pátek 9. prosince 2016

Náramky lásky

Před několika týdny jsem se seznámila se slečnou, která doma vyrábí náramky z korálků. Její nápady se mi líbily, protože si sama náramky občas vyrábím a byla jsem zvědavá, jak bude vypadat zpracování těch jejích.

Mohla jsem si vybrat design náramků. takže jsem si prohlédla všechny fotky jak na FB stránce, tak na Instagramu a protože byl jeden náramek i pro Honzu, tak jsme vybírali spolu. Nechtěli jsme žádná andělská křídla ani velká srdíčka, tak jsme si vybrali jen decentní a méně nápadné detaily.

Vybrali jsme si černé matné korálky, které podle mě vypadají elegantně, potom písmenka J jako Jan a K jako Kateřina. Jako malý detail jsme si vybrali bílý korálek s černým srdíčkem, aby pěkně ladil. A ze spodní strany zápěstí je na náramku kovová aplikace nekonečna (tedy ležaté osmičky). 
Každý náramek je originál, protože je vyrobený ručně z vámi vybraných korálků a aplikací a také jsou náramky vyrobené přesně ve velikosti na vaši ručku. Stačilo poslat změřené obvody zápěstí a krásně sedí. S velikostí náramků mám totiž většinou problém, protože mám úzké zápěstí.

Náramky jsme fotili na procházce v lese, kdy jsme šli ostříhat nějaké větvičky na tvorbu adventního věnce. Podle mě se fotky povedly, tak doufám, že se vám budou taky líbit.

Za dva náramky zaplatíte 200 Kč včetně nákladů na balné a poštovné, slečna vám je pošle doporučeně v pěkné obálce. Určitě se podívejte na FB stránku i na Instagram, kde najdete více fotek pro inspiraci. Myslím, že by to mohl být pěkný dárek, jak na Vánoce, tak i třeba na Valentýna anebo jen tak z lásky. Samozřejmě, že se dají vymyslet i náramky pro kamarádky, pro dceru s mamkou a spoustu dalších, to už je na vás.

TAK CO LÍBÍ SE VÁM NÁŠ VÝBĚR NEBO BY JSTE ŠLY RADĚJI DO BARVIČEK?


5 komentářů:

  1. Černé jsou nejlepší, hodí se ke všemu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle náramky se mi vždycky strašně líbily :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně takovéto jednoduché náramky se mi hrozně líbí. Nikdy jsem na nošení náramků moc nebyla, ale teď se do toho pomalu dostávám. Celé to odstartovala moje kamarádka, která mi jako dárek dala takový hrozně pěkný tyrkysový náramek. Ten je fakt nádherný a prakticky ho nedávám z ruky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...