neděle 13. listopadu 2016

Avril: Laky na nehty Mille et une nuits 32, Prune 82 a Blue de France 633

V dnešním článku vám ukážu rovnou tři laky na nehty značky AVRIL, které přibyly v nabídce na e-shopu Nuspring. Avril je francouzská bio kosmetika, takže si buďte jisté, že neobsahuje žádné chemické fujtajbly a vašemu tělu tak neublíží. Už jsem měla možnost vyzkoušet dva laky na nehty a jejich fotky si můžete prohlédnout TADY. Příspěvek bude trochu delší, protože bude plný fotek, takže to nebudu natahovat a jdeme na to.
Tak tenhle odstín to je láska na první pohled. Arabská noc plná hvězd. Temně modrý lak, který obsahuje miniaturní fialové glitry, které po nalakování hází nádherné odlesky. 
Lak jsem ozdobila narazítkovaným vzorem s malými bílými hvězdičkami z destičky héhé 002. Mezi zdobícími kamínky jsem narazila i na stříbrné třpytivé hvězdičky, které udělaly na nehtech zajímavý 3D efekt.
Nádherný podzimní odstín! Jde o tmavou burgundy brvičku, která na nehtech vypadá přímo božsky. Plný a výrazný barevný tón. Přesně takovou barvu mám na podzim moc ráda. Nehty doslova zahřeje.
Lak jsem ještě ozdobila razítkovací metodou, kdy jsem narazítkovala vzor malých lístků z destičky HK-07. A celý nail art jsem doladila malými perličkami. 
Tak na tento odstín jsem byla fakt zvědavá, protože jsem si nebyla jistá jestli to bude pro mě to pravé ořechové. Ale odvážně jsem ho vyzkoušela nalakovat na všechny nehty a musím říct, že mě fakt mile překvapil. Jde o výraznější krásně modrý odstín, taková ta královská modrá. Podle mě ho nejvíc využiji v létě, kdy se výraznějších odstínů nebojím. Určitě hodně záleží na kombinaci s oblečením a doplňky. Teď ho budu používat do různých nail artů, protože se dá dobře kombinovat s jinými odstíny. 
Tohoto modrého krasavce jsem ozdobila razítkovací technikou s pomocí destičky BP-L003. Razítkovala jsem stříbrným lakem takové spirálky a ty jsem ještě dozdobila kovovými kamínky.
Laky jsem dostala od e-shopu Nuspring.cz, to už jste určitě z úvodu pochopily a TADY se můžete podívat na všechny odstíny, ze kterých můžete vybírat.  

JAK SE VÁM ODSTÍNY LÍBÍ A CO ŘÍKÁTE NA MOJE VYKOUZLENÉ NAIL ARTY?
UŽ MÁTE DOMA NĚJAKÝ LAK OD AVRIL?



7 komentářů:

  1. Značku neznám, ale ten vínový se mi líbí nejvíce! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, seš přes ty nehtíky moc šikovná

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Tmavomodrý lak vyzerá skutočne božsky :) Nail arty taktiež krása, si moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne laky, najviac sa mi páči ten prvý, vytvára nádherný efekt:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. jsou krásné! ten první a druhý se mi líbí nejvíce BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné odstíny, a nail art super, moc se mi líbí asi také něco podobného vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...