středa 2. srpna 2017

Maybelline: Baby lips + SOUTĚŽ

Nedávno mi přišel skvělý balíček plný balzámků Baby lips od Maybelline. Přiznám se, že je to moje první zkušenost s těmito balzámy, zatím jsem statečně odolávala a ani jeden si nekoupila. 

Baby lips sport
Na výběr jsou tři varianty lehce tónovaného balzámu na rty s ochranným faktorem 20 SPF. Líbí se mi, že jsou voděodolné a dokonce přežily i když jsem se napila ze sklenice. Balzámky se na rty pěkně nanášejí. A i když na první pohledy vypadají, že budou dost výrazné, tak na rtech vytvoří opravdu jen lehoučký nádech. 
Poolside pink / Red-dy for sun / Seas the blue 
Baby lips mint to be 
Klasika voňavý a hydratační balzám opět s opravdu lehoučkým zabarvením. Opět mi přišly tři balzámky a jediný ten nejtmavší rty trošku výrazněji obarví. Na těchto balzámech se mi líbí detail srdce, který je nahoře na samotném balzámu, je to maličkost, ale vypadá to dobře :). Balzámky voní lehce po mátě, ale fakt jen lehce a vůně se po chviličce vytratí a zůstanou jen pěkně vyživené rtíky.
Peppermint pink / Fresh pink / Candied mint
Baby lips Electra
Balzám na rty s růžovým nádechem. Já mám variantu Pink Shock, který zabarví rty do takové malinové barvy, která působí velmi přirozeně! Je fakt super. Rty hydratuje opravdu dlouho, chrání před vnějšími vlivy. Rty jsou vyživené a vypadají moc pěkně. Jinak jsem čekala, že když je v názvu electro, tak že bude balzám způsobovat nějaké mravenčení, ale nic takového :).
Baby lips crayon 
Tohle jsou novinkové balzámky na rty, které jsou dost podobné klasickým Baby lips, ale tyto mají jiné balení. Delší a užší a jsou podle mě o dost lépe pigmentované. Voní krásně - nejvíc mi připomínají různé druhy ovoce. Rty pěkně obarví, jen je jasné, že když jde o balzám, tak je na prvním místě ta hydratace, výživa a ochrana rtíků, takže je potřeba balzám nanášet opakovaně po jídle a po pití. Nemají výdrž jako rtěnky. Na výběr je 6 barevných variant.
005 Candy red / 010 Sugary orange / 015 Strawberry pop / 020 Pink crush / 025 Playful purple / 030 Creamy Caramel
Teď v létě mi přijdou tyto balzámy jako fakt super věcička a nechápu, že jsem do teď ani jeden nevyzkoušela! No teď už mám v každé kabelce jeden a každou chvilku rty natírám i když to ještě není potřeba. Baví mě ten pocit, že mám rty pěkně ošetřené a taky mě fakt baví ty hravě lehké nádechy barviček. Moc se mi líbí všechny ty barevné obaly, které snadno najdu v nepřehledné kabelce. 

SOUTĚŽ
No a po dlouhé době jsem si pro vás připravila ve spolupráci se značkou Maybelline takovou menší soutěž. Budou dvě výherkyně a tedy dva balíčky. V jednom budou fialové linky a fialový balzámek a v druhém balíčku budou ty další dva produkty :). 
Podmínky soutěže:
1. Sledovat můj blog přes GFC (Google Friend Connect) a napsat mi do komentáře jméno/přezdívku, pod kterou blog sledujete.
2. Napište mi, o který balíček chcete soutěžit (fialový nebo růžový)

Nepovinné podmínky:
+ 1 komentář: Pokud budete tento příspěvek sdílet (prosím vložte odkaz, kde jste soutěž sdílely)
+ 1 komentář: Pokud mě budete sledovat na Facebooku (napište mi jméno, pod kterým mě sledujete)
+ 1 komentář: Pokud mě budete sledovat na Instagramu (napište mi jméno, pod kterým mě sledujete)

Prosím dodržujte pravidla, komentáře budu potom kontrolovat a kdo nesplní, tak bude bohužel vyřazen :). Za splnění nepovinné podmínky si vždycky můžete připsat jeden další komentář. Celkem tedy můžete napsat až 4 soutěžní komentáře. 

VÝHERKYNĚMI SE STÁVAJÍ: 
Fialový balíček:
Růžový balíček:  

GRATULUJI

Nemusíte uvádět e-mailovou adresu, protože se mi výherkyně bude muset do 3 dnů od vyhlášení ozvat sama. Výherkyni oznámím na FB a na blogu v tomto příspěvku. Soutěž ukončím 6.8.2017 někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. 

ZKOUŠELY JSTE UŽ BABY LIPS BALZÁMY? 


62 komentářů:

  1. Tyjo, ty nové balzámky vypadají luxusně! Hlavně ta pigmentace :)
    Kači, přes GFC tě sleduji jako Markéta Štefková a na FB to samé. A pokud bych vyhrála, udělal by mi radost růžový balíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud sleduješ i na FB, napiš si ještě jeden komentář :).

      Vymazat
  2. balzámy na rty můžu a zbarvující uplně nejvíc, krásná výhra, líbil by se mi fialový balíček, na fb jsem klasicky Kateřina Janků :D

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámky, tak to je něco pro mě! :) Nemám moc ráda rtěnky, moc se v nich zatím necítím.. a tyhle ty balzámy se svou pigmentací vypadají skvěle.

    Líbil by se mi fialový balíček :)
    GFC - Tereza Kozlíková
    IG - t_kozlikova
    Fb - Tereza Kozlíková

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji Baby Lips a po těch patelkách msím mrknout.
    Sleduji jako Charmedka
    A který se mi líbí více, těžko říct, možná růžový.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková. Více se mi líbí fialový balíček :-).

    OdpovědětVymazat
  6. a na FB pod stejným jménem tj. Simona Zahrádková

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem na GFC ako Zuzana M
    FB Zuzana Marcincakova
    Pacia sa mi oba, ale viac asi ruzovy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé Baby lips mám moc ráda a proto mám doma několik druhů :)
    Blog sleduji pod tímto účtem a na FB jako Nela Procházková. Líbí se mi více ten růžový!
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Fialový

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Vendula Janků
    Ráda bych růžový :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Iveta Ondáková , ondakovai@azet.sk Rada vyskúšala ružový :) , ale ani fialový by neurazil :)

    OdpovědětVymazat
  12. FB Iveta Ondáková , ondakovai@azet.sk, ružový

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. zaujal mě více fialový balíček.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. zdielam ny FB ako Iveta Ondáková, ondakovai@azet.sk, ružový :)

    OdpovědětVymazat
  15. IG ivetkaond, ondakovai@azet.sk, ružový

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduju jako Monnika přes GFC

    baby lips doma mám jeden a je dobrý, ale dřív jsem k nim měla averzi :D teď chci pořídit další :)

    Mám zájem o fialový balíček


    OdpovědětVymazat
  17. GFC Miška
    Fialový, já jeste jejich balzámky nezkoušela, tak zkusím štěstí

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou super a věřím, že by se líbil i dcerce :D Takže bychom měly příp. zájem o růžový :D

    OdpovědětVymazat
  19. Na FB sleduji jako Petra Vojtěch ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Na Instagramu sleduji jako Sebestovi :D

    OdpovědětVymazat
  21. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    vybrala bych si růžový balíček

    OdpovědětVymazat
  22. Instagram macu.k, macu@seznam.cz
    růžový balíček

    OdpovědětVymazat
  23. A do třetice - Facebook Markéta Králová,macu@seznam.cz
    růžový balíček :-)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Mirka Škampová
    Růžový :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tyhle balzámy na rty naprosto zbožňuju :) Ale momentálně mám doma tolik rtěnek a balzámů, že se soutěže nezúčastním a přenechám je nějaké jiné slečně :)

    Ale kdyby sis i ty sama chtěla o něco zasoutěžit, sleduj stránky Brasty.cz. Vyhlašují soutěž každý měsíc! Tentokrát jsou výhrou značkové pánské hodinky GANT (https://www.brasty.cz/soutez)! Což asi není nic pro Tebe, ale určitě potěší nějakého chlapa z tvojí rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Wow vypadají fakt dobře Maybelline fakt jede. Dřív sem od nich neměla nci a už mám doma laky a dva korektory :3 A ty balzámy vypadají moc suprově
    GFC: Renata Okáčová

    OdpovědětVymazat
  27. Fb Renata Okáčová - balíček růžový :))

    OdpovědětVymazat
  28. Obdivujem, že si odolala :D ja mám Baby Lips niekoľko :D
    GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji GFC - Petra Brázdová.
    Ráda bych vyhrála růžový balíček.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji FB - Petra Brázdová.

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Alexandra Petriková
    Fialovy balicek :)

    OdpovědětVymazat
  32. gfc - Braylee Dixon

    braylee.dixon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. fb - Braylee Dixon
    Zabudla som napisat filovy balicek (:

    braylee.dixon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. instagram - @dixonova
    Fialovy balicek

    braylee.dixon@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju jako Veru-life :) balíčky jsou hezke oba, tak treba ten růžový, když růžovou miluju :)

    OdpovědětVymazat
  36. Na, insta sleduju jako 15_veru_life :) růžový balíček

    OdpovědětVymazat
  37. A na FB jako Veru Pařízková :) růžový balicek

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, moc ráda byh vyzkoušela růžový balíček.
    Slavikova.ewa@seznam.cz
    (Pokud se komentář nahrál 2x tak se omlouvám a prosím o odstranění jednoho - mám špatné připojení a nevím zda se odeslal :( )

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: ZdeňkaM
    Růžový balíček :)

    OdpovědětVymazat
  40. ahoj
    gfc nikola benková
    o fialovy

    OdpovědětVymazat
  41. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Růžový balíček

    OdpovědětVymazat
  42. Týýýjooo :) Baby lips mám strašně moc ráda a tyhle by se mi hodily, ale každý z nás má šanci na výhru.. :)) Ale moc bych si přála vyhrát, hodily by se mi na vystoupení, zpívám tak by jste mi pomohli aspoň na akci vypadat dobře :))
    GFC : LooksbySisters
    Fialový balíček :)

    FB: Renat Podešvová
    Instagram: renat.love

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...