylo: Tonery - Růžová rosa a Jazmínová rosa + SOUTĚŽ


Před Vánoci jsem se domluvila na další spolupráci se sympatickou Barb, která stojí za úžasnou přírodní kosmetikou ze Slovenska, kterou už z mého blogu určitě znáte. Jde o značku Mylo. Dnes bych vám chtěla představit nejnovější produkty, které Barb vytvořila. Jde o tonery, které mají za úkol odstranit z pleti zbytky po odličovadlech, pokožku krásně zklidnit a upravit její přirozené pH. Na tonery bychom neměly zapomínat, naopak se měly stát součástí naší každodenní večerní péče o pleť. Tak se jdeme mrknout jestli tonery splnily moje očekávání.

Napřed bych chtěla říct, že jsem nezkoušela sama. Úžasná Barb mi totiž zaslala rovnou dva tonery - Růžová rosa je určená pro suchou a citlivou pleť a Jasmínová rosa je spíše pro normální pleť. Takže jsem tu Růžovou variantu dala mamce a já jsem si nechala Jasmínovou. Od této značky můžu doporučit hned několik produktů, které jsem měla možnost vyzkoušet a ani jeden mě nezklamal. Tady máte odkazy na moje recenze:


Tak se jdeme mrknout na oba tonery trochu podrobněji! Obě varianty mají stejné balení. Jsou ve skleněných lahvičkách o objemu 50 ml. Tak jako u jiných obalů značky Mylo i na těchto lahvičkách je stylová etiketa s logem, složení, informace do kdy by se měl daný produkt spotřebovat a samozřejmě popis a návod, jak produkt používat. Na obalu tedy najdete vše, co potřebujete. Tonery se dávkují praktickými pumpičkami s rozprašovačem, což je podle mě fajn způsob a hlavně s tonery neplýtváte. 
TONER "JAZMÍNOVÁ ROSA"
Tento toner je určen hlavně pro normální a mastnou pleť, takže přesně pro tu moji, ale jinak se hodí pro všechny typy pleti i pro tu citlivou. První co jsem udělala, tak jsem si k tomuto toneru přičichla a jeho vůně mě naprosto odrovnala. Je prostě nádherná! Jde o kombinaci jasmínu s vůní grepu. Toner je doplněn o výtažek z Rosolovky (Tremella fuciformis), která obsahuje organickou kyselinu hyaluronovou pro zlepšení hydratace pokožky a taky pro vyplnění jemných linií pleti. Bio grepová voda stahuje póry, "oživuje" unavenou pleť a zmírňuje pocity svědění pokožky. 

Složení:
Citrus Paradisii Water, Jasminum Sambacum Flower Water, , Glycerin, Water /Aqua (&) Propanediol (&) Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract (&) Gluconolactone, Aqua, Sodium Levulinate, Sodium Anisate.
TONER "RUŽOVÁ ROSA"
Druhá varianta toneru je určena hlavně pro suchou, citlivou a dehydratovanou pokožku, takže ho testovala mamka. Tento toner obsahuje hydrolát z bio damašské růže (fair trade, přímo z Údolí růží z Maroka), vodu z divoce rostoucího santalového dřeva a opět je složení doplněno o výtažek z Rosolovky (viz popis jasmínového toneru). Pokud znáte a zkoušely jste Růžovou vodu značky Dulcia, tak tento toner voní stejně. Prostě dokonale po damašské růži. 

Složení:
Rosa Damascena Flower Water, Santalum Album Wood Water, Glycerin, Water /Aqua (&) Propanediol (&) Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract (&) Gluconolactone, Aqua, Sodium Levulinate, Sodium Anisate.
Já si vždy toner našplíchám na vatový tamponek a jemně s ním přejedu celou tvář, ale i pleť na krku. Je to hrozně příjemné a takové osvěžující. Potom už jen na pleť nanesu nějaký hydratační olejíček nebo krém a šupnu do peřin. Tamponkem přejíždím i v okolí očí a musím říct, že mi nezpůsobuje žádné štípání ani jiné nepříjemné pocity v očích, ale do očí si ho nešplíchejte :D. Ani mamka si nestěžovala na nějaké alergické nebo nepříjemné pocity. Po použití je pleť opravdu krásně zklidněná a provoněná. Je to opravdu moc příjemný pocit. 
Toner se dá použít i jako voda na osvěžení během letních horkých dní. V létě se bez nějaké osvěžující vodičky prostě neobejdu a přes den si několikrát šplíchnu pro osvěžení na tvář a je to výborné, ale to určitě znáte. Každopádně s tímto tonerem to asi moc nepůjde, protože rozprašuje v takovém menším a docela silném proudu a na takové to letní osvěžení mám ráda spíše mlhu, ale tak každému vyhovuje něco jiného. Toner se dá také použít na provonění vlasů, ale to jsem nezkoušela já si ho šetřím jen na obličej :D. 

Pokud vás tento produkt zaujal, tak si toner můžete pořídit buď rovnou u Barb na e-shopu mylo.sk za 9,90 € nebo jsem ho našla i na e-shopu Krásná každý den (pro české čtenářky), kde je sice momentálně vyprodaný, ale určitě ho Míša brzo doplní a tam ho koupíte za 269 Kč.

UŽ JSTE O TONERECH MYLO SLYŠELY?
CO BY JSTE CHTĚLY OD MYLA VYZKOUŠET?


♥♥♥ SOUTĚŽ ♥♥♥
Doufám, že jste si recenzi pořádně pročetly a vás tonery zaujaly natolik, že vám udělá radost soutěž, kterou jsme si pro vás s Barb připravily :). Barb mi totiž poslala Růžový toner pro vás do soutěže, aby jedna z vás mohla vyzkoušet tuto novinku. 
Pravidla soutěže:
1. Sledovat můj blog přes GFC a napsat mi jméno/přezdívku, pod kterou blog sledujete 
GFC najdete v pravém sloupci ♥ Moji milí čtenáři ♥ stačí dát ODEBÍRAT
2. Napište mi produkt nebo klidně více produktů, které byste chtěly od Myla vyzkoušet nebo které jste už vyzkoušely a jaké jsou vaše zkušenosti. Můžete mi napsat co se vám na této značce líbí a který produkt vám třeba v nabídce chybí :).

Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. Jo a mě i Barb by určitě udělalo velkou radost pokud byste soutěž sdílet a taky můžete sledovat FB stránku značky Mylo. Toto je samozřejmě jen dobrovolné, nikoho nutit nebudu a předem děkuji :).

VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ 
Lenka Koubová
MOC GRATULUJI

Nemusíte uvádět e-mailovou adresu, protože se mi výherkyně bude muset do 3 dnů od vyhlášení ozvat sama. Výherkyni oznámím na FB stránce a u tohoto příspěvku, takže se vyplatí sledovat i FB stránku blogu. Soutěž ukončím 18.1. nejspíš někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. 

Přeji hodně štěstí



29 komentářů:

  1. Od značky Mylo jsem ještě nic nezkusila ale podle popisu musí dobře vonět. Já tady ty osvěžující vodičky nepoužívám, zatím jsem neměla potřebu si něco podobného kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám ráda na dočištění už jsem si zvykla si po odlíčení ještě pleť přejet nějakou takovou vodičkou :).

      Vymazat
  2. Tonery vypadají parádně, mě od značky Mylo určitě zaujaly. Také mě zaujalo olejové sérum flora, myslím, že by to bylo přesně pro mou pleť , alespoň dle složení :-) Jinak značka Mylo má překrásné obaly a moc pěkné internetové stránky, tleskám.
    Sleduji jako Tereza Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Značka je fajn a tonery také vypadají lákavě, ale já osobně jsem nezkoušela. Zatím jen náš psík, kterému jsem na Vánoce objednala krém na tlapky a mýdlo a tvářil se spokojeně :-) mne zaujal tělový krém s růží a pomerančem... sleduji jako Pavla Kopuletá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. :)
    Sleduji te jako Kateřina Václavková.
    O znacce ted diky tobe slysim poprve a vypada bajecne. Moc se mi libi, ze nezapominaji ani na psi milacky. Tudiz ten krem na tlapky by se mi moc libil pro toho meho. :) Hodne me take zaujala olejova sera. Za me palec nahoru a az budu vydelavat, je jasne, kam zavitam! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vieš, že ťa sledujem cez Timka Krauszová :) A Mylo už dllllho chcem vyskúšať, a presne tú ružovú vodu! No nejako som sa k tomu ešte nedokopala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mylo neznám, nemám zkušenosti... Ivet Eliška

    OdpovědětVymazat
  7. Od znacky Mylo jsem koupila svému příteli produkty na péči o vousy - sérum a mýdlo, krásně voní i vypadají a přišly moc pěkně zabalené :) ráda zkusím i něco na sebe :) Agáta M.

    OdpovědětVymazat
  8. V létě taky ráda používám ty osvěžující spreje. Od značky Mylo bych ráda vyzkoušela to sérum na problematickou pleť, na které už jsi dělala recenzi no a samozřejmě i ty tonery musí být fajn. Už jen podle popisu té vůně musí krásně vonět a to mám ráda, když pak z pleti cítím něco voňavého a zároveň je to i příjemné, což tohle určitě je. :) Jinak mají moc pěkné i ty obaly, jednoduché a přitom hezké.
    GFC: Klára Svojanovská

    OdpovědětVymazat
  9. O značce Mylo slyším úplně poprvé :) Ale ráda bych nějaké produkty zkusila. Třeba ten změkčující krém na suché nohy nebo jemné peelingové mýdlo s vanilkou a levandulí :) sleduji jako Libuška Křížová, na fb pak také tak :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Jana Nováková. A ráda bych vyzkoušela sérum na problematickou pleť a uhlíkové mýdlo (jen mi zatím přijdou poněkud drahé).

    OdpovědětVymazat
  11. já tuto slovenskou kosmetiku neznám, až teď jsem si o ní přečetla může být fajn, protože mě vždy zajímají krémy volila bych regeneracni-nocni-kura-korres-s-divokou-ruzi/ nebo nějaké mýdlo

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Miška
    Bohužel od této značky jsem ještě zatím nic nevyzkoušela, ale líbí se mi jejich sérum na smíšenou pleť :) ale třeba i ty jejich ruzné krémy na tělo vypadají dobře :)


    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  13. Sledujem ako Zuzana M :)
    znacku MYlo poznam, mame of nej Nimbove mydlo pre nasho psika, ale este sme ho nevyskusali zatial :) rada by som vyskusala Mydlo s himalajskou solou, velmi rada skusam nove produkty, hlavne ak su slovenske a prirodne <3 ;)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: ZdeňkaM
    Zatím jsem od značky Mylo nic nezkoušela. Zaujalo mě uhlíkové mýdlo na problematickou pleť. :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Lenka Koubová
    nic jsem od této značky nezkoušela, ale zaujala mne ta růžová rosa, chtěla bych vyzkoušet, jestli by si poradila s mojí suchou pletí teď v zimě :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  16. Mylo znám, zkoušela jsem černé mýdlo a olej. Na blogu mám recenzi, byla jsem moc spokojená.
    Sleduji jako Michaela Barthová

    OdpovědětVymazat
  17. Značku Mylo neznám, poprvé u ní slyším až u Tebe na blogu. Hodně se mi její produkty líbí protože upřednostňuju přírodní kosmetiku a rozhodně hodně bodují v jednoduchém ale efektivním balení. Upřímně bych vykoupila půlku obchodu, ale nejvíc bych si přála vyzkoušet Deodorant Fialka, protože je to něco naprosto netradičního a taky mě "cvrklo do nosu" olejové sérum na masnou pleť, poslední dobou mě trápí problematická T-zóna, takže určitě stojí za to to vyzkoušet.
    GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Od této značky jsem nic nezkoušela, byla pro mě neznámá. Ráda bych ale vyzkoušela deodorant, na těch se dobře ukáže kvalita :)

    OdpovědětVymazat
  19. Andrea P.
    Měla jsem od Mylo olej na obličej a byla jsem naprosto nadšená. A to balení! To je moje.

    OdpovědětVymazat
  20. Od teto znacky me prave zaujala podle recenze ta Ruzova rosa �� Jinak jsem nic nezkousela.
    Gfc: Veronika Tuckova
    mail: verunka.tuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: July V
    Mam rada prirodne deodoranty, chystam sa vyskusat prave tento produkt, urcite by som skusila aj ruzovy toner

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Michala Kubalošova
    Od mylo som skusala zatial len mydlo s himalajskou solou a je vyborne. Este ma laka od nich najma balzam nohy bose :)

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj,
    od Mylo jsem zatím nevyzkoušela vůbec nic, takže jsem na tuto značku celkově zvědavá - ale ptotože mám zejména v zimě problematickou a suchou pleť, tak jejich voda Růžová rosa by mohla být to pravé ořechové, co by mě zaujalo jako první :)
    hezký den, Bára
    GFC: Barbora Francová

    OdpovědětVymazat
  24. Značku Mylo znám, hrozně se mi líbí už jen ty jejich nádherné obaly :) Doma mám tělový krém Trojrůže, který, zvlášť teď v zimě, naprosto miluju! :) Takže bych moc ráda vyzkoušela i něco dalšího :)

    GFC : Jeanette

    OdpovědětVymazat
  25. akurat som si vcera listovala eshop nahodne vcera a zaujala ma jasminova rosa toner na mastnu plet ktory si rozhodne kupim vyskusat ! fascinuje ma ta znacna a som stastna ze je tu zas nieco nove a pekne
    gfc nikola benková

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj :)
    Tak já tedy tuto značku vůůbec neznám, doposud jsem o ní neslyšela, ani nic nečetla, takže jsem asi jediná úplně mimo :D No ale jak se to říká? Všechno se má jednou vyzkoušet? :P moravcova.anetka@seznam.cz Ahoj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...