pátek 4. srpna 2017

Spotřebováno

Konečně se mi toho nakupilo víc, abych vám mohla sepsat spotřebováno. Takže dnes se podívejte na všechny produkty, kterým jsem se v posledních týdnech podívala na dno :). 
1. Sprchový gel Charlotte Family - RECENZE
Super univerzální sprchový gel, který je vhodný i pro mytí vlasů. Klidně bych si ho koupila znovu. Moc pěkně voněl a pokožka po něm byla pěkně umytá.


2. Pleťová voda Garnier
Pleťová voda moc pěkně osvěžovala pleť a pokožku nevysušovala, každopádně teď dávám přednost spíš přírodním pleťovým vodám. Ale nic pro ti ní nemám a třeba se i k této vrátím.

3. Fa Soft and Control antiperspirant
Doporučuji! Byl super a opravdu účinkoval po celý den a ještě k tomu moc pěkně voněl. Není ale přírodní.
4. Soaphoria Bronztone - RECENZE
Aktivátor opálení - novinka loňského léta. Už mám doma další dvě balení, takže já můžu naprosto doporučit! 

5. Pleťová voda Mateřídoušková - RECENZE
Tak tuto pleťovou vodu si píšu na seznam produktů, ke kterým se určitě vrátím. Krásně voněla a o moji pleť krásně pečovala. Vodička je určená pro mastnou a smíšenou pleť, takže pokud vás trápí mastící se pleť nebo sem tam pupínek, tak určitě vyzkoušejte!

6. Organická květinová voda Heřmánek - RECENZE
I když jde o přírodní produkt od Soaphorie, která mě snad zatím nezklamala, tak u této vody mi vadila její vůně, ale možná to byl jen jeden špatný kousek, takže si asi koupím další balení, abych si ověřila jestli ta "nevoňavá" parfemace je u každé lahvičky.

7. Hydratační krém Dulcia - RECENZE
Krémy od Dulcie jsou super a tento hydratační nebyl jiný! Krásně pleť hydratoval, nemastil a nemusela jsem se na něj nanášet makeup. 
8.Sprchový gel Šumění moře s vůní limetky a máty
9. Krémový sprchový gel s vůní melounu
10. Sprchový gel Chuť na dobrodružství s vůní broskve a vodní lilie
Všechny tři sprcháče používám spíš jako voňavé pěny do koupele a je škoda že ten 8 a 10 jsou jen limitky, protože mi moc pěkně voněly. Melounový byl taky fajn, ale znovu bych po něm asi nesáhla. 
11. Inecto šampon - RECENZE
Super šampon, kterému bych se nebránila a klidně si ho koupila znovu.

12. Inecto kondicionér - RECENZE
Super, že kondicionér byl v polovičním balení k šamponu, takže jsem je dopotřebovala zaráz. Oba produkty krásně voněly a vlasy se mi po nich tolik nemastily. 

13. Masážní gel skořicový Topvet
Tento gel už mám asi ve třetím balení a moc ráda ho používám hlavně přes zimu a taky před cvičením, protože fakt krásně prohřeje pokožku. 

14. Krémový peelingový krém Pleva - RECENZE
Určitě dokoupím další balení. Krásně voněl, čistil a pečoval o pleť. 
15. Saloos bio peeling Růže - RECENZE
Saloos peelingy mám moc ráda a růžový jsem měla poprvé a moc pěkně mi voněl, takže opět doporučuji :).

16. RaE deodorant indický lotos - RECENZE
Opět super přírodní produkt. Deodorant mi vystačil cca na měsíc a byla jsem moc spokojená s jeho konzistencí, dobře se roztíral, krásně jemně voněl a nenechával mi na oblečení fleky. 

17. Dlouhotrvající podkladový krém Oriflame
Můj oblíbený make-up. Už mám dokoupené další balení, ale to zatím čeká až dopotřebuji nějaký další teď mám v pořadí jiné značky. 

18. Propolisová zubní pasta Pleva - RECENZE
Super pasta, určitě koupím znovu. Jen se těžko vymačkávala z tuby a kolikrát mi musel Honza pastu na kartáček vymáčknout, ale jinak je super! Krásně voní, dobře chutná, zoubky čistí a je po ní svěží dech. 

19. Bylinná zubní pasta Herbadent 
Další skvělá pasta, kterou bych si klidně koupila znovu! Z tuby šla vymáčknout dobře a chuť měla opravdu pěkně bylinkovou. 

CO ŘÍKÁTE NA MOJE SPOTŘEBOVÁNO?


9 komentářů:

  1. Obě pasty jsem také měla a vyhovaly mi. Sprcháče Balea jsou moc fajn. Aktivátor tedy neaktivuje, ale poctivě jsem se s ním stejně mazala :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že máš s tím aktivátorem negativní zkušenost, já se s ním opálím pěkně :) a nespálím se.

      Vymazat
  2. inecto mám teraz kondicionér a musím povedať, že je skvelý pre moje vlasy! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Tan ten obrázek nahoře s tím panáčkem a košem mě velice pobavil :D Balea sprcháče mají hrozně krásné ty obaly! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten RaE deodorant ma dosť láka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pastu na zuby od Plavy mám právě používám a souhlasím, jde veeeelmi ztěžka vymačkávat.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  6. RaE kosmetika nebo-li jejich deodoranty mi absolutně nevyhovovali. Škoda. Balea sprcháče mám hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Me nikdy balea sprchace nevyhovovaly. Za to sampony maji skvele. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Baleu milujem, mne FA vôbec nepomáhal, neviem prečo. :(

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...