čtvrtek 17. srpna 2017

Saloos: Bio balzám Argan Revital

Dnes se podíváme na zoubek karité balzámu Argan revital značky Saloos, který jsem si fakt oblíbila. Tento balzám je vhodný pro všechny typy pleti dokonce i pro citlivou a pro tu velmi náročnou. Tak se jdeme podívat na to, co na něj říkám já.
Kelímek je docela malý a v pohodě se vejde i do menší kabelky nebo do kapsy. Můžete ho tedy mít pořád po ruce. Balzám je v malém plastovém kelímku se šroubovacím víčkem. Na víčku je pěkná etiketa, která se značce Saloos fakt povedla. Má objem 19 ml. Já balzámek nepoužívám na celý obličej, protože si ho šetřím, ale nejčastěji jeho péčí hýčkám oční okolí, nehtovou kůžičku a někdy s ním přejedu i rty. 

Tento Arganový "mini" balzámek obsahuje omlazující bio arganový olej, bambucké máslo, esenciální oleje z růže, levandule a lemon tea tree, která pleť zvláční a dokonale zregeneruje. Pokud vaši pleť trápí dermatologické problémy, tak jí balzámek uleví a dokáže ji pěkně zklidnit. Tenhle prcek má velmi příjemnou vůni. Já v ní cítím citrusy a někde v koutku růži. Voní opravdu pěkně a myslím, že bude vyhovovat i vybíravým nosánkům.
Konzistence balzámu je stejná jako u všech balzámů Karité. Také tento je v kelímku tuhý a při kontaktu s teplotou těla taje a dobře se s ním pracuje. Barva je taková světlunce béžová. Balzámek je trošku mastnější, takže musíte počítat s delší dobou vstřebávání, ale já ho používám na oční okolí večer na noc takže mi to nevadí. Na nehtovou kůžičku si balzám nanesu většinou když píšu články, protože mám třeba hodinu ruce na klávesnici a tak může balzám pěkně o kůžičku pečovat a regenerovat ji. Přece jen mu to vstřebání trošku trvá. 
Obsahuje samé kouzelné ingredience, takže pokožka je po použití pěkně hebká a hydratovaná a já jsem tak s balzámem opravdu spokojená a určitě si ho pořídím opakovaně i když v tomto balení mi zbývá ještě dost. Používám ho opravdu jen lokálně a tak mi docela vydrží. Pokud vás arganový balzám zaujal koupíte ho třeba na Notino.cz za 115 Kč. Pokud byste chtěli na nákupu ještě nějakou tu kačku ušetřit, zaregistrujte se na Plnápeněženka.cz, kde vám z nákupu vrátí nějaké penízky zpět (Jak peněženka funguje si přečtěte ZDE v mém článku). 

UŽ JSTE O NĚM SLYŠELY?


6 komentářů:

  1. Pěkný a lákavý. Moje šnečí rychlost spotřeby věcí na rty je opravdu dechberoucí. Nejsem totiž schopná takovýhle kelímek spotřebovat ani za rok. Takže mám doma spoustu balzámu ale ještě se mi nepovedlo žádný dodělat. Nejsem schopna si rty mazat každý den, tak asi tak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to já mažu snad každou hodinu, pořád mám nějaký po ruce.

      Vymazat
  2. Měla jsem levanduli, granátové jablko, konopný, klasický, růžový i atopikderm a byla jsem vždy nadšena. Věřím, že tenhle musí vonět moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky jsem vždycky nadšená a zkouším různé voňavé varianty.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...