čtvrtek 18. května 2017

3v1 Soaphoria: Regenerační maska s kofeinem, Pleťová voda Heřmánek a Balzám na rty Meduňka

Dnešní příspěvek obsahuje novou dávku přírodních produktů, které jsem dostala v rámci spolupráce s e-shopem Spabox.cz. Všechny produkty jsou od skvělé slovenské značky Soaphoria. Jde o regenerační masku, květovou vodu a balzám na rty :). 


167 Kč
Jde o práškovou masku/čistič, která se hodí na zralou, unavenou a vystresovanou pleť bez jasu. Regenerační maska je v nízkém plastovém kelímku, který je průhledný a má stříbrné šroubovací víčko s etiketou. Balení je o obsahu 20g, což se zdá jako málo, ale protože jde o prášek, který je lehký, tak je nádobka plná až po okraj. 
Pokud vás trápí mdlá a unavená pleť, která je jen znakem stresu nebo nedostatku spánku, tak byste měly sáhnout po této masce, umí divy! Marocký jíl v kombinaci s černým čajem, přidaným rostlinným kofeinem, koenzymem Q10 a kyselinou hyaluronovou napumpují pleť životem, navrátí jas, třpyt a budete se cítit jako znovuzrozená. Je to fakt BOMBA!
Maska/čistič dokonale ošetří, oživí a uzdraví pleť. Výrobek můžete používat buď každý den na čištění pleti nebo jako pleťovou masku. Maska je bez barviv, živočišných tuků, ropných derivátů, chemických a konzervačních přísad.

Možnosti použití:
Maska - nasypte trochu prášku do misky a kápněte pár kapek vody/mléka/jogurtu/hydrolátu, tak aby se vytvořila pasta, kterou nanesete na obličej, nechcete působit cca čtvrt hodiny a potom vlažnou vodou opláchněte, masku si dávejte max. 2-3 do týdne.
Čistič - příprava pasty je stejná jako u masky, potom si navlhčím obličej a nanesu krouživými pohyby na obličej, který pěkně promasíruji, čistič je super i jako jemný peeling na obličej a takto je vhodný pro každodenní použití, no a nakonec čistič smyjete vlažnou vodou.

147 Kč
Roztomilá sklenička s retro uzávěrem a v ní přírodní heřmánková voda, to zní dobře ne? Heřmánek je známý svými léčivými účinky a tahle vodička by měla pomáhat hojení poškozené pokožky, zmírňovat otoky a záněty. Heřmánková voda by měla zmírnit svědivost a je vhodná i na podrážděné oči a oční záněty (ty mě občas trápí). Je adstringentní (tj. stahující), výborně se hodí k odličování, čištění a tonizaci pleti. To odlíčení potvrdit nemůžu, protože ji používám až na dočištění a tonizaci pleti, ale spíš bych ji na odličování nedoporučovala, protože mi neodlíčila ani řasenku z očí, když jsem ji na odlíčení vyzkoušela. Takže si ji raději šetřím na to dočišťování.
A co to vlastně jsou ty květové vody? 
Květové vody jsou aromatické vody, které vznikají při destilaci siličnatého rostlinného materiálu. Během destilace vodní parou se oddělují látky rozpustné v tucích a látky rozpustné ve vodě, které do vody přecházejí. Čistý přírodní produkt obsahuje blahodárné a léčivé složky, žádné přidané látky. Jejich každá kapka obsahuje esenci dané rostliny či byliny.
Mě osobně tedy moc nesedla její vůně, ale to je jistě individuální. Voda je vhodná pro všechny typy pleti a zejména pro mastnou. Dokonce prý i usnadňuje rozčesávání a regeneruje vlasovou pokožku - to jsem nezkoušela. Co mám ale otestováno, tak že je super po holení a depilaci, krásně pokožku zklidní. Velkou výhodou je, že neobsahuje alkohol!

87 Kč
Jde o můj první a určitě ne poslední balzám na rty značky Soaphoria a rovnou jsem zvolila skvělou meduňkovou variantu. Balzám je v klasickém válečkovém balení o obsahu 5 g. 
Na balzámu mi vyhovuje jeho osvěžující vůně, která je naprosto stejná, jakoby jste si v prstech promnuly lístky meduňky. Meduňka lékařská je aroma-terapeutická léčivá bylina, která působí antibakteriálně, antisepticky, posiluje imunitu, pomáhá hojit rány a léčit kožní problémy (opar, herpes). Balzám o rty krásně pečuje a dodává jim aktivní látky, které jsou potřeba k rehydrataci. 
Vyživující textura s přírodními oleji, včelím voskem a vitamínem E podporuje regeneraci rtů. Vytváří na nich ochrannou vrstvičku a zabraňuje jejich vysoušení. Ve složení najdete včelí vosk, kakaové máslo, bambucké máslo, ricinové olej, kokosový olej, olej z hroznových jader a meruňkový olej. Balzám je bez živočišných tuků, ropných derivátů, syntetických barviv, chemických a konzervačních přísad.
Maska a balzám na rty jsou super a květová voda má skvělé účinky. Ta heřmánková mi sice moc nevoněla, ale příště zkusím objednat variantu květové vody Soaphoria s jinou bylinkou. Nabídka je široká, takže se nebojím, že bych nevybrala a snad mi bude vonět víc, možná zkusím ještě jednou tu heřmánkovou, protože se mi to nezdá, že by mi až tak nevoněla. Schválně mi napište jestli s ní máte taky takovou zkušenost jako já nebo vám voní pěkně :).

MÁTE S NĚKTERÝM Z PRODUKTŮ ZKUŠENOST? 


3 komentáře:

  1. Ani jeden výrobek jsem ještě neměla, ale tu masku s kofeinem bych ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty Soaphoria snad nikdy nezklamou. Už bych se asi měla zase podívat na eshop a něco si objednat. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám podobnou masku ale se zeleným jílem, taky je v prášku. Je vhodná pro mastnější pleť. Pouze jiná značka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...