pondělí 28. listopadu 2016

Máslíčka od Astoru a matná rtěnka Rimmel

V dnešní recenzi vám ukážu rovnou tři kousky, kterými si teď barvím rty. Přišly mi od e-shopu Elnino.cz a jsou to dvě máslíčka od značky Astor a jedna rtěnku od Rimmelu. 

Soft Sensation Lipcolor Butter Matte
Pro podzimní líčení jsem si vybrala odstín 027 Elegant Nude. Máslíčko je ve stejném balení jako všechna ostatní - jde tedy o plastovou pastelku se zlatými nápisy. Jde vysunout otočením spodního konce pastelky, což je podle mě velmi praktické. Design se mi celkově moc líbí.
Matné rtěnky mám moc ráda, ale někdy se mi stane, že jsou na rtech nepříjemné, vysušují a stahují. Toto máslo je matné a zároveň o rty pečuje jako balzám. Necítím žádné pnutí ani vysušení. Nevpíjí se do vrásek kolem rtů. 
Samotné máslo má seříznutý konec do tvaru špičky, což usnadňuje aplikaci a nemusíte se tak bát aplikace bez pomoci štětečku. Odstín 027 Elegant Nude je červeno-hnědý, ale určitě nejde o nude nevýraznou barvičku. Na rtech vytvoří né úplně matný finish, ale jde spíš o saténový efekt, který vypadá naprosto dokonale. 
Na rtech mi máslíčko vydrželo několik hodin a to jsem jedla i pila. Vůbec nebylo poznat, že by se rtěnka nějak změnila nebo odstín mizel. A jako všechna másla od Astor i toto krásně vanilkově voní. Jeho cena je okolo 130 Kč. 

Soft Sensation Lipcolor Butter Ultra Vibrant color
Na obalu najdete trojkombinaci vibrant color + lipbalm + shine a na rozdíl od matných másel se tady liší obal tím, že otáčecí kolečko, které slouží k vysunutí máslíčka má zlatou barvu. Konzistence ani vůně se nezměnila - pořád voní pěkně vanilkově a moc pěkně rty hydratuje. 
U tohoto másla bych vyzdvihla hlavně výdrž, ta je opravdu skvělá. Někdy mám problém i rty odlíčit, jak dobře drží. Barva se postupně vytrácí, ale ne nijak výrazně i po cca 4 hodinách je pořád dost intenzivní. Po nanesení jsou rty lesklé jako by jste na ně nanesly balzám a po několika hodinách je odstín pořád stejný jen už se rty tak nelesknou ale stačí je přejet balzámem a je to. 
Já mám odstín 18 Pretty in fuchsia jde o takový výraznější tmavě růžový/fuchsiový odstín a musím říct, že na rtech vypadá božsky. Cena tohoto máslíčka je cca 130 Kč.

Rimmel Lasting Finish kate Matte 
Vybrala jsem si odstín 105 a popsala bych ho jako něco mezi cihlovou, hnědou a meruňkovou. Má jemný shimmer, který u rtěnek zrovna dvakrát nevyhledávám, ale u této mi to nějak nevadí. Jde o univerzální odstín, který bude slušet všem.

Obal rtěnky je červený s černými nápisem - je plastový, ale vypadá dobře a bytelně. A červenou rtěnku hravě najdete v kabelce. 
Na rtech vytvoří spíše než matný, tak sametový finish. Stačí rty jednou přejet a jsou nádherně zabarvené. Rtěnka je tedy dokonale pigmentovaná. Obsahuje ricinový olej a díky němu rty pěkně vyživuje a ani je moc nevysušuje. 
MÁTE DOMA NĚJAKÉ MÁSLÍČKO OD ASTORU?
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ MATNÁ RTĚNKA?


14 komentářů:

  1. Já mám máslíčko v odstínu 020 Flirt Natural od Astoru a jsem moc spokojená, hlavně ta výdrž je super. Rimmel rtěnky patří mezi mé nejoblíbenější, mám jich doma nejvíce a taky je nejčastěji nosím a matné mám ráda od Nyxu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máslíčko doma žádné nemám, ale celkem mě zaualo, taky občas mívám ten 'nepohodlný' pocit, když mám na rtech matnou rtěnku.. A matné rtěnky mám momentálně nejoblíbenější od NYXu :).BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Máslíčko od Astoru mám, ale je to taková řvavá růžovka spíš na léto , líbí se mi první odstín elegant nude, od Rimmelu mám více odstínů i řad, z této matné červené řady mám 107 vínovou a moc ráda ji nosím, nevysušuje a je matná ne teda ultra matná, ale moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  4. Rtenky vypadaji krasne!! :) Ja zadne maslicko nemam, ale rtenky od Rimmelu by Kate mam dve a jsem velmi spokojena! :)

    Na blogu je soutez o krasne Deltimo naramky, takze zvu Tebe i Tvoje ctenare, prijdte si zasoutezit! :)

    Giveaway o naramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
  5. Já naprosto jejich máslíčka miluji :) Mám jedno v ruzovém odstínu světlém a nemohu mu říct křivé slovo :) Ráda bych vyzkoušela i další odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ty máslíčka od Astoru vypadají skvěle, ale žádný doma nemám..:)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Mala som maslo od A stor a fakt pery nevysusovaloviskova. Teraz mam ten to rúž Rím mel a ten je veru vysunutí dosť ale ma mega výdrž.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám doma jedno máslíčko od Astoru a patří mezi mé nejoblíbenější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Máslíček mám hned několik a jsou úžasná, raději mám ale asi ta matná.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. juuuj ja milujem tieto Astor masielka!!! a presne ten Elegant nude mám a používam veľmi často :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. Na máslíčko od Astoru jsem narazila naprosto náhodou v Tetě a první co mě dostalo byla vůně,mě to voní jako vanilkový cukr a já miluju vanilku :) .První odstín který mi padl do oka byl 011 Feeling feline a rozhodně jsem neudělala chybu,je to nádherná barva,úžasně hydratuje a drží taky obstojně :) .No co budu povídat...příště si běžím pro další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám moc ráda teď v létě, protože fakt pěkně hydratují a jak říkáš ta vůně je božská :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...