středa 3. května 2017

Lirene: Fyziologický micelární gel

Dnes pro vás mám nachystanou recenzi na micelární gel značky Lirene. Produkty značky Lirene ještě nemám zase tolik prozkoumané a myslím, že tento gel byl prvním, který jsem si vůbec koupila. Kupovala jsem ho už vloni, ale k recenzi jsem se dostala až teď. Byla jsem zvědavá, jak si tento gel poradí s odlíčením obličeje, ale i očí. Tak si pojďte přečíst, jestli gel obstál nebo ne.
Gel je v praktickém vyšším plastovém balení s pumpičkou, což je fajn, protože stačí dvakrát zmáčknout pumpičku a máte potřebné množství na celý obličej. Samotný gel má docela řídkou konzistenci. Pokud jde o parfemaci, tak tady jsem byla příjemně překvapená, protože z gelu cítím čerstvě rozkrojenou salátovou okurku. Kolečka okurky si hlavně v létě na obličej moc ráda přikládám :). Děláte to taky?  

Protože jde o micelární gel, tak obsahuje micely, které přitahují a váží na sebe nečistoty, které se na pokožce usazují. Odličování je tedy jednoduché a rychlé. Gel obsahuje mangový vosk, který umí pleť zjemnit a hydratovat. Další složkou je D-panthenol, který se stará o zklidnění pokožky. Tento gel je vhodný pro všechny typy pokožky dokonce i pro tu citlivou. Já ho používám na celý obličej a dokonce se nebojím s ním odlíčit ani oči a neštípeme mě ani nedráždí.
Gel můžete použít buď společně s vodou jako čistící gel nebo na sucho bez vody. Já si vždycky nanesu trochu gelu na tamponek a přetřu s ním obličej, toto opakuji dokud není tamponek čistý. Podle mě je to super produkt, který na pleti nelepí ani nedělá jinou neplechu. Pleť nedráždí ani nevysušuje a naopak ji pěkně zbaví nečistot a líčidel. Večer těsně před spaním ještě obličej přejedu tamponkem navlhčeným nějakou pleťovou vodou, abych ji úplně dočistila a připravila na noční krém a ráno ji mám jemnou a heboučkou :). Balení je o obsahu 200 ml a stojí 116 Kč (koupit ho můžete třeba na Notino.cz

CO NA TENTO GEL ŘÍKÁTE VY?


8 komentářů:

  1. Gel nemám, ale od této značky mám micelární vodu a zatím ji budu teprve testovat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To s okurkou dělám také! Je to super osvěžující! :D Značku znám, ale přijde mi jako naprostý průměr. Žádný zázrak. :/ Ale tak, každému vyhovuje něco jiného. :) <3
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    -------------------------------------------------------------------
    Také mám blog a udělala by jsi mi největší radost, kdyby ses podívala! <3 Budu nejšťastnější člověk na světě! <3 Tvůj blog je úžasný a určitě se sem budu vracet! Hned tě jdu sledovat na všech sociálních sítích, liknout facebook stránku a přidat se mezi tvé pravidelné čtenáře! :D Jsi moc milá a sympatická! <3 Jen tak dál! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Až dopotřebuji gely co mám, tak si tenhle chci pořídit vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji okurkové vůně. Od Lirene jsem ještě nic neměla, taky už budu muset něco vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já radši micelární vody než gely, ale teď jsem si koupila jeden od Garnieru, tak jsem zvědavá, jaký bude :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za moc přínosnou recenzi na tento micelární gel.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...