čtvrtek 10. srpna 2017

Dulcia: Tělový peeling s magnéziovou solí

Tělový peeling s magnéziovou solí značky Dulcia Natural, tak přesně o něm vám dnes napíšu :). Líbí se mi na něm, že je vhodný opravdu pro všechny typy pokožky. Takže jdeme na recenzi a moje poznatky :).
Nevím jak vám, ale mě se ty nové folklórní obaly od Dulcia Natural moc líbí a obal peelingu není výjimkou. Je v pěkné bílé plastové tubě, která je zdobená různými lidovými motivy.Tuba je o objemu 175 ml, což je už slušná dávka.
Tento tělový peeling má pokožku očistit, zregenerovat, odstranit odumřelé kožní buňky a zpevnit. Všechno co slibuje, to také splňuje! Já tento peeling používám tak dvakrát za týden a pokožka je po použití opravdu jemná, heboučká, na dotek pevnější a dokonce mi přijde taková prozářenější :). 

Tento peeling obsahuje bio bambucké máslo a bio mandlový olej a přesně tyto dvě složky stojí za jemnou a hydratovanou pokožkou. Dále tělový peeling obsahuje magnezium (jak už napovídá název), což je hořčík, který naše tělo prostě potřebuje, co si budeme povídat asi okolo sebe neznám nikoho, kdo by v životě neslupl jeden prášek magnézka, když mu bylo ouvej. Peeling má antibakteriální účinky, podporuje hojení ran a urychluje regeneraci pokožky.
Peeling moc pěkně voní, já z něj cítím eukalypt a levanduli. Vůně je uklidňující, ale i krásně osvěžující! Jinak peelingové částečky jsou hrubé tak akorát a nejraději peeling používám na nohy a zadeček, ale často s ním umyju celé tělo, jen třeba v oblasti dekoltu tolik netlačím :).

Složení: 
Bio bambucké máslo organické, bio mandlový olej, magnéziová sůl, jádra z vlašských ořechů, bio šťáva z aloe vera, mandlový vosk, levandule lékařská, xantalová guma, eukalyptová silice, esenciální olej bergamot.
Cena tohoto peelingu je něco okolo 500 Kč, což už je teda pěkná pálka, ale pokud vám není líto utratit penízky za kvalitní slovenskou a ještě k tomu přírodní kosmetiku, tak neváhejte! Koupit ho můžete na stránkách Dulcia Natural

JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PEELING?


11 komentářů:

  1. Strukturou mi hodně připomíná peeling gumu od Sephory. Já nejraději používám melounový peeling od značky Balea.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem zjistila, že doma nemám žádný peeling. Dulcia je dobrá kosmetika, mám vyhlídnuto spousty produktů, které bych si koupila. Vzhledem k mé spotřebě kosmetiky by mi těch peněz líto nebylo protože vím, že by mi produkt vydržel dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já bych bez peelingu doma asi nebyla, vždycky mám doma minimálně dva :-D, pokud fakt dojde sahám po cukru.

      Vymazat
  3. Joo, tak takovéhle peníze za peeling já asi neobětuju.. :D Peeling ani moc nepoužívám, měla jsem max snad něco od Baley :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako sice vůbec nevypadá špatně, ale za tu cenu bych si ho nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám teď od Yves Rocher a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. I've never try a body peeling mask before. I will love to try this one.
    I follow you,can we follow each other?

    https://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...