středa 31. května 2017

Kosmetika MOJE: Matné laky 01,03,04,07

Krásný den vám přeji, doufám, že u vás už zase svítí sluníčko, když včera skoro všude pršelo. V dnešním článku vám ukážu 4 krásné odstíny matných laků, které nabízí kosmetika MOJE. Fotky jsem fotila už vloni v létě, nedávno jsem je v počítači objevila a rozhodla jsem se, že vám je postnu ať se můžete pokochat.


Kosmetika MOJE nabízí tedy čtyři laky na nehty s matným efektem. Jejich vlastnosti mi přijdou dost podobné, takže je nebudu popisovat zvlášť, ale vezmeme to jedním vrzem. Lakovala jsem vždy dvě až tři vrstvy, ale musím dodat, že pěkně kryjí a lakují se pěkně. jediné, co jim trvá déle, tak je schnutí, ale není to tragédie. Pokud jde o výdrž, tak na mých nehtících v pohodě zvládnou 3-4 dny. 

Odstín č.1
Odstín č. 3
Odstín č. 4
Odstín č. 7
S posledním lakem jsem si trochu pohrála a vytvořila ještě pro oživení jednoduchý nail art, kdy jsem na prsteníček nalakovala bílý lak a tenkým štětečkem jsem na něm udělala modré a růžové čáry. 
Matné laky si můžete koupit ZDE a jeden lak vás přijde na skvělých 39 Kč. Já bych klidně brala odstínů i víc :).

MÁTE RÁDY MATNÉ LAKY?
CO ŘÍKÁTE NA MŮJ RYCHLÝ NAIL ART? 


16 komentářů:

  1. Odstíny 3 a 4 se mi líbí nejvíce, matný efekt vypadá dobře, určitě bych chtěla něco takového, jenomže jsem tak líná a nejsem schopná si nehty nalakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo taky mám teď takové období, kdy nic moc nestíhám, ale ono to zase přejde a v létě už budou nehtíky zářit barvami :).

      Vymazat
  2. Odstín 3 vypadá teda naprosto perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první odstín vypadá nádherně! ♥
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto matné vypadají fakt dobře :) Mně se líbí ten fialový

    OdpovědětVymazat
  5. jeej,tie sú veľmi pekné :) veľmi sa mi matné laky nepáčia, ale tieto ma prekvapili :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky matných laků doma moc nemám, ale tyto jsou fakt top!

      Vymazat
  6. Matné laky mám ráda, a tyhle mají úplně úžasné barvičky ♥ A ta cena je neskutečná na to, jak dobře vypadají :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...