neděle 27. března 2016

Nákupy: Ikea a Olympia Brno

Včera jsme se s Honzou vydali na výlet do Brna. Bylo to super! Honza má můj velký obdiv, že zvládl hodinovou cestu po dálnici a motání v Brně, a to má řidičák ani ne rok. Já už sice řídím delší domu, ale na cestu do Brna jsem si ještě netroufla, dálniční známku jsme si koupili až letos a dlouho jsme plánovali shopping v Brně, tak jsme se konečně včera rozhoupali. Cesta proběhla hladce až na to, že jsme v Brně měli sjet z dálnice, ale já jsem tvrdila, že tady ještě ne, tak jsme přejeli jednu odbočku a trošku se po Brně pomotali, ale příště už to trefíme napoprvé. 

Na cestu nám krásně svítilo sluníčko, tak jsem neváhala a udělala několik fotek. 

No a teď už bych chtěla přejít k tomu, co všechno jsme vlastně nakoupili. Napřed jedna fotka našeho nákupního košíku z Ikei se všemi úlovky až na jeden, ten by se nevešel. 

Vzala jsem si jedno prostírání za 79 Kč.

 Mezi svíčkami jsem narazila na 100 čajovek jen za 59 Kč, Honzovi jsem tvrdla, že už doma docházejí, takže je musíme vzít. Samozřejmě, že jsme potom doma objevili ještě pořádnou zásobu.

Další věcí, kterou jsem musela mít je tenhle bílý květináč (49 Kč), do kterého jsem si rovnou koupila tyto krásné fialkové zvonečky za 99 Kč.  

Když jsme uviděli vavřín (bobkový list), tak jsme ho hned brali, snad se nám podaří z něho vypěstovat menší keříček. Stál 99 Kč.

Honzové mamce jsme vzali dracenu za 29 Kč, tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží.

Vzala jsem i tento bílý truhlík. Asi si do něho dám potom menší květináčky s bylinkami a dám si ho do kuchyně. Stál 129 Kč. 

Tento tácek a svícen jsem už viděla u několika blogerek, a řekla jsem si, že je chci taky. Tácek za 39 Kč a svícen za 49 Kč. Na tácek si budu dávat asi náušnice a různé drobnosti, aby se mi nepovalovaly, když si je večer sundám a hned neuklidím. 

Tento svícen budu nespíš používat na řasenky nebo na štětce, ale určitě si v něm aspoň jednou svíčku zapálím a uvidím, co mi bude víc vyhovovat. Svícen stál 49 Kč.

 Tuto skleničku taky využiji spíš na skladování kosmetiky než na nápoje a stála mě 39 Kč.

 Větší a menší konvice na čaj se sítkem, větší má objem 1,5 litru a menší 0,6 litru - cena 149 Kč a 129 Kč. 

Karafa za 39 Kč, no nekup to! Já ji asi spíš budu používat jako vázu, ale ještě pevně rozhodnutá nejsem. 

S Honzou nás zaujalo při procházení Ikeii krásné velké kuchyňské prkýnko za 399 Kč, tak jsme si ho taky vzali. A Honza vzal ještě rodičům dřevěná ramínka, ty byly za 99 Kč.

Koupila jsem si hrneček do práce, který je jednoduše zdobený zelenými květinkami. Vybrala jsem si právě tento protože není vysoký, ale spíš široký, takže u něho nehrozí, že ho snadno vyleju. 

Tyto skleničky máme doma už snad 15 let, ale je pravda že asi z osmi už jsme měli jen 4, tak jsme další 4 dokoupili. Jedna vyšla na 15 Kč. 

No a hlavní pro, co jsme jeli až do Ikei bylo velké zrcadlo, které se pouze zavěsí na dveře. Musím říct, že to je opravdu pecka, na stránkách Ikei uvádějí, že jde o novinku. Je to super hlavně pro ty, kteří nemají už žádné místo na zdech. Zrcadlo stojí 599 Kč a je opravdu velké 38x155 cm.
Zdroj
Po dvou hodinách v Ikei, nám s Honzou dost vyhládlo, tak jsme přejeli do Olympie, kam jsme se chtěli ještě jít podívat. Na oběd jsem si dala farmářský salát s kuřecím masem a Honza si dal salát s fenyklem a čočkou a kouskem lososa, oba byli moc dobré. Místo zákusku a pro dobytí energie jsme si dali každý jednu Ugovu šťávu. 

Po jídle jsme šli obejít Olympii. No po pravdě musím říct, že mě nic v obchodech nenadchlo, do spousty obchodů se mi ani nechtělo jít. Ale když už v tom Brně jsem, tak přece neodjedu s prázdnou. Koupila jsem si teda košili bez rukávů v HM, mám doma už dvě stejného střihu i materiálu, jen jiný vzor a jsem s košilemi moc spokojená. Tak jsem si vybrala tento zajímavý černo-bílý vzorek. Košile stála 299 Kč. A v New Yorkru jsem si koupila botičky na jaro za 169 Kč. 

Tak a to je vše z včerejšího nakupování. Domů jsme dojeli cca v 6 hodin, boleli nás nožky a byli jsme dost unavení, takže jsme padli k televizi, kde jako obvykle nic nebylo. Doufám, že se vám článek bude líbit.

CO JSTE NAPOSLEDY V IKEI KOUPILY VY? 
A JAKÝ JE VÁŠ NEJNOVĚJŠÍ ÚLOVEK V ŠATNÍKU?



22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, tak jsem se do ní zamilovala hned u vchodu do HM :)

      Vymazat
  2. Je skoro povinnost koupit v Ikea svíčky a svícny :-) Mě minulý týden přišla objednávka ze Španělska- Mango. Mohérový svetřík, triko s tříčtvrtečním rukávem a krásná lososová halenka, která je mi asi o 5 čísel větší :-(
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že by se nákup svíček a svícnů mohl považovat za povinnost :D, to řeknu doma! A lososovou nebo pudrovou halenku jsem sháněla taky, ale nic se mi nehodilo.

      Vymazat
  3. Já se momentálně jezdím do ikei zásobovat těma jejich průhlednými krabičkami s víčkem :D Dávám si je do regálu (který mám taky z ikei, jako skoro všechno v pokoji :D ) a do nich si dávám věci na tvoření, mám to tak pěkně přehledné a díky tomu, že jsou průhledné je nemusím popisovat :) Také tam často beru plastová ramínka a miluji jejich svíčky a látky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už jsem si tam vyhlédla takové bílé krabičky, které bych chtěla do koupelny a ještě komodu, ale tu zas nemám zatím dát. Ale vše si píšu na seznam :D

      Vymazat
  4. Super nákup, tie kvetinky sú úžasné. Milujem kvietky☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky! Máme doma samé zelené květiny, tak mi chybělo trochu barviček a květů, měly ještě bílé, ale zase za 99 Kč, to už bych utrácela moc, tak jsem se rozhodla pro fialkové.

      Vymazat
  5. Jéé to je náhodička, já byla dneska v Ikei a v Olympii Brno :)) v pár věcech z nákupu se shodujeme- taky jsem si koupila čajové svíčky, ale voňavé, tácek,svícen a konvici :D :) http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to :), já jsem schválně brala neparfemované svíčky, protože si je dávám do lampičky a střídám vosky Yankee Candle.

      Vymazat
    2. taky si dávám svíčky do lampičky a dávám vosky Yankee Candle, ale těch neparfémovaných mám dost a tady ty mi hodně voněly, tak jsem si je musela vzít :)

      Vymazat
    3. To je fakt, že to mezi svíčkami vonělo krásně! I Honza měl nutkání si nějakou voňavou vzít :D a to už je co říct, když chlap sahá po svíčce.

      Vymazat
    4. Jj vonělo to tam krásně :) To jo, to je co říct :D

      Vymazat
  6. Kvetináčiky mám tiež a tá košielka je krásna! :)
    World STYLE and ME

    OdpovědětVymazat
  7. super kousky :) Taky se do Ikei časem chystám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kdo by nemiloval Ikeu že jo?:-) Také mám na blogu článek z nákupů z Ikey a samozřejmě tam nechybí ten bílý krajkovaný svícen (na štětce?) Já ho nakonec používám skutečně jako svícen a je moc hezký. Mám i ten květináč a konvici na čaj;-) Prosímte a proč mají některé fotografie takový divný úzký rozměr?:-)
    www.simplyadele.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divné? Mě přijdou jako normální fotky focené na výšku :)

      Vymazat
  9. krásne vecičky z Ikey ♥ nakupené ...určite chcem ist do Brna no nie kvoli nakupovaniu, ale kvoli mestu, :D

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak město už mám prošmejděné, ale chceme zajet ještě do Zoo, ale až bude trochu tepleji.

      Vymazat
  10. Já jsem si z Ikey dovezla minule deku, mamka pak plno sklinek, svíčky a tak. Koukala jsem tam na koberce, ale usoudila jsem, že můj poslouží než se odstěhuju kvůli studiu. Ale měla jsem co dělat, je tam tolik krásných věcí! ☺ Měla bych si pořídit stojánky (květináčky) na kosmetiku! :o

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...