středa 11. ledna 2017

Maybelline: Oční stíny Color tattoo 24 HR


Oční stíny se používají jako přípravek dekorativní kosmetiky, který se aplikuje na oční víčka a pod obočí, pro zdůraznění očí, kterým dává hloubku a nový rozměr, zkrátka aby oči byly atraktivnější. K jedněm z nejznámějších stínů u nás patří Color Tattoo značky Maybelline. Myslím, že nastal ten správný čas, aby se stíny objevily i u mě na blogu :). Na podzim jsem si na Notino.cz koupila rovnou troje.
Myslím, že Color Tattoo nejspíš budete znát, ale pokud ne, tak vám o nich ráda něco málo napíšu. Jde o krémové oční stíny, které se ukrývají v bytelném skleněném kelímku se šroubovacím víčkem. Líbí se mi, že je přes sklo hned vidět o jaký odstín jde a taky, že jsou od sebe jednotlivé etikety odlišeny, takže rovnou vím, po jakém odstínu sahám. Výhodou těchto stínů je, že nepotřebujete žádné štětce pro aplikaci, já je třeba nejraději nanáším přímo bříškem prstu. Jsou opravdu dobře pigmentované a aplikace je rychlá a fakt snadná. Stíny můžete použít jak na celé víčko, ale i jen jako linku. Dá se s nimi vykouzlit jemné, ale i výraznější líčení.
V názvu stínů je také jakýsi kód 24 HR a to znamená, že by stíny měly vydržet na víčku až 24 hodin, to ale potvrdit nemůžu, protože je večer z očních víček pečlivě odlíčím. Pokud použijete podkladovou bázi, tak v pohodě zvládnou pracovní dobu teda 8-9 hodin. Aby se stíny neslévaly do vrásek, tak je dobré na ně nanést ještě i pudrové stíny, které zintenzivní barvu a také vám potom stíny vydrží na víčku ještě déle. Ale kolikrát na ty pudrové stíny zapomenu a taky to jde. Jsou prý voděodolné, ale do sprchy jsem s nimi nešla. Jedinou nevýhodou je, že se hůř odličují a je potřeba použít třeba dvoufázový odličovač. 

Na výběr je opravdu řada krásných odstínů, já bych brala i více těch nude a méně nápadných odstínů. V nabídce jsou jak matné, tak třpytivé odstíny, já si teď brousím zoubky na ty matné. 

35 - On and on Bronze
Jde o krásný hnědý odstín, který hází bronzové odlesky. nejčastěji ho nosím přes celé víčko. Stačí jen trošku stínu a už je na světě krásné líčení. Pokud máte rády teplejší, zemité a neutrální líčení, tak je tento odstín přesně pro vás.
40 - Permanent Taupe 
Jediný matný z mých tří odstínů. Jde o takový šedo hnědý odstín. Tato barva je super i na linky. 
70 - Metallic Pomegranate
Tuto barvičku jsem si fakt zamilovala. Jde o krásný burgundy odstín, který obsahuje zlaté třpytky. 
Tady ještě fotka všech odstínů na ruce:
Těmto stínům bych dala jedničku s hvězdičkou a podle mě je to takový základ, který by měla mít každá holka doma. V balení jsou 4 g stínů a cena se pohybuje okolo 170 Kč, ale dají se sehnat v různých akcích i levněji. Já si určitě dokoupím ještě nějaké další odstíny.

MÁTE DOMA UŽ NĚKTERÝ COLOR TATTOO STÍN?
ZAUJALY VÁS? 


15 komentářů:

  1. Tyhle odstíny teda vypadají naprosto dokonale :) Já od nich nic nezkoušela zdají se mi být drahé :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají dokonale, ale nemyslím, že bych je nutně musela mít doma. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí asi všechny :D Já mám ráda krémovky, když spěchám, tak je prostě rozetřu a čau, vystaráno :) Hodně se je chválily holky i jako primer.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám skoro všechny a používám je jako barevný základ pod stíny.

    OdpovědětVymazat
  5. Doma mám pink gold a používám ho jako linku a nemůžu si je vynachválit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Žádný tento stín doma nemám, ale hrozně se mi líbí. Už několikrát jsem po nich pokukovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem asi poslední, kdo je nemá :-D líbí se mi barvička permanent taupe

    OdpovědětVymazat
  8. Color Tattoo mě láká už dlouho, jenom mě vždy v drogerce odradí jejich cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oni je často mají v akci, to chce počkat až bude v Tetě sleva 50% na značku :).

      Vymazat
  9. Ja som si už dávno chcela kúpiť tattoo tiene, ale tie čo som chcela ,robili fľaky :D Burgundy sa mi asi najviac páči z týchto troch, kuknem ako vyzerá ,celkom ma zaujal :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  10. I like your blog!


    Look at mine and we can follow each other if you like! http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  11. Mám doma dva odstíny Pink Gold a Eternal Silver a jsou skvělý. Kupovala jsem si je ale jen v akci, za plnou cenu se mi zdají drahé...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...