pátek 11. srpna 2017

Saloos: Bio kokosová péče Tropic

Ahoj holky, Bio kokosový olej značky Saloos, jsem Vám už představovala, ale tentokrát mám pro vás jeho jinou variantu. Psala jsem vám už o Vanilkovém oleji a tentokrát se mi doma objevila varianta Tropic, která je na léto prostě dokonalá. No a víc vám prozradím v recenzi.
Kokosový olej je v praktické nízké a kulaté plastové dózičce s šedým šroubovacím víčkem. Plastová nádobka je o objemu 100 ml, což už je pěkné množství vzhledem k tomu, že oleje je potřeba opravdu troška. 

Konzistence kokosového oleje se mění podle okolní teploty. V létě, když je opravdu teplo tak je tekutý a v zimě je zase dost tuhý. V létě ho teda nechávám raději v lednici, aby se dal lépe nabírat. Ztuhlý kokosový olej se při kontaktu s pokožkou krásně rozehřeje a změní konzistenci z z pevné na olejovou a tak se s ním dá skvěle pracovat. 
Kokosový olej není pro moji pokožku žádnou neznámou, kupuji ho už asi dva roky a musím říct, že jsem si ho moc oblíbila. Někdy mám náladu na neparfemovaný, ale někdy zase sáhnu po nějaké té příjemné relaxační parfemaci. V horkých dnech, ale nejraději sahám právě po variantě Tropic! Tropic mi voní po šťavnatých meruňkách. Vůně je sladká a šťavnatá - no prostě letní! 
Kokosový olej Tropic moc ráda používám hlavně po sprchování. Jen pokožku lehce osuším ručníkem a nanáším kokosák. Ten se do vlhké pokožky lépe a hlavně rychleji vstřebá a tak se neobjeví mastný film. Ještě ho mám taky moc ráda na masáže. Taková masáž zad s tropickou vůní to je super relax! Dokonce si z něho moc ráda dělám i noční zábal na vlasy. Vlasy dokonale zregeneruje. Na pokožku má skvělé účinky - není vysušená, je heboučká, voňavá, vyživená a vypnutější :). Mažu si s ním dokonce i rty a občas ho používám na pokožku nohou po holení, která je potřeba zklidnit :).
Tento Kokosový olej Tropic můžu tedy vřele doporučit. Má mnohostranné využití a pokud by vám nevoněla zrovna tropická letní vůně, tak vyzkoušejte nějakou jinou variantu, je jich na výběr dost :). Různé voňavé varianty si můžete koupit na Notino.cz za 160 Kč. Pokud byste chtěli na nákupu ještě nějakou tu kačku ušetřit, zaregistrujte se na Plnápeněženka.cz, kde vám z nákupu vrátí nějaké penízky zpět. 

ZKOUŠELY JSTE HO UŽ? 


11 komentářů:

  1. Tento jsem nezkoušela, ale měla jsem s pomerančem a bohužel jsem se z něj osypávala. Asi v něm byla složka, která mi nesedla. Pro suchou kůžu na patách a loktech byl ale fajn. :) Tropické vůně miluji ve sprchových gelech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to je škoda :(. Já ho používám na celé tělo a je fakt super.

      Vymazat
  2. Já měla pomerančový a nemohla jsem si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem doma s vůní vanilky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanilku můžu ten už jsem měla a voněl nádherně :).

      Vymazat
  4. Vypadá to skvěle :) Já mám s klasickým kokosákem na mazání trochu problém, nějak si nemůžu zvyknout na tu texturu...

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj je to takový olejíček, ale myslím, že po pár dnech by sis zvykla :).

      Vymazat
  5. Vůně je bombastická :) Úplně ideální na léto.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé tak ten vypadá dobře. Na léto může být super:)
    Veronicas-life

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...