neděle 21. května 2017

Brandnooze box: Duben 2017

Krásný den, v dnešním článku bych vám ráda ukázala obsah dubnového Brandoonze boxu. Já se na tyto boxy moc těším, ale musím se přiznat, že v posledních měsících jsem z nich trošku zklamaná, obsahují totiž samé sladké nápoje, sladkosti a nezdravé věci. Je to škoda, myslím, že by o ně byl větší zájem, kdyby obsahovaly zdravější potraviny. Jdeme se mrknout, jak u mě obstál ten dubnový box a za týden už budu rozbalovat ten květnový to to letí co? :).


Maggi špagety Bolognese
34,90 Kč (57 g)
No já nevím, z těchto polotovarů jsem trochu v rozpacích. Popravdě moc nechápu ty, kteří si tyto rychlo pytlíčky s jídlem kupují běžně, jen aby ušetřili pár minut v kuchyni. My jsme je dřív (před 10ti lety) kupovali, jen když jsme jeli na dovolenou, ale teď už si raději vezmeme čerstvé jídlo, které si uvaříme nebo si na jídlo zajdeme. Jinak já osobně těstoviny nemám moc ráda, takže špagety možná někomu věnuji.
Vitana Steaková omáčka Barbecue
39,90 (250 g)
Barbecue omáčka se bude určitě hodit ke grilovanému masíčku, takže za tento produkt jsem ráda. Já většinou ke grilovaným masům připravím nějaký jogurtový dip s bylinkami, ale ani tato omáčka se u nás neztratí a určitě se po ní hned zapráší.
Kofila Design kolekce
12,90 Kč (35 g)
Čokoládku Kofilu jsem měla moc ráda jako malá, ale strašně dlouho jsem ji neměla, takže jsem byla ráda, že byla v boxu a já jsem ji mohla po dlouhé době znovu ochutnat. Jsem taky dost ráda, že v boxu nebyla Fidorka, ale právě Kofila. Nemám moc ráda čokoládové sušenky, raději si dám čtvereček čokolády do pusy a čekám až se rozpustí. Ještě musím určitě pochválit obaly, které jsou teď moc pěkné. Ale kupovat si tyčinku jen kvůli pěknému obalu, to už mi přijde trochu moc, stačí, že to tak mám s kosmetikou.

Energit Dextróza sport
24,90 Kč (14 tablet)
Tak na tyto tabletky jsem zvědavá. Měly by dodat tělu energii při náročném sportovním výkonu. Vezmu si je na nějakou tůru nebo výjezd na kolech a když bude nejhůř, tak si dám jednu tabletku a budu čekat, jestli se dostaví slibovaný účinek a dodá mi víc energie. Každopádně samotnou by mě ani nenapadlo takový produkt kupovat. Energii podle mě dodá i jablko nebo banán :).

Mentos Say Hello
17,90 Kč (37,50 g)
Achjo zase je v boxu mentos. Při rozbalování a prozkoumávání jsem ho dala rovnou bokem. Já mentos nemusím, takže tento produkt pošlu dál. Tentokrát jde o nové Mentosky s malinovou a pomerančovou příchutí. Pokud máte Mentos rády, tak se podívejte na jejich instagram - mentos_czsk, kde by měla v květnu probíhat nějaká výzva, třeba budete moci vyhrát zásobu Mentosek na celý rok :D.
Dupetky Solené
17,90 Kč (80 g)
Mělo by jít o novou značku pochutin - modrý obal se slonem. Ještě jsem je neotevřela, nechám je na horší časy, ale asi bych je v obchodech přešla očima a šla dál. Ale třeba až ochutnám, tak se do nich zamiluju. Měly by být zdravější než třeba chipsy, ale co si budeme povídat. Už jen slůvko solené zní nezdravě :-)
Milka I love Maminka
74,90 Kč (110 g)
Když mám chuť na čokoládu, tak sáhnu po Milce. Myslím, že je to ještě jedna z posledních čokolád, která chutná dobře a ne uměle. Líbí se mi, že byl v boxu dárek pro maminky a tak tato bonboniera putovala komu jinému než mojí mamince. 
Semtex Energy drink (Limitovaná hokejová edice)
29,90 Kč (500 ml)
Já nevím, ale mě tyto energeťáky přijdou vždycky umělé a strašně sladké. Vadí mi, že obsahují i spoustu bublinek, ale zkusila jsem plechovku otevřít, ale už při prvním doušku bylo jasné, že to není nic pro mě ani pro Honzu, takže jsem zbytek vylila :-( Na nás fakt moc sladké.

Májka s uzeným masem
24,90 Kč (100 g)
Mě teda paštika Májka moc nezaujala, ale Honza ji posvačil a nestěžoval si, ale normálně bychom po ní v obchodě nejspíš nesáhli. Paštiky si nekupujeme.
Bohužel tento box mě nijak moc nenadchl. Nejvíc jsem měla radost z té barbecue omáčky a z bonboniery pro maminku, ale zbytek nic moc, využiji jen z nutnosti a znovu bych už nekoupila. Byla bych ráda, kdyby v boxu byly zdravější potraviny, ale nevím jestli moje prosba bude někdy vyslyšena. 

CO NA OBSAH ŘÍKÁTE VY?


9 komentářů:

  1. Ta bonboniera pro maminku byla určitě super, ta by se mi taky nejvíce líbila, ale jinak docela slabý box. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem fakt docela zklamaná a jsem zvědavá jestli další box bude lepší :/.

      Vymazat
  2. Tak já nevím. Objednala jsem zkušební box našim, kteří mi poslali fotky a názory a musím říci, že za mě ne:( hodnota balíčku je stejná nebo dokonce nižší než cena balíčku, což mi přijde poměrně humorné, vzhledem k tomu, že člověk neví, co mu přijde, polovinu z toho ani nemusí mít rád a produkty může sehnat ještě v akci v obchodech. Myslím, že 279kč za takový balíček je dost:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám jako blogerka cenu výhodnější, ale i tak se i doma objeví většinou nezdravé produkty, které buď sním a mám výčitky nebo je daruji někomu jinému :(.

      Vymazat
  3. Tak to bych uvítala asi jen tu omáčku nebo energetický drink, který využiji při námaze. :) Jinak tedy nic. Myslím si, že za tu cenu bych si ve slevě nakoupila dva krát více věcí a hlavně těch, které nám chutnají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :(. No uvidím, ještě jim dám šanci.

      Vymazat
  4. Abych byla upřímná tak mě brandnooz neláká abych ho odebírala pravidelně. Špagety v pytlíku, to není zrovna věc kterou bych chtěla jíst a ještě to je nezdravé, Majka je asi ta nejhnusnější paštika, z doslechů vím že zrovna Hamé není moc poctivý výrobce a energeťáky nepiji. Zato takovou barbecue omáčku bych ráda vyzkoušela, i když zdravá taky nebude. Milka je taky fajn.. Kolik vůbec stojí takovýhle box?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No do 300 Kč, jako za plnou cenu bych si ho asi nekoupila :(.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...