úterý 16. května 2017

Matrix: Notino - Síla přírodních olejů

V dnešním článku bych vám ráda ukázala dárkovou sadu, kterou nabízí e-shop Notino. Já jsem si vybrala tuto sadu: Notino Síla přírodních olejů, ale v nabídce je ještě spousta dalších zajímavých s různými produkty a v různých cenových kategoriích. Krabiček jsem si na e-shopu všimla někdy před Vánoci a moc se mi líbil samotný design boxu, takže už jen zbývalo vybrat si dárkovou krabičku, ze které bych produkty nejlíp využila.
V dárkovém boxu který jsem si pro sebe zvolila, byly produkty vlasové kosmetiky značky Matrix, které jsou vhodné pro všechny typy vlasů. Sada obsahuje: mikro-olejový šampon Matrix Oil Wonders 300 ml + vyživující kondicionér 200 ml + vyživující olej Biolage Exquisite 92 ml.
Matrix Oil Wonders Micro šampon
Je mikro-olejovým šamponem pro lesk a hebkost vlasů. Šampon vaše vlasy šetrně umyje a vyčistí je od přebytečného mazu a nečistot a také od šupinek odumřelé kůže. Součástí šamponu je unikátní technologie, která obsahuje olejové mikročástice pečující o zdraví a krásu vlasů. V mikročásticích se ukrývá arganový olej, který na vlasy působí blahodárně, dodává jim výživu, zajišťuje jejich hydrataci a regeneraci. Vlasy jsou po použití vyživené, nepůsobí vysušeně a celkově vypadají, že jsou v lepším stavu a pěkně regenerované. Jsou krásně lesklé, hladké a na dotek jemné. 
Matrix Oil Wonders kondicionér
Tento vyživující kondicionér s arganovým olejem vlasy vyživuje, jemně ošetřuje a zajišťuje jejich hydratační rovnováhu. Unikátní složení obsahuje vyživující látky, které zanechávají vlasy jemné, přirozeně pružné a nádherně zářivé. Vzácný arganový olej nezklame ani tentokrát a dodává vlasům vitalitu a energii. Bohaté složení kondicionéru posiluje obranyschopnost vlasů a díky vitaminu E chrání vlasy před vnějšími škodlivými vlivy. Hydratuje vlasy přirozeným způsobem, efektivně dokáže zastavit krepatění a lámání vlasů, zabraňuje poškození vlasů při jejich barvení a prodlužuje jejich mladistvý vzhled. Po jeho použití se vlasy dobře rozčesávají a upravují. Myslím, že spolu s šamponem tvoří výbornou dvojici. 
Matrix Biolage Exquisite Oil
Luxusní olej na vlasy, který hloubkově vyživí poškozené a nepoddajné vlasy. Olej dokáže účinně eliminovat krepatění vlasů, udržuje hladký povrch vlasů, zaceluje roztřepené konečky a výrazně zjednodušuje styling vlasů. Jedinečné složení oleje Biolage Exquisite o vlasy pečuje, dodává jim nádherný lesk a podporuje přirozené zdraví a zářivost vlasů. Já olej používám jako ochranu vlasů, před fénovámí nebo před žehlením. Vlasy jsou potom pěkně hladké a nelítají sem a tam. 
Moc se mi líbí, že Notino přišlo s takovými pěknými dárkovými sadami a určitě bych brala, kdybych si do boxu mohla nevybírat produkty sama a nejen vybírat z jejich nabídky. Já dárkovou hodnotím skvěle. Samotný boxík je moc pěkný, ukládám si do něj vzorečky kosmetiky. Samotné produkty značky Matrix jsou dobré, arganový olej je sázka na jistotu. Jsem ráda, že jsem je vyzkoušela a myslím že podobný dárek potěší každou ženu. 

JAK SE VÁM DÁRKOVÁ SADA LÍBÍ? 
ZNÁTE ZNAČKU MATRIX?


12 komentářů:

  1. Mně to taky přijde jako dobrý nápad! Sady se mi moc líbí, taky jsem se na ně už koukala. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky myslím, že je to fajn nápad a jako dárek super :).

      Vymazat
  2. Tento set sa mi páči, od Matrix som ešte nič nevyskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Celkově značka Matrix mě docela dost láká, ale ještě jsem nic nezkoušela, sada vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem na tyto boxy koukala, a vypadají super! Notino mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. A já tuto značku vůbec nepoznám, ale vypadá lákavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna z notina jsem si objednávala olejíček do vlasů Matrix, už ho mám tedy spotřebovaný a byl to velký oblíbenec, vlasy jsem po něm měla nádherně lesklý, takže si myslím, že i další produkty by mi vyhovovaly, navíc je má v salonu i moje kadeřnice :) krásná darková sada

    OdpovědětVymazat
  7. Tie krabičky som na Notine videla, ale neskúšala som ich. Ale o značke počujem prvý krát.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Boxík s produkty Matrix bych určitě uvítala kdyby mi ho někdo dal třeba k narozkám. Od Matrixu jsem nic nezkoušela, já mám z kadeřnických produktů zkušenost spíš s Revlonem ale věřím že budou podobný. Já teď z olejíčků na vlasy používám pouze kokosák a pak má nějaký od GlisssKuru.

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku miluju. Používám od nich masky na vlasy a jsem nadmíru spokojena! Určitě taky vyzkoušejte :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...