pondělí 28. srpna 2017

Radox + Avon: Sprchové gely


Krásný den holky! Dnes tu pro vás mám tři takové menší recenze na voňavé sprchové gely. Půjde o dva sprchové gely značky Radox a jeden bude od značky Avon, všechny tři jsem si kupovala na Notino.cz.  Tak jdeme na to :).

Radox Feel Gorgeous sprchový gel
Tento sprchový gel je o objemu 250 ml a koupíte ho za cca 50 Kč. Takže cena super! Má příjemnou krémovou konzistenci, která je hustější než klasické sprchové gely, ale vymáčknout jde dobře. Hutnější konzistenci mám rači než tu tekutou, protože u tekuté se mi často stane, že vymáčknu půlku gelu na jedno použití :-D. Dobře pění a krásně voní po kokosu. Po sprchování se budete cítit fakt báječně!

Radox Feel rejuvenated sprchový gel
Tento sprchový gel je opět v obalu s objemem 250 ml a jeho vůně je super na léto. Voní totiž čerstvě a svěže po pomerančích. Citrusové vůně jsou teď během letních dnů úplně super osvěžující. Cena je opět cca 50 Kč.
Avon Senses Sensual Dream hydratační sprchový krém 
Tento hydratační sprchový krém je prostě klasika sprcháč, pokud jde o konzistenci a taky hydrataci. Já jsem po něm sáhla hlavně díky jeho vůni. Když si k němu přičichnu, cítím vůni čokoládové zmrzliny nebo kávových sušenek. Podle popisu má jít konkrétně o vůni čokolády a kokosu. Krém má hnědou barvu a fakt připomíná čokoládu! Já ho používám buď jako klasika sprcháč anebo jako pěnu do koupele. Sprchový krém je o objemu 250 ml a stojí cca 80 Kč.

Mám doma pěknou zásobičku sprchových gelů a mám jich otevřených třeba 5 naráz a vždycky podle nálady sáhnu po jednom z nich. Dělám si doma své malé relaxační očistné chvilky a rozhoduje u mě hlavně vůně. Budu ráda, když mi napíšete jaké jsou vaše oblíbené vůně sprchových gelů. Velký výběr  sprchových gelů najdete na Notino.czPokud byste chtěli na nákupu ještě nějakou tu kačku ušetřit, zaregistrujte se na Plnápeněženka.cz, kde vám z nákupu vrátí nějaké penízky zpět (Jak peněženka funguje si přečtěte ZDE v mém článku). 

ZKOUŠELY JSTE UŽ NĚKTERÝ? 



6 komentářů:

  1. Od Radoxu jsem měla nespočet sprcháčů, naposled něco s višněmi a řekla bych dobrý sprchový gel, který nenadchne ani neurazí.

    OdpovědětVymazat
  2. Radox sprcháče mám hodně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od značky Radox jsem popravdě nikdy žádný produkt nezkoušela, ale pouze jsem ke sprchovým gelům čuchala a vůně mají skvělé.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...