středa 26. června 2019

Batiste: Batiste Hint of Colour suchý šampon pro hnědé a tmavé odstíny vlasů

Suchý šampon je pro vlasy prima vynálezem a kdo ho jednou vyzkouší, tak už bez něj nedá ani ránu. Samozřejmě je důležité si vybrat kvalitní výrobek, který vám vlasy nezatíží a příjemně voní. V dnešním článku bych vám chtěla ukázat suchý šampon, který jsem si nedávno pořídila já a je jím Batiste Hint of Colour suchý šampon pro hnědé a tmavé odstíny vlasů. V chladnějším období tedy po suchých šamponech nesahám vůbec, ale s nástupem letních teplot si vždy na sezonu jedno balení suchého šamponu pořídím a sem tam ho použiji, přece jen se člověk potí víc a vlasy potřebují osvěžit. Proč si neprodloužit dobu voňavých a skvěle vypadajících vlasů, když to jde se suchým šamponem tak snadno? Jdeme se na něho mrknout v recenzi. 
Na tento šampon jsem byla zvědavá, protože ne každý šampon od Batiste mi vyhovoval. Každopádně tento je určen pro hnědé vlasy. Šampon se dávkuje praktickým sprejovým rozprašovačem, který můžete znát třeba z laků na vlasy. Šampon má hnědou barvu což, je super, protože nejde ve vlasech vůbec vidět. Jiné druhy suchých šamponů jsou světlé/bílé a vlasy potom vypadají jako šedivé nebo zaprášené a je potřeba šampon pořádně vyčesávat. U tohoto šamponu určeného pro hnědé vlasy nejde šampon ve vlasech vůbec poznat, ale trošku naráží na to, že obarví i pokožku hlavy pokud to s ním přeženete. Taky nedoporučuji si moc projíždět vlasy rukou. Stále platí, po aplikaci suchého šamponu vlasy dobře pročesat. Vlasy pěkně odmastí a když se s ním naučíte pracovat, tak vám službu splní na jedničku. Mě tedy vyhovuje momentálně víc než ostatní druhy, které jsem měla možnost vyzkoušet.  
Abych to shrnula, tak já jsem s tímto šamponem moc spokojená, je potřeba si dávat pozor na zabarvení pokožky, ale jinak s ním nemám žádný problém. Za sebe můžu říct, že splnil moje očekávání. Prodlouží dobu mezi mytím vlasů a vlasy nepůsobí zplihle a mastně, ale samozřejmě umytí vlasů nic nenahradí. Suchý šampon také skvěle dodá vlasům objem.  Pokud máte barvené vlasy, může vám také pomoct zakrýt odrosty. A jeden tip na závěr, pokud vám po vlasech kloužou sponky, postříkejte je suchým šamponem, budou držet lépe :-). Já jsem si šampon kupovala na Notino.cz, kde si ho můžete objednat za příjemných 114,-. Řekla bych, že mi tento šampon vydrží na celé léto, takže zase na jaře budu vybírat další balení a třeba znovu sáhnu po tomto. 

ZKOUŠELY JSTE SUCHÉ ŠAMPONY BATISTE
ZAUJAL VÁS TENTO PRO HNĚDÉ VLASY? 


6 komentářů:

  1. ja používam ten klasický už veľmi dlho, a som sním spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle mám moc ráda :) vyhovoval mi, i když jsem měla černý přeliv na vlasech :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the little changes that produce the biggest changes. Thanks a lot for sharing! 릴게임

    OdpovědětVymazat
  4. Během těch několika let, co jsou v obchodech s drogerií k dostání suché šampony, mi už spoustu kamarádek radilo, abych některý z nich vyzkoušela. Jenže já jsem nejspíš "stará škola" a dávám přednost tomu klasickému mytí pod teplou sprchou ;-) Navíc mám docela přísné požadavky při výběru šampónů - ekologie, žádné testování na zvířatech a také použití na jemnou pokožku. Při objednávání přes internet vždy využiji nějaký ten slevový kupon, takže mě to nakonec nevyjde draze ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...