pondělí 21. listopadu 2016

Sorbet Seams: Lak na nehty What keeps us at night

Dnešní článek bude o laku na nehty se snad s milionem třpytek značky Sorbet Seams. Sorbet Seams je z Belgie a všechny laky na nehty vyrábí ručně s nadstandardní pečlivostí.
Lak nese název What keeps us at night a jde o průhledný lak se třpytkami. Třpytky jsou černé, šedé, tmavě tyrkysové a bronzové. Kombinace těchto barev by mohla vypadat divně, ale ne! Vypadá naprosto dokonale - největší počet glitrů je asi v černé a bronzové barvě a ty k sobě skvěle pasují.
Lak je v lahvičce o objemu 10 ml. Lahvička má obdélníkový tvar a a na přední straně najdete docela velké nedbale nalepené logo. Logo firmy Sorbet Seams je na skleněné lahvičce nalepené, naštěstí nemá tendenci se nějak odlupovat, takže drží dost dobře, ale mám raději hladký povrch lahviček. 
Před použitím vždy lahvičku protřepu, aby se lak promíchal a třpytky, které jsou spadené u dna byly všude v lahvičce. Středně dlouhým a středně širokým rovně střiženým štětečkem se lak aplikuje na nehty moc dobře. 
A protože je lak průhledný, tak můžete tvořit nespočet barevných kombinací. Můžete střídat nejrůznější podkladové základní laky. Já jsem jako základ dala černý lak (080) a dva nude laky (031 a 032) od Miss Sporty.
Černý lak 080 Miss Sporty 
Nude lak 031 Miss Sporty
Nude lak 032 Miss Sporty
Výdrž laku na nehtech je bez známek poškození a odlupování je úplně v klidu i 4 dny. Spíš podle mě záleží na kvalitě toho spodního barevného laku. Glitrový lak = problém s odlakováním. Řešení najdete v alobalové metodě. 
Laky Sorbet Seams nejsou testovány na zvířatech a jsou 5free (bez DPB, formaldehydu, formaldehydové pryskyřice, toluenu a kafru).

Pokud by se vám tento třpytivý lak líbil, tak si ho můžete koupit na LakiLaki.cz za 249 Kč.

LÍBÍ SE VÁM TENTO LAK?
LÍBÍ SE VÁM VÍC NA ČERNÉM PODKLADU NEBO NA NUDE?
JAKÝ PODKLAD BYSTE POUŽILY VY?


11 komentářů:

  1. Teda na tom černém podkladu vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  2. súhlasím, že na tej čiernej to vyzerá neskutočne dobre :) ja by som si to dala asi iba na jeden necht, ako ozdobu (aj teraz to tak mám na červenom podklade zlaté trblietky) :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Na tom černém podkladu to vypadá fakt nádherně!:-) Hezky na něm vyniknou ty třpytky.

    OdpovědětVymazat
  4. wow! vypadá naprosto krásně a ta lahvička s nápisem je boží. Souhlasím s holkama, na černé vypadá zajímavě. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Značku vůbec neznám, ale ten lak je překrásný <3

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám, ale celkem se mi líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem jediná, komu se ten lak nelíbí? A to nedbale nalepené logo tak má být? :D Ale zase když je to ručně vyráběné...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento lak som ešte nevidela ale páči sa mi výsledný efekt:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
  9. Na černém laku se mi líbí nejvíce! :)

    Já moc nemusím tyto třpytivé laky, protože mi pak nejdou odlakovat :D Ale to je třeba špatným výběrem :D

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...