neděle 18. prosince 2016

Visage d’Or: Pleťový krém


Ráda bych vám ukázala jeden krém, který mě zaujal hlavně svým neobvyklým a nápaditým balením. Jedná se o krém značky Visage d’Or s unikátní formulí vytvořenou ve Švýcarsku.
Oficiální představení značky:
Visage d'Or je značkou s pravidelným zasíláním krému, jehož dodavatelem je Courlux International SA. Courlux je zásilková firma se sídlem v Semsales ve Švýcarsku. V současné době prodává produkty soukromým spotřebitelům ve Švédsku, Finsku, Dánsku, Holandsku, Belgii, Polsku, Česku, Slovensku a Maďarsku.
Začala bych balením, protože to mě u tohoto krému překvapilo. Balení je zajímavé a neobvyklé. Skleněná nádobka s krémem je v papírové krabičce a samotný krém je v takovém malém kelímku, který je jakoby vsazen do skleněného, bytelného obalu.
Jde totiž o to, že pokud si krém objednáte znovu, tak už vám přijde jen ten kelímek na vložení a vy si jen vyměníte obsah té skleněné nádobky. Vkládáte si vlastně pořád dokola nové a nové náhradní náplně. Docela se mi to líbí, protože tak ušetříte za elegantní skleněný obal. 
A teď už jdeme na krém. Visage d'Or Timeless Skin je denní i noční krém, který kombinuje výtažky z aktivních látek granátového jablka, rýžového mléka a jojoby. Krém pokožku chrání a hydratuje a je určen i pro citlivou pokožku. Po namazání se rychle vstřebá a pokožka zůstává pěkně jemná a hedvábná. 
Na internetových stránkách to funguje tak, že se zaregistrujete a potom, co obdržíte zaváděcí balíček, tak každé tři měsíce dostanete novou náplň krému, což je podle mě tak odpovídající doba na kterou vám krém vydrží. Zde si můžete objednat zaváděcí balíček s tímto jedinečným krémem na obličej za výhodnou cenu.
ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM?
CO ŘÍKÁTE NA NÁPAD VYMĚŇOVACÍHO KELÍMKU S KRÉMEM?


12 komentářů:

  1. Tak vyměňovat kelímky krému je opravdu super! :) Krém vypadá dobře, ale značku vůbec neznám
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. O krému, značce ani o systému vyměňování kelímků jsem nikde jinde neslyšela ani nečetla. Je to ale rozhodně zajímavé :)
    Krém se mi moc zamlouvá, článek taky moc hezky sepsaný :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Značku sice vůbec nepoznám, ale balení je super, určitě skvělý nápad. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. vymeniteľný kelímok je originálny :) aj krémik ma celkom zaujal :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Po užívání krému,výsledek asi jako po induloně, dnes mě přišel krém v org, balení, ne náhradní náplň, cena skoro 500,-Kč
    Děkuji vracím!
    Novobilská

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, já jsem byla spokojená, ale další jsem nekupovala mám krémů hodně :).

      Vymazat
  6. Krém používám asi pět let. Začala jsem jej používat ještě v době, kdy jsem snad ani takový nepotřebovala a pleť byla po něm "liftingovaná". Krém už patří do luxusní řady krémů. Je opravdu výborný. "Výsledek jako po Induloně" je opravdu pomluva. Škoda, že není celá škála - voda, mléko, oční krém.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...