středa 7. prosince 2016

Můj dopis Ježíškovi

V tomto článku se s vámi podělím o to, co bych si přála dostat na Vánoce. Už, aby ty Vánoce byly tady co? Já moc ráda dárky dávám a ještě raději je dostávám. Skoro každý den mě napadne něco nového, co bych si tak přála, klidně i nějaké maličkosti, ale s vymýšlením přání tedy problém nemám. Zato Honzu se ptám raději půl roku předem, co by chtěl na Vánoce a on mi odpoví, že neví anebo, že je to drahé. Takže dnes vám ukážu můj aktuální seznam přání.

Většina věcí z mého seznamu bude mít spíš praktické využití, ale podle mě jsou praktické dárky super, protože je potom používáte celý rok. Jo a Ježíšek to má se mnou dost těžké, protože bych si nejraději všechno vybrala sama podle sebe, tak aby se mi to líbilo.

1. Mlýnek na mák
Náš starý mlýnek dosloužil, měli jsme takový ten těžký litinový, ale začala se z něj odlupovat barva, každopádně bych opět chtěla nějaký ten babičkovský k těm z plastu nemám takovou důvěru.
2. Pánev
Někdy v létě jsme vyhodili pánev, na které jsem smažila bramboráky, ale nebyla to taková ta hodně placatá, jako se prodává na palačinky, tu pořád máme. Představa o pánvi, kterou bych chtěla je, že by měla být nízká, ale s okraji třeba 5 cm, tak aby se na ní dalo opéct i maso, ale i dobře otočit bramboráky. Prostě bych chtěla takovou jakou jsme vyhodili :-). 

3. Kniha Děláme si to sami
V prodeji už jsou dvě tyto knížky a dost mě zaujaly. A obě mě dost zaujaly, protože se v nich dozvíte, jak si vyrobit základní potraviny případně kosmetiku doma. 
4. Vysavač
Ten starý nám už dosluhuje a tak je potřeba se poohlédnout po novém, ale to je přesně ta věc, kterou bychom si s Honzou rádi vybrali sami a třeba si i připlatili. protože nejhorší je, když se výběr uspěchá a koupí se nějaký levný stroj, který nic nevydrží nebo nevyhovuje našim požadavkům.
5. Foťák
Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych si přála foťák, který by fotil krásné fotky. Ale pořád nejsem nějak pořádně rozhodnutá, protože mobilem jsou ty fotky taky docela fajn, ale foťák je foťák no. Každopádně se mi nechce sedět hodiny u upravování fotek. Pročítala jsem si docela dost webů a řekla bych, že by pro mě byl ideální volbou tento: Systémový kompakt Olympus PEN E-PL7 v bílé variantě! Olympus mám v hledáčku už dlouho a je to takový můj malý sen. Je sice docela drahý, ale zato fotí božsky. Ještě mají teď i novinku E-PL 8. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete třeba vaše doporučení týkající se foťáků.
E-PL7

E-PL8
6. Zastřihovač chloupků Veet
Na tento zastřihovač právě běží reklama v TV. Já reklamy nějak nesleduji, ale o zastřihovači jsem četla několik recenzí a všechny byly pozitivní. Prostudovala jsem si ho a musím říct, že by se mi tedy taky hodil. Včera jsem ho šla obhlédnout do obchodu a je fakt mrňavý super na cesty nebo do kabelky.

7. Dálniční známka
Letos jsme si poprvé koupili dálniční známku a musím říct, že to je pohodlné. Nemusíte vymýšlet cesty na výlety po okreskách a skvěle to ušetří čas (pokud teda není dálnice ucpaná). A taky jsme za hodinku a něco třeba v Brně, což je super. Takže dálniční známka by se hodila.

8. Javorový sirup
Cca před dvěma týdny jsem si při nákupu ve zdravé výživě vydupala javorový sirup. Já si sirup vždycky šetřím a používám ho fakt trošičku, ale včera jsem se náhodou podívala na skleničku a už je tam tak čtvrtina. Honza s ním tedy vůbec nešetří, takže by mi na Vánoce udělal radost i sirup nebo něco jiného ze zdravé výživy.
9. Brýle
To je takový dárek nedárek :D. Už dlouho si chci koupit nové brýle, ale ty co se mi líbí mi zase nesluší, tak to bude asi ještě běh na dlouhou trať. Ale tak je to takové moje přání si konečně vybrat nějaké nové dioptrické brýle, ale nechávám tomu volný průběh.
10. Oblečení
A oblečení není nikdy dost, tak by mě potěšilo, kdybych pod stromečkem našla i něco z této kategorie. Každopádně nový kousek bych si taky ráda vybrala sama. Momentálně bych si chtěla koupit papuče do práce, jedny jsem si koupila už v létě, ale bohužel když chodím, tak dělají takové ty prdící zvuky, takže je nosím jen doma, kde to nikomu nevadí a do práce si budu muset pořídit nějaké nové "neprdivé". Raději bych chtěla papuče se zavřenou špičkou, ale ty se moc nedají sehnat, nebo jako dají, ale mě se nelíbí. 
Zdroj
11. Diář na rok 2017

11. Essence vanilkový krém na ruce
Ten vanilkový nádherně voní a voní dokonce i Honzovi :D.

12. Podnos na svíčky
Tento podnos jsem si vyhlídla v Jysku (odkaz)a líbil by se mi i s těmi svícínky :).
13. Nástěnka
Nástěnka je opět z Jysku a měla jsem ji zakroužkovanou v letáku :). Odkaz je tady.
14. Saloos produkty
Dneska jsem si byla přičichnout k oleji od Saloosu s granátovým jablkem a nádherně voní!
A to je z mého vánočního seznamu přání asi tak všechno, samozřejmě budu ale moc ráda za jakékoliv dárky. Mě udělá radost i maličkost :). Každopádně nejšťastnější budu, když budou všichni zdravý a Vánoce proběhnou v klidu a v pohodě! Jsem zvědavá, co mi letos Ježíšek nadělí, ale určitě budu ze všech dárků nadšená!

CO SI PŘEJETE NA VÁNOCE VY?


9 komentářů:

  1. Zaujímavý wishlist :) Zastrihávač chĺpkov Veet aj mňa celkom zaujal :) Mňa by potešila ako inak kozmetika, no tento rok si želám najmä pohodu a zdravie, pretože už podľa mňa Vianoce nadobúdajú úplne iný rozmer ako kedysi a nejako sa na ne tento rok ani neteším :(

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý wishlist, a zajímavé tipy na dárky (pro mě) :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám tento rok vo výhľade tiež foťák :) švagor mi doporučil Canon Powershot G9 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu knihu bych taky brala a zkusila bych si vyrábět kosmetiku sama doma. Jinak nový foťák bych si moc přála.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Vysavač Ti mohu doporučit průmyslový Karcher, máme doma asi 4 :-D jeden my,jeden tchánovci , jeden na firmě a jeden v kotelně, ano zvládne i prach z popela aniž by se ucpal filtr a vysavač ztratil tah, do teď jsme lepší vysavač neměli, navíc je na opravdu velké sáčky do vysavače takže nemusíš pořád měnit, pokud sáček vyndáš , můžeš vysávat i na mokro, a lze k němu pořídit i zajímavé vybavení, my kupovali se setem do auta. Opravdu je perfektní . Předtím jsme měli klasické vysavače jako máš na fotce se sáčky i bezsáčkový i takového toho "vodníka" co se prodával dřív, nic nevydrželo a po jednom vysátí jsme museli vysypat či vyčistit filtr, aby měl tah, to s tímto vysavačem nemusíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný seznam, samé praktické věci a to já mám taky raději. Upřímně bych raději dostala takový vysavač než milion serepetiček.Kniha by se líbila i mě ale kolikrát si říkám že by naši museli být pryč abych mohla v kuchyni dělat nějaké pokusy.
    Já nemám vyloženě přání co přesně chci. Ráda bych byla za kosmetiku, povlečení a hlavně telefon což ten si koupím sama neboť já si ho musím vybrat sama a pořádně ještě nevím jaký.

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy! Ten krém od Essence jsem taky očuchávala a voněl krásně, další den jsem si ho chtěla koupit a už nebyl. :( Já bych si nejvíc ze všeho přála hodinky od Olivia Burton, které chci už dlouho, ale jsou docela drahé, takže si na ně pak asi něco přidám a koupím po Vánocích. Samozřejmě bych chtěla i nějakou kosmetiku a oblečení, ale taky mi udělá radost i maličkost. Nejkrásnější jsou pro mě dárky vyrobené nebo namalované od sestřičky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nástenku by som brala aj ja a kniha Delame si to doma sami je na nezaplatenie, fakt odporúčam :) Zbavíš sa tak chemie a ušetríš.


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  9. Ten zastrihovač chloupku bych také ráda zkusila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...