úterý 29. srpna 2017

Zuccari: Fordren Pancia Piatta Zuccari ploché břicho

Slyšely jste už o značce Zuccari? Já se přiznám, nikdy jsem o ní neslyšela. Značka Zuccari, která byla založena už v roce 1993 v Trentu, nabízí opravdu širokou škálu produků, které tvoří ucelenou péči o lidské tělo. Díky spolupráci s e-shopem Elixi.cz jsem si mohla vybrat nějaký produkt na vyzkoušení a moje volba padla na Nápoj pro ploché břicho. Tak se s vámi dnes podělím o moje dojmy :).
Jde o unikátní doplněk stravy, který by měl pomoci k plochému bříšku, působí antioxidačně, podporuje přirozenou obranyschopnost a má příznivý vliv na normální funkci střevního traktu a vylučování.
Produkt je v plastové nádobce se šroubovacím bezpečnostním uzávěrem, který se musí napřed zmáčknout a potom až pootočit. Na víčku je ještě odměrka, která vám usnadní dávkování produktu. "Sirupu" je v nádobce 250 ml, což by mělo vyjít cca na 3 týdny užívání. 
Oficiální popis:
Fordren Pancia Piatta je vyváženou směsí rostlinných extraktů, které napomáhají k plochému bříšku a štíhlému pasu. Receptura obsahuje mimo jiné i extrakty z reveně dlanité, která podporuje normální funkci střevního traktu, kloubů, imunitního systému, působí antioxidačně, má příznivý vliv na menstruační a menopauzální komfort a správnou funkci močového měchýře a ledvin. Kromě toho ostropestřec mariánský podporuje normální trávení a funkci jater, pročištění, normální hladinu cukru v krvi, správnou činnost srdce, přirozenou obranyschopnost a odolnost a působí zároveň jako antioxidant. 
Hned, když mi tento sirup přišel, tak jsem ho začala prozkoumávat a chtěla jsem ho vyzkoušet. Nejprve jsem nastudovala dávkování. Před použitím je potřeba nádobku vždy protřepat, tak aby se osah promíchal a poté si s pomocí odměrky odměřím buď 10 ml, zředím ji v 500 ml vody a popíjím celý den anebo si odměřím 5 ml a naředím v 200 ml vody a to piju dvakrát denně. Mě víc vyhovuje ta druhá varianta a to tedy 200 ml nápoje dvakrát za den. No a jak tento sirupek chutná, no popravdě nic moc, ale asi po týdnu jsem si na tu zvláštní chuť zvykla :D.

Upozornění:
Udržujte mimo dosah dětí mladších tří let. Tento doplněk stravy není určen jako náhrada pestré a vyvážené stravy a zdravého životního stylu. Nepřekračujte doporučenou denní dávku! Nedoporučuje se používat výrobek během těhotenství a kojení. Neužívejte při přecitlivělosti na některou ze složek produktu! Nejedná se o lék!

A určitě jste zvědavé na účinky? Tak nebudeme si tady hrát na nějaké pohádky, protože bez cvičení a zdravé stravy se k plochému bříšku asi nikdy nedokopeme, ale přijde mi, že během toho, co jsem sirup pila, tak jsem měla víc energie a neměla jsem nafouklé břicho :). Cena tohoto nápoje je 249 Kč.

ZNÁTE ZNAČKU?
ZKOUŠELY JSTE NĚJAKÝ PODOBNÝ NÁPOJ?


8 komentářů:

  1. Takže něco jako projímadlo si myslím. Já bych především potřebovala mít pevnou vůli a pak by to šlo, zploštit břicho bych potřebovala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale na záchod jsem nějak častěji neběhala :).

      Vymazat
  2. Já nevím, těmhle věcičkám moc nevěřím :( Ale pokud ty jsi spokojená, tak je všechno v pořádku :D

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem spokojená tak na půl, ale jinak žádné chemické zázraky si taky nekupuji :).

      Vymazat
  3. TO vyzerá naozaj zaujímavo :) za vyskúšanie určite stojí.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to je pravda, na každého to bude asi účinkovat jinak.

      Vymazat
  4. Já jsem proti tady těm "pomůckám" na hubnutí. Raději se budu stravovat dle vyváženého jídelníčku, poslouchat své tělo a cvičit, než cpát do sebe tohle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...