pondělí 21. srpna 2017

Yves Rocher: Čistící gel Hydra Vegetal

Máte rády produkty značky Yves Rocher? Já se vždy nadchnu pro limitované edice a taky pro produkty označené zeleným puntíkem, na které se nevztahují žádné slevy, ale zase jejich cena není nějak vysoká. Naštěstí má YR často slevy i na zbytek sortimentu.V dnešní recenzi bych vám ráda ukázala Čistící gel Yves Rocher, který jsem dostala zdarma jako dárek narozeninám.
Většinou recenzi začínám od obalu a tak tomu nebude jinak ani teď. Balení se mi líbí a působí na mě svěže. Gel vytváří bublinky, které působí zajímavě a moc pěkně. Jinak tedy jde o klasickou plastovou tubu o objemu 125 mlGel je vhodný pro normální a smíšenou pleť. Balení je docela malé a při pravidelném používání počítám, že vydrží tak dva měsíce
Na obalu se dočtete, že by měl gel pleť zbavit nečistot, zbytků líčení a přebytečného kožního mazu. Zároveň by měl pleť zanechávat čistou, svěží a rozjasněnou. Od obalu bych přešla k vůni. V poslední době si nepamatuji produkt, který by mi vyloženě nevoněl a tento gel není výjimkou - voní pěkně. Má docela hutnou konzistenci, což mi ale vyhovuje. Nemusíte se tedy bát, že by vám gel protekl mezi prsty, než je stihnete přiložit k obličeji. 
Od tohoto gelu nečekejte, že vás odlíčí. To tedy fakt nezvládá. Lepší je tedy obličej odlíčit a až potom s ním pleť dočistit. Já se většinou odličuji hned po příchodu z práce, aby pleť mohla odpoledne odpočívat, takže gel používám na večerní čištění a nanáším ho na odlíčenou pleť. Kožní maz odstraňuje pěkně, ale bohužel s hydratací to není žádná sláva. Výraznou hydrataci jsem nezaznamenala, ale naštěstí ani zásadnější vysušení, takže prostě po použití namazat krémem a hotovo. 
Na fotce můžete vidět složení a hned je jasné, že nejde o žádný přírodní produkt, ale to je už myslím všeobecně známá věc, že produkty YR se jen přírodně tváří.
Plná cena tohoto gelu je 240 Kč, což mi přijde jako dost vysoká cena. Sama bych si tento gel nejspíš v plné ceně nekoupila. 

UŽ JSTE VYZKOUŠELY TENTO GEL?


6 komentářů:

  1. Produkty od YR mám moc ráda. Konkrétně tenhle gel jsem zatím nezkoušela,protože já a gely na pleť, to nejde moc k sobě :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tento gel mám už po druhé a jsem s ním moc spokojená, vždy ho koupím v 50% slevě. Používám ho na večerní dočistění pleti a ze stejné řady mám i peeling.

    Me&Sea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A peeling je dobrý? Mě teda gel docela vysušoval.

      Vymazat
    2. Vysušování jsem u těchto dvou produktů nezaznamenala. Po použití peelingu mám pleť jemnou a hezky rozzářenou.

      Vymazat
  3. Takéto typy gélov mám veľmi rada :) A tento vyzerá naozaj skvelo! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...