úterý 23. května 2017

Biofficina Toscana: Vůně pro domov (energizující)

Máte rády když překročíte práh svého domu, bytu, pokojíku a krásně to tam zavoní? Nemám ale na mysli takové ty chemické vůně, anebo bramboráky na plotně. Já myslím na aromaterapii. Dnes pro vás mám recenzi na vůni která příjemně provoní celý váš byt. Jde o difuzér od italské značky Biofficina Toscana a vybrala jsem si energizující vůni, protože se mi pro období jarní únavy zdála nejvhodnější.
Vůně do bytu přišla v papírové krabičce, která se mi moc líbí, má zajímavý tvar a celkově se mi líbí i sladění barev oranžové a bílé. V krabičce byla sklenička z tmavého skla obsahující vonné esence a speciální bambusové tyčinky. Skleněná lahvička byla zaplombovaná a chvilku mi trvalo než jsem se k vůni dostala. Sklenička o objemu 100 ml má na oranžové obdélníčky, vypadá hezky. Je to pěkný bytový doplněk.
Vůně je ernergizující s revitalizačním efektem aromaterapie. Já z ní cítím vůni mandarinek nebo prostě citrusů. Ve složení najdete esenciální oleje z levandule, pomeranče a přirozené esence, které vyhovují eko-organickým standardům. Vůně je opravdu moc příjemná a taková osvěžující. Do vonné esence ve flakonku se ponoří bambusové tyčinky, po kterých vůně vzlíná a odpařováním se dostává do prostoru. S obyčejnými špejlemi by to nešlo, tyhle jsou speciální a mají ve struktuře speciální vzduchové mezery, kterými esence stoupá po tyčince vzhůru.
Do skleničky jsem dala všechny bambusové špejličky a už stačilo jen čekat. Celé nasály asi po jednom dnu a vůně se rozvoněla, čekala jsem, že bude intenzivnější, ale nakonec je vůně taková jemná a nenápadná. Intenzitu vůně je možné regulovat počtem tyčinek, které se do lahvičky vloží. Čím více tyčinek, tím je intenzita větší. Zvýšit ji můžete ještě pravidelným otáčením tyčinek. Opět platí, že čím častěji budete tyčinky otáčet, tím intenzivnější vůně docílíte. Lahvičku se špejlemi máme v obývacím pokoji a ten je tedy krásně provoněný jemnou vůní, ale do dalších pokojů se už vůně moc nedostala. 
Cena této vůně je docela vysoká - 429 Kč, ale pokud chcete mít pokoj/byt příjemně provoněný jemnou přírodní vůní, tak stojí za vyzkoušení. V sortimentu značky naleznete 4 bytové vůně - energizující, očisťující, relaxační a uklidňující. Časem možná vyzkouším i další vůně, třeba budou intenzivnější.

MÁTE S TAKOVÝMI VŮNĚMI ZKUŠENOST?


8 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle, vůně do bytu jsem ještě neměla ale moc ráda bych si nějakou koupila :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Já nějak nemohu uvěřit tomu, že by to provonělo prostor :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám hrozně ráda, když přijdu z venku domu a krásně mi pokoj voní. Miluji takové ty vonné tyčinky, líbí se mi jejich silná orientální vůně. Tyhle tyčinky toscana by mohli být fajn, občas mám náladu na něco lehčího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zrovna tato vůně je ideální na léto, je fakt pěkně osvěžující :).

      Vymazat
  4. Takové "dřívkové" vůně nepoužívám, ráda mám esenciální olejíčky ve spreji. Ty se nastříkají jen tak do vzduchu nebo na nějaký nosič vůně a ta se pak postupně uvolňuje :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ráda používám i olejíčky ve spreji anebo svíčky :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...