pondělí 29. května 2017

Estyle: Oční stíny Wet & Dry 05,09 a 10

Taky vás baví barvičky v tomhle nádherném počasí? Ve všem se odráží moje dobrá nálada z pěkného počasí. V dnešním článku bych vám ráda ukázala hned 3 Wet & Dry krásně barevné oční stíny E-style. Tuhle řadu dekorativní kosmetiky vyrábí od roku 2014 česká firma Chris cosmetics. Já jsem tyto mono stíny viděla už u několika blogerek a moc se i líbily, tak jsem si objednala rovnou tři odstíny 05, 09 a 10 na vyzkoušení. 
Mono stíny stojí pár korun, ale v tomto případě se cena nijak neodráží na kvalitě. Hned na začátek musím říct, že stíny jsou fakt dobré! Začnu u obalu. Jde o monostíny, obal je kulatý a z pevného plastu. Balení vypadá kvalitní a pevné. Každopádně na zem stíny raději neházejte. Wet & Dry oční stíny, jak už název napovídá, lze použít na sucho i na mokro.

Odstín č. 05
Jde o fialovo-vínový odstín. Konzistence těchto stínů je pěkně máslová a téměř nepráší. 
Odstín č. 09
Jde o takovou tmavě růžovou barvu. Opět je pigmentace naprosto dokonalá a stín skoro nepráší. 
Odstín č. 10
Jde o jemnou, hnědou barvu. Stín je jemně perleťový. Je moc pěkně pigmentovaný a na víčku se neslévá do fleků. 
A tady už se můžete podívat na swatche všech tří odstínů - napřed na sucho a potom na mokro. Je vidět, že na mokro jsou odstíny o dost výraznější :).
Veškeré produkty E-style jsou podrobovány laboratornímu testování a přísným kontrolám v souladu s evropskými normami a legislativou EU. Produkce plně respektuje životní prostředí, testy nejsou prováděny na zvířatech a výrobky neobsahují složky živočišného původu.

Gramáž stínů je 6 g a koupíte je třeba na Notino.cz do 100 Kč. Myslím, že cena je v poměru s kvalitou skvělá.

CO NA TYTO STÍNY ŘÍKÁTE VY? 
MÁTE DOMA NĚKTERÝ?


15 komentářů:

  1. Tak ty první tři odstíny si musím koupit! přesně tyto barvičky mi sluší nejvíce. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stín do červena vypadá pěkně, ale já bych ho nenosila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie ruzove by som hned brala :) krasne farby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já přemýšlím ještě nad dalšími odstíny :-D

      Vymazat
  4. E style má super stíny, já mám doma 9 flirt, naprostá topka. Krásnej odstín. Jinak můžu i jejich matné stíny, za tu cenu jsou neskutečný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na matné se taky určitě mrknu, děkuji za tip :).

      Vymazat
  5. Už som ich videla na internete, ale nemám ich doma. mám radšej tiene v paletkách. Najviac sa mi páči č.9 a ten by som hneď brala

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. To teda koukám, nádherné odstíny i pigmentace vypadá dost dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je fakt skvělá a za tu cenu, no nedalo se odolat :-D.

      Vymazat
  7. O stínech jsem neslyšela, ale odstíny vypadají nádherně! ♥
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...