čtvrtek 25. května 2017

Nákupy a novinky: Zaful #4

Dnes bych vám moc ráda ukázala, co nového mi přišlo z e-shopu Zaful.com. Pokud mě sledujete pravidelně, tak jste si asi všimly, že poslední moje dvě objednávky ze zahraničních e-shopů se mi moc nepovedly a netrefila jsem velikosti, ale tentokrát skáču nadšením! Objednávala jsem černý bomber se zapínáním na zip a černou mikinu s výšivkami, které jsou teď v módě. 

Jako první mi přišel balíček s černým bombrem, který vypadá skvěle, ale mám s ním jeden problém. Objednávala jsme velikost L a přišla mi velikost S. Každopádně i tak ho obleču jen je mi kratší. Jinak vůbec nesmrděl a je moc pěkně ušitý! 

Další balíček mi přišel tento týden a byla v něm mikča, na kterou jsem se fakt moc těšila, protože jsem v šatníku ještě nic s výšivkou neměla a teď vidím výšivky na každém rohu. Mikina je skvělá!! Fakt je krásná, výšivka vypadá opravdu kvalitně, dokonce i velikost jsem odhadla skvěle, přesně jak jsem chtěla.
Tak tohle byla moje poslední objednávka. Líbí se vám moje nové hadříky? Já jsem teda moc spokojená. Pokud už spíš než po mikinách pokukujete po plavkách, tak se určitě podívejte SEM, protože už jich mají v nabídce spoustu a za super ceny! 

MÁTE UŽ DOMA NĚJAKÝ KOUSEK S VÝŠIVKOU? 


20 komentářů:

  1. Mikinka s ružami je fakt super, veľmi sa ti hodí, stránku Zaful mam veľmi rada už z nej mám nejaké oblečenie ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Bomber je super :-) jedna z mých nejoblíbenějších bund.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj je to první, tak se s ním zatím seznamuji :).

      Vymazat
  3. Není to můj styl, každopádně mikča ti velmi sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bomber je super, škoda, že přišla jiná velikost a ta mikina je taky moc pěkná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ta mikina je fajn a celkově mám na oblečení moc ráda květy. Teď bych si ráda pořídila nějakou pěknou květovanou sukni nebo šatky, když už to vypadá, že bude venku pěkně :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už pokukuji po nějakých pěkných šatičkách :).

      Vymazat
  6. Oba kousky oblečení Ti sluší :) za mě asi nejpovedenější oblečení z tohoto typu článků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky bych řekla :-D, snad už budu vybírat jen samé lepší a lepší kousky.

      Vymazat
  7. Škoda toho bomberu no.. ale mikča je krásná. Já zatím odolávám, ale myslím, ýže na léto si něco s výšivkou pořídím, nejvíc se mi líbí džínový košile s nimi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že kousek s výšivkou bude letos nutnost :-D.

      Vymazat
  8. Líbí se mi jak bomber, tak i mikina. Škoda, to naštve když ti přišla menší velikost, jinak oblečení vypadá dost kvalitně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tu mikču jsem si fakt oblíbila a nosím ji teď skoro pořád :).

      Vymazat
  9. Bomber je super :) Škoda té velikosti, ale špatně určitě nevypadá, sluší ti i tak :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný bomber, ale asi bych ho vyměnila za tu větší velikost? To nejde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo asi by to šlo, ale protože jde o zahraniční e-shop tak to asi řešit nebudu a buď zhubnu :D nebo ho pošlu dál.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...