neděle 13. listopadu 2016

Dulcia: Ochranný krém proti větru a chladu

Po včerejším dni přišel pravý čas na tuto recenzi. Taky tak nemáte rády, když je venku taková ta vlezlá zima a mráz? Já to teda nemám ráda vůbec a nejraději bych byla pořád zalezlá doma pod dekou a s hrníčkem teplého čaje. No, to bohužel nejde a ven se prostě musí i v zimě. Na druhou stranu je ale takový krásně čerstvý vzduch když vyrazíte do zasněžené zimní přírody. Taky v zimě ráda jezdím na hory jezdit na snowboardu a tak je potřeba proti nepřízni počasí pleť důkladně ošetřit a chránit. Na hlavu čepici, na ruce rukavice a na pleť ochranný krém. proti větru a chladu. Jak si v zimě chráním pokožku si přečtěte v článku. Pokud chcete vědět víc o tom, co se včera dělo a o co na orchranný krém od Dulcia říkám, tak si článek přečtěte až do konce.


Co se dělo včera? 
Šli jsme s celou širokou rodinou na každoroční výstup na nedaleký kopec, kde vždycky slavíme mamčiny narozeniny. Je nás totiž tolik, že už se do bytu v panelovém domě nevejdeme a nebo si pomalu sedíme na klínech Na tuto oslavu v přírodě vždycky chodíme v srpnu, kdy mám mamka narozeniny, ale letos bylo léto i začátek podzimu dost divoké a prostě nám to všem nějak nevycházelo a tak mamka stanovila termín oslavy na 12. listopad. Výlet se povedl! Sešlo se nás asi 21 (včetně pejska a miminka u sestřenice v bříšku) a to ještě někteří chyběli. A když oslava narozenin, tak pořádná a se vším všudy. Byli špekáčky, slaný i sladký štrúdl, vdolky, svařák, ale vrcholem celé oslavy je vždy vaření kávy. Káva se i v lese podávala do malých roztomilých šálků, takže to bylo dost stylové. Ale co tuto super atmosféru trochu kazilo byla ZIMA! Asi po půl hodině postávání jsem přestala cítit prsty na nohou a měla jsem dost zkřehlé ručky (jo nevzala jsem si rukavice, blbec no). Byly jsme tam cca dvě a půl hodiny, takže domů jsem došla jako ledová kostka s fialovými rty (dokonce si Honza myslel, že mám rtěnku). No rozmrzala jsem asi další dvě hodiny zabalená v dece, ale přežila jsem bez omrzlin :D. No a nesmím zapomenout na to, že jak jsme stáli u ohně, kde bylo docela teplo, tak nám šel do očí fakt dost nepříjemný a štiplavý kouř, takže ještě dnes mě bolí oči a to si do nich kapu kapky. No snad se mi do večera uleví. Já mám tyto rodinné výlety strašně ráda a vždy se na ně moc těším. Další oslavy nás čekají 26. listopadu, a bude se slavit i můj svátek, takže se těším o to víc.
 
To je teprve na cestě tam, takže před umrznutím :D


Tak to je celé včerejší sestava, včetně pejska a mimča u sestřenky v bříšku je nás 21. Dokonce se dostavili i dva lazaři s berlemi.
Každopádně jsem včerejšek dost podcenila, protože jsem z domu vyběhla bez namazaného obličeje a přitom mám doma skvělého pomocníka, kterým si pleť mažu už celý říjen i listopad. Takže konec vykládání o včerejšku a vrhneme se na recenzi na Ochranný krém proti větru a chladu od značky Dulcia Natural. Krémík je v plastovém kelímku o obsahu 50 ml. Nové inovované obaly jsou plně recyklovatelné a mají dvojité dno, takže déle uchovávají a chrání samotný krém před změnami teplot, které jsou v zimě dost velké. Venku je -5 a doma + 20 a to už je pořádný rozdíl. 
I když je konzistence krému dost hustá a masnější, tak je vhodný pro všechny typy pleti i pro tu mastnou. Krém má tedy pokožku chránit před větrem a zimou, to už víme, co ale slibuje dál? Má chránit pokožku také před sluníčkem. To je v zimě dost ostré a opaluje snad ještě víc než v létě. Schválně, kdo si z vás v zimě na horách ještě neopálil obličej jako kdyby byl týden u moře anebo neměl vypálené lyžařské brýle? :D No takže od teď vždy před tím, než pojedu na hory, namažu se tímto krémem a budu se modlit, abych se nevrátila jako panda s vypálenými brýlemi. Krém pokožku krásně hydratuje, vyživuje a regeneruje. 
Krém obsahuje včelí vosk, který perfektně regeneruje kožní buňky a povzbuzuje mikroregulaci. Ve složení najdete také makadamiový olej, který je silným antioxidantem a který chrání pokožku před poškozením buňečné membrány.  Do teď jsem vždy v zimě používala docela mastné krémy, což nemám moc ráda, ale tento krém mi vyhovuje tím, že nezanechává mastný film, do pokožky se docela rychle vstřebá a nechá ji jen jemnou a vyživenou. Necítím žádnou výraznou parfemaci.
Pokud máte malé děti, tak se nebojte je tímto krémem taky máznout, protože je vhodný pro celou rodinu, takže i pro pány :D, ti takové krémy milují nejvíc (ironie). 

100% všech složek je přírodního původu 
70,6% všech složek je z bioprodukce

Krém neobsahuje živočišné přísady. Výrobek má přírodní složení a neobsahuje konzervační látky, proto jej pro delší uchování ve špičkové kvalitě nevystavujte přímému slunci, vlhkosti a skladujte jej při nižších teplotách do 25 stupňů.
Ingredience:
Růžová voda bio, avokádové máslo, makadamiový olej bio, olivový emulgátor, včelí vosk bio, kakaové máslo bio, bambucké máslo organické bio, emulgátor z kokosového oleje, mandlový vosk, lecitin, kyselina kaprylová a undecylénová, esenciální olej santalové dřevo, ylang ylang olej, kyselina citronová.

Tento produkt si určitě koupím znovu až mi dojde a možná ho koupím i mamce, protože by podle mě neměl chybět v žádné domácnosti. 

JAK CHRÁNÍTE VAŠI PLEŤ PŘED ZIMOU VY? 
ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM?
BAVILO BY VÁS ČÍST ČASTĚJI O MÝCH ZÁŽITCÍCH?


15 komentářů:

  1. Na sebe tenhle typ krému nepoužívám, ale na malou ano :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to hrozně vadí, když mám v zimě takovou tu ošlehanou pleť mrazem a větrem, takže se ji snažím chránit.

      Vymazat
  2. Páči sa mi, ako sa Dulcia zmenila. Síce tento krém nemám a ani nemienim skúšať (nie je vegan), vyzerá fajn, škoda toho vosku. Ale na zimu by sa mi tiež niečo podobne ochranné hodilo.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy škoda, že ho kvůli tomu vosku nemůžeš vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Já se nijak nechráním, ale asi bych měla začít, tento krém se zdá být povedený :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se nenamažu, tak mě potom pálí tvář ještě dva dny. :(

      Vymazat
  4. Vypadá skvěle, na zimu se snažím používám co nejhutnější krémy, a na noc jsem si teť zamilovala SkinFood od Weledy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na noc se občas taky máznu zelenáčem od Weledy :).

      Vymazat
  5. Jů, Kosíř! :)) Krém mě hodně zaujal, protože přímo nesnáším, když mě zima štípe do obličeje, na pořádnou zimu používám hutnější krémy, momentálně mám s mandlovým krémem.

    OdpovědětVymazat
  6. V zime si na krémy dosť potrpím, keďže sa mi veľmi vysušuje pokožka a tento vyzerá dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...