sobota 29. června 2019

Tipy na kosmetické produkty

Výsledek obrázku pro summer
Krásný den, tak opalovací sezóna je podle mě v plném proudu a pokud jste si ještě nedoplnily zásoby opalovací kosmetiky pro letošní slunečné léto, tak pro vás mám hned několik tipů, které mě zaujaly na Notino.cz


Začala bych s péčí o vlasy, protože v létě podle mě spousta z vás na vlasy zapomíná a ty pak vypadají na podzim vysíleně a jsou od sluníčka vyšisované. Zaujaly mě následující tři produkty značky Kérastase - hydratační šampon, ochranný krém a maska na vlasy, které jsou namáhané chlórem, sluncem a slanou vodou.

Z přípravků určených prol etní péči o pokožku mě zaujala novinka od značky Astrid, kterou je transparentní sprej na opalování SPF 30. Narazila jsem také na značku, kterou vůbec neznám.  Je jí Hawaiian Tropic a jejich opalovací sprej. Řekla bych, že bude krásně vonět a asi ho na letošní léto nutně potřebuju :D. Zaujala mě také lehoučká opalovací mlha ve sprjei SPF 30 značky Bioderma. 

A v neposlední řadě je potřeba myslet na obličej, protože většina makeupů neobsahuje žádnou pořádnou ochranu před sluníčkem! Já se v létě skoro nelíčím, maximálně  si dám řasenku a na večer BB krém, ale přes den nechávám pokožku dýchat a mažu se jen opalovacím ochranným krémem. Takže jsem se podívala i na produkty z této kategorie a zaujaly mě tyto. Jako první jsem objevila osvěžující sprej na obličej proti lesku pleti s SPF 50 od La Roche-Posay. A protože se přes léto naše obličeje více potí/mastí, tak se mi líbil také  ochranný a matující fluid od Biodermy s SPF 50+. No a třešničkou na dortu je - Opalovací mlha ve spreji s SPF 30 Biotherm. Tuhle mlhu můžete využít jak na tělo tak na tvář a měla by se rychle vstřebat a také by měla vydržet  koupání ve vodě.

                 

Tak to by bylo z dnešních tipů na letní nezbytné kosmetické produkty vše. Já si určitě některé z těchto pořídím. Schválně mi dejte vědět, jestli vás některé výrobky  zaujaly nebo jestli s nimi máte už nějakou zkušenost. Budu ráda, když mi napíšete jestli preferujete opalovací krémy, mléka, oleje anebo třeba mlhy. 

ZNÁTE NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ? 


52 komentářů:

  1. Super tipy! Kérastase mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Kerastas by som chcela niekedy vyskúšať!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tu opalovaciu hmlu od Biodermy pozor. Je to totiz uplne normalny opalovak v spreji. Kupovala som si ju prave kvoli oznaceniu hmla a teda tuto poziadavku vobec nesplnila.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky nakup! Na kerastas nedam dopustit. Na notinu nakupuju rada, hlavne kdyz maji akce a slevove kupony. Diky za pekne tipy!

    OdpovědětVymazat
  5. Hehe, vždy když někde čtu "mlha" vzpomenu si, že Slováci používají "hmla". To mě vždy rozesměje, jelikož mi to přijde absurdní :D. Ta výslovnost! A jen otočený písmenka :D. Jinak přípravky neznám, abych se přiznala. Ale něco od Kérastase bych vyzkoušela moc ráda.

    Verča ze Ztracena v Praze | PROCHÁZKA PO NÁPLAVKÁCH | FOTOÚVAHA

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tipy :) já používám konopný šampon https://www.semena-marihuany.cz/cs/kosmetika-z-konopi/7180-konopny-sampon-200ml-zelena-zeme.html Používám ho už pár měsíců a vlasy mi narostly cca o 5 cm. Zatím nejlepší šampon na podporu růstu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hey! I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and feelings online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring blog owners.
    온라인경마
    경마사이트

    OdpovědětVymazat
  8. Hello There. I discovered your blog using msn. That is a really well written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful information. Thanks for the post.
    I'll certainly comeback 바카라사이트

    OdpovědětVymazat
  9. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 6fa25c109e8935df4abd7b774fbc8b20
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you for your explanation, very good content. 3d147d5cdfd813fabbf8279c2eb278ab
    define dedektörü

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...