neděle 6. listopadu 2016

Garnier: BB krém pro smíšenou a mastnou pleť

Dnes pro vás mám recenzi na BB krém od Garnier Miracle Skin Perfector. Na BB krém jsem narazila na Notino.cz a rozhodla jsem se, že ho vyzkouším, jaké jsou tedy moje dojmy si přečtěte v článku.
BB krémy mají pleť hydratovat, sjednocovat tón pleti, rozzářit ji, zakrýt drobné nedokonalosti a chránit ji. Tento BB krém je určen pro smíšenou až mastící se pleť, takže je vhodný přesně pro tu moji. 

Obal tohoto BB krému mi úplně nevyhovuje. Byla bych raději za praktičtější pumpičkový aplikátor. Už několikrát se mi totiž stalo, že jsem si vymáčkla krému víc než jsem potřebovala. Konzistenci bych spíše přirovnala k tělovému mléku než ke krému, to mi  docela vyhovuje. BB krém je docela tekutý. Musíte si  tedy při aplikaci dávat pozor, aby jste s krémem neplýtvaly. Jinak se mi, ale s tekutějším krémem pracuje dobře, pěkně se do pokožky zapracovává.

Krycí schopnost je fajn, zakryje menší nedokonalosti, ale pokud máte na pleti nějaké výraznější pupínky, tak s těmi si neporadí a budete potřebovat ještě korektor. Pleť po nanesení pěkně sjednotí. Krém má pleť zmatnit a i tuto funkci splňuje pěkně i po celém dni pleť nepůsobila mastně takže za mě velký palec nahoru. Pokud jde o jeho parfemaci, tak ta mi vyhovuje je sladší, ale nevtíravá. Po nanesení na pleť ji za chvíli vůbec necítím.

V nabídce jsou dva odstíny světlejší a tmavší. Nabídka by mohla být určitě větší. Já mám ten tmavší odstín a jsem s ním moc spokojená, každopádně na zimu, si asi koupím i tu světlejší variantu. 

Krém o obsahu 40 ml je v plastové tubičce, která má na první pohled docela zvláštní aplikátor, ale pracuje se s ním docela dobře. Jen si prostě musíte dávat pozor na to, že je krém tekutější. Já tento krém do pleti zapracovávám houbičkou a musím říct, že pleť opravdu pěkně sjednotí a rozzáří. Nedělá žádné žmolky a ani nezalézá do vrásek. 
Pokud budete chtít tento BB krém vyzkoušet, mrkněte na Notino.cz, kde za něj zaplatíte 157 Kč, ale pokud nejste zastánkyně nakupování přes internet, tak ho určitě seženete i v drogeriích. 

UŽ JSTE HO ZKOUŠELY?
JAKÝ BB KRÉM POUŽÍVÁTE NEJRADĚJI?


10 komentářů:

  1. Vyzerá naozaj skvelé, lenže ja mám veľmi suchú pleť takze pre mňa asi nie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier má BB krém i pro normální a suchou pleť: https://www.notino.cz/garnier/miracle-skin-perfector-bb-krem-pro-normalni-a-suchou-plet/

      Vymazat
  2. je to skvelá alternatívna oproti makeupu, pretože tak nezaťažuje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Čo sa týka BB krémov, tak som veľmi opatrná, málokedy sa totiž stane, že by mi odtieňom vyhovovali, resp. odtieň je správny, no krém na pleti zoxiduje a vyzerá veľmi oranžovo. Ktovie, možno tie svetlešie odtiene by mi aj pasovali, musím vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tohle BB měla ve vzorečku a mě teda vůbec nevyhovovalo :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tento BB krém používám a jsem s ním spokojená. Jen souhlasím s tím, že by to mohlo mít lepší pumpičkový aplikátor.. ale jinak dobré :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle produkt ve světlé verzi už mi doma leží nějakou dobu a zcela nevyužit. Barva je příliš tmavá a bledulkám bude těžko sedět. Krytí není nijak závratné a po čase produkt ještě řídne až je úplně tekutý.

    OdpovědětVymazat
  7. BB krem vypada dobře. Do budoucna ho určitě vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja ho používam už roky a je to naozaj výborný BB krém.Problém s odtieňom riešim tak, že mám oboje varianty a stále si namiešavam odtieň, ktorý práve potrebujem
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...