neděle 21. května 2017

Astrid: Péče od hlavy až k patě

Krásný den. Dnes pro vás mám pořádnou dávku novinek od značky Astrid. Značka Astrid letos slaví už své 170. výročí a tomu už říkám pěkná tradice no ne? Astrid stále pracuje na inovaci svých produktů, a určitě nejsou inovace na úkor kvality stávajících produktů. Produkty mají krásné barevné a moderní obaly. K vyzkoušení jsem dostala produkty, které pečují o nožky a taky stylingové produkty na vlasy. 


PEO Antiperspirant deo sprej na nohy
150 ml, 59,90 Kč
Tyto spreje si kupuji vždy na léto a používám je, když si beru páskové letní sandálky. Sprej voní svěže a příjemně. Super cena.

PEO Deodorační sprej do bot
150 ml, 59,90 Kč
Sprej do bot používám hlavně v létě, kdy se mi více potí noha. V zimě s pocením nemám problém. V létě se mi sice nohy taky nijak zvlášť nepotí, ale je příjemné nazouvat si voňavé botičky. Sprej má velmi příjemnou a svěží vůni. Má rychleschnoucí efekt, ale stejně je lepší chvilku počkat než do bot nožky šupnete. 
PEO Sos regenerační krém na nohy
75 ml, 49,90 Kč
Jo přiznávám přes zimu na péči o chodidla trochu zapomínám, ale už s prvními jarními dny se o chodidla začínám starat pravidelně, tak aby byly na léto nožky pěkně připravené a hladké bez ztvrdlé kůže. Tento krém se mi tedy v tomto období moc hodí a používám ho hlavně na noc, kdy nožky namažu a vklouznu do kosmetických ponožek. 
Astrid Femina pěna a gel na holení
pěna 250 ml, cena 69,90 Kč
gel 200 ml 89,90 Kč
V poslední době používám na odstranění chloupků na nohách epilátor, ale už asi dvakrát jsem sáhla po žiletce, protože jsem potřebovala mít nožky hladké rychle. Takže ani pěna a gel na holení se u mě určitě neztratí a v létě se budou hodit! Gel obsahuje mořské minerály a vitamín E. Pěna je speciálně vyvinutá pro holení citlivých partií ženského těla – podpaží, nohy a oblast bikin. Obsažené účinné látky – D-panthenol a allantoin snižují podráždění pokožky při holení a napomáhají při regeneraci a zklidnění pokožky.
Astrid laky na vlasy
250 ml, 64,90 Kč
V balíčku byly i laky na vlasy. Ten modrý je mega silný a fialový je pro lesk vlasů se silným účinkem. Já jsem už vyzkoušela oba, nedělají helmu na hlavě, vlasy neslepují a vypadají tak nějak přirozeně a vlasy pěkně drží, tam kde chcete :). Obsahují keratin a provitamin B5 takže vlasy i vyživují a regenerují.
Tak a to už je z novinek všechno. Já jsem moc spokojená a produkty značky Astrid vřele doporučuji - za málo peněz si můžete koupit kvalitní české produkty, které seženete v každé drogerii. 

ZAUJALY VÁS PRODUKTY? 
ZKOUŠELY JSTE UŽ PRODUKTY ZNAČKY ASTRID?


7 komentářů:

  1. Ahoj Kaci...

    Je pravda, ze znacka Astrid ma siroke portfolio vyrobku.. Ze ktere doma pouzivame asi jen pletovou a slunecni kosmetiku... A ta je opravdu pro me dokonala..
    Musim rici, ze jsem si ted poridila jejich radu Soft Skin.. Posledni dobou jsem byla hystericka ze sve pleti.. Konecne musim uznat, ze se mi hodne zlepsuje..Ted bylo obdobi, kdy jsem ji mela hodne citlivou.

    Peo řadu jsem snad ani nezaregistrovala...Ale laky na vlasy si pamatuji jeste jako dite, kdyz je mela mamka vystavene v koupelne.. Ja osobne je velmi nepouzivam..

    Kazdopadne Astrid je sazka na jistotu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pocit, že se mi pleť za poslední měsíc dost zlepšila :). A máš pravdu, že Astrid je sázka na jistotu! :)

      Vymazat
  2. Žádný z těchto výrobků jsem ještě nezkoušela. Od Astrid mám doma jen krémy na opalování. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma hned několik produktů z jejich opalovací řady :).

      Vymazat
  3. Astrid znám především pleťové mléka a přípravky na opalování, které jsme doma měli vždycky. Co bych ale chtěla vyzkoušet tak určitě deo na nohy, jelikož vždy v létě po něm moc ráda sahám. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...