pátek 26. května 2017

Soaphoria: Peeling, pěna a krém pro smíšenou a mastící se pleť

V dnešním článku bych vám ráda ukázala novinky od mojí oblíbené značky Soaphoria. V rámci spolupráce jsem dostala možnost vyzkoušet produkty, které jsou určené pro smíšenou a mastící se pleť - tyto produkty jsou barevně odlišeny a mají tedy tmavě zelené pozadí na etiketách. Na testování jsem si vybrala čistící a normalizující pěnu, peeling a královský krém

427 Kč
Jde o čistící a normalizující peeling, který je určen pro smíšenou až mastnou pleť. Peeling je v plastové nádobce se šroubovacím víčkem a objemu 150 ml. Peeling má lehkou texturu a obsahuje střední, ale naprosto dostačující množství i velikost peelingových částeček. Vůně tohoto peelingu je příjemná díky obsahu esenciálního oleje levandule a muškátu a tyto esenciální oleje pleť zklidní a sjednotí její barevné tóny. 
Já si dvakrát nebo třikrát za týden nanesu přiměřené množství peelingu na prsty nebo na můj "foreo" z Aliexpressu a začnu masírovat celý obličej. Nijak netlačím - spíš jemně obličej krouživými pohyby přejedu od čela až po bradu. 
Peeling pleť krásně osvěžuje, reguluje tvorbu kožního mazu, vyrovnává a normalizuje lesk obličeje - potvrzuji, peeling plní, co slibuje do posledního písmenka! 
347 Kč
Osvěžující a normalizující čistící pěna na smíšenou až mastnou pleť je opět v plastovém kelímku se šroubovacím víčkem o objemu 150 ml. A jde o docela tuhou hmotu, do které je potřeba trochu zajet prstem, aby jste si nabraly potřebné množství. Na obličej stačí množství jako dva dva hrášky :D. Pěna má podle mě nejintenzivnější vůni, která mi moc vyhovuje. Parfemace mi přijde přírodní a hlavně osvěžující.
Tato pěna slouží k pročištění pórů a navrácení rovnováhy pleti. Obsahuje zelený jíl a díky jemu reguluje nadbytečnou tvorbu kožního mazu. Měsíčkový a tamanu olej zatočí s kožními problémy díky svým protizánětlivým a regeneračním účinkům. Pupalkový olej navrátí elasticitu a pružnost pleti. Esenciální oleje Rozmarýnu lékařského, Bergamotu a Limety rozjasní, osvěží, stáhnou rozšířené póry, tonizují a podtrhnou čistící a antibakteriální účinky.
Tuto pěnu používám opravdu každý den, protože jsem se do ní opravdu zamilovala. Používám ji pro odlíčení makeupu a očištění od nečistot, které se mi během dne nachytají na pleť. Pěna si opravdu poradí i s řasenkou a to oči nijak nedrhnu. Nanesu si trošku pěny do navlhčených dlaní, namydlím, jakoby to bylo mýdlo a očistím obličej. Nebo si navlhčím obličej a na "foreo" kartáček nanesu pěnu a krouživými pohyby projedu celý obličej. Potom opláchnu. Po použití mám pokožku trošku vysušenou, ale ne moc a protože nanáším krém, tak to nepovažuji za tragédii. Pokožka je krásně svěží a čistá. 
527 Kč
Normalizující a mutující krém na smíšenou a mastnou pleť. Je skvělý! A to fakt. Po vyčištění pleti si ho vždy namažu na obličej a po minutě je pleť nádherně hebká a vůbec se nemastí! Skvělý pocit, nejraději bych si na obličej pořád sahala a hladila si tváře.
Krém je ve vyšší plastové nádobce s pumpičkovým aplikátorem, který je podle mě hygienický, protože nemusím sahat a nabírat si v kelímku. Takto stačí zmáčknout a pumpičku a mám odměří potřebné množství na jednu aplikaci. Nádobka je o objemu 50 ml.
Krém se do pokožky pěkně vstřebá i když se může na první pohled zdát mastnější. Líbí se mi, že je krém celoroční a tak ho můžete používat jak v mrazu tak i ve vedru a měl by se o pokožku obličeje skvěle postarat. Lehké oleje jako hroznový, brutnákový a olej ze semen červeného melounu pokožku jemně hydratují bez zatížení a ucpávání pórů. Výtažek z pelargónie pomáhá vyrovnat projevy hormonálních změn na kůži, zatímco levandulový hydrolát poskytuje uklidňující a antibakteriální ochranu. Kamélie je zdrojem antioxidantů, které ochraňují pleť od vnějších vlivů životního prostředí. Vitamin B3 vytváří přirozenou ochrannou bariéru, zmírňuje nadprodukci kožního mazu a zánět. Bambusový prášek zmatní povrch pleti. Krém bojuje proti stárnutí pokožky a chrání ji od znečištěného životního prostředí i škodlivého UV záření.
Ještě bych dodala, že všechny tři produkty neobsahují sulfáty, parabeny, ropné deriváty, živočišné tuky, syntetická barviva ani parfemace. Nečekala, že si je tak oblíbím a určitě až mi některý z produktů dojde, tak si balení dokoupím znovu. Všechny tři mojí pokožce totiž fakt sedly! Soaphorii se opět něco povedlo! 

ZAUJALY VÁS PRODUKTY? 


14 komentářů:

  1. Já mám královský krém na stárnoucí pleť a je vážně moc fajn, krásně voní po růžích :-) musím uznat, že i čistící pěna je hodně lákavá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím článeček jsem před chvilkou dočetla :).

      Vymazat
  2. Zajímavé produkty, já bych brala čistící pěnu, mám ráda tyhle produkty. Zaujal mě i královský krém s pumpičkou, je fajn že je přírodní a pleť nijak nezatěžuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já si ho určitě koupím znovu až mi dojde :).

      Vymazat
  3. Po tejto rade pokukujem už nejaký piatok, ale hovorím si, že počkám, až miniem niečo z aktuálnych zásob u nás doma... :)
    Veľmi ma zaujala čistiaca pena, jednak tým, že nie je v klasickom pumpičkovom balení a jednak svojou konzistenciou. U peelingu ma zaskočilo použitie esenciálneho oleju z muškátu, ale musí to byť príjemná zmena oproti tradične používanému tea tree, ktorý sa nachádza vo väčšine produktov určených pre mastnú pleť :)


    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěna je mým nejoblíbenějším produktem, který teď používám každý den :).

      Vymazat
  4. Mám z tejto rady čistiace mlieko a je skvlé plánujem si dokúpiť ďalšie produkty práve z tejto rady na mastnú a zmiešanú pleť určite penu a krém, vďaka za recenziu pomohla si mi pri výbere a rozhodovaní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prve co ma zaujalo su nadherne obaly. :) Skvela recenzia.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle výrobky vypadají dost příjemně, ještě jsem je nezkoušela, ale Soaphorii mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Soaphorii moc ráda a zatím mě od nich nic nezklamalo :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...