pátek 13. ledna 2017

Nákupy: Sammydress #1

Někdy na začátku prosince jsem dělala objednávku na e-shopu Sammydress.com. V tomto týdnu mi přišel balíček, takže se vám musím pochlubit, co mi přišlo a jak jsem, nebo naopak nejsem s věcmi spokojená. 

Objednala jsem si modré legíny s bílými vločkami, které jste mohly vidět v některém z mých wishlistů. Čekala jsem, že budou trošku teplé, když jsou na nich vločky, ale bohužel jsou tenké, takže je budu nosit na doma, ale jinak je materiál příjemný a už jsem je i vyprala a bílé vločky se nezapraly, takže fajn. Když si je obleču, tak se vločky nijak neroztáhnou. 
Pak jsem si objednala černé kalhoty, myslela jsem, že to budou rifle, ale jsou to prostě kalhoty. Jsou z elastického materiálu a v pase mají gumu. Jsou takové potrhané a já je mám trošku nad kotník, tak jsem je přesně chtěla mít. Bude to super kousek na jaro a už se těším až v nich vyběhnu. Ty roztrhané dírky nevypadají nijak otrhaně, ale fakt dobře. Viděla jsem, že je mají ještě v takové té armádní zelené, tak si je možná objednám i v té barvě. Fakt i sedly. 
V balíčku jsem taky našla (oversized) šedý svetr. Ze svetru jsem byla docela zklamaná, je takový spíš letní a hodně volný. Unosím ho až bude teplejší počasí teď do těch mrazů se to fakt nehodí. Má velká oka, takže budu muset dávat pozor, abych se někde nezachytla a nevytáhla si nitku. 
Objednala jsem si i drobný šperk - střírný řetízek s aplikací křivky srdečního rytmu, na řetízku je taky malé srdíčko. Jsem zvědavá za jak dlouho řetízek zčerná, ale snad chvilku vydrží. No, co mě ale zklamalo, tak že je řetízek poškozený v jedné části (bohužel jsem to nevyfotila) jsou očka u řetízku jakoby přerušená a je to dost vidět, ale mám doma náhradní řetízky, takže si to zvládnu opravit sama a vyměním si to za ocelový řetízek. 
Nakonec jsem měla v objednávce ještě botičky, ale bohužel mi bylo oznámeno, že už jsou vyprodané a že si za ně mám vybrat náhradu. Tak jsem si vybrala tuto šálu, která je taková bílo modrá a vypadá fakt moc pěkně, materiál je taky super hřejivý. A jako druhý kousek jsem si místo bot vybrala tento přehoz/šálu, která je fakt mega! Krásně hřeje a Honza o ní prohlásil, že je to pěkná deka. V létě by si na ni mohlo sednout tak 5 lidí. Já ji budu nejspíš nosit jako přehoz na jaře. Musím se pochválit, že se mi výběr docela povedl a jsem opravdu s těmito kousky spokojená.
Tak to už je z tohoto článku vše, myslím, že se mi objednávka povedla a určitě věci vynosím.

JAK SE VÁM LÍBÍ MŮJ VÝBĚR?


9 komentářů:

  1. Krásný nákup. Líbí se mi legíny a šály. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno se mi líbí! :D Nejvíc asi oversized svetr a legíny, perfektně k sobě půjdou + ten řetízek, krásně řešený :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí šály-šátky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvely vyber tie šaly sú super :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto stránke som čítala len na blogoch, ale zatiaľ som si z nej nič neobjednávala. Najviac sa mi páči sveter, ale škoda, že je tenký, lebo na pohľad vyzerá byť ako poriadne hrubý zimný sveter. Z toho by som bola sklamaná :/
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. great haul! I love the pants!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...