neděle 27. srpna 2017

Kosmetika moje: Laky na nehty 72, 73 a 74

Krásný den, dnes bych vám chtěla ukázat další laky na nehty značky Kosmetika Moje, které mě úplně nadchly. Tentokrát jde o rychleschnoucí laky, které jsou opravdu rychleschnoucí! Nekecám. Skvěle se s nimi lakuje a dokonce stačí jedna vrstva pro krásné krytí.
Rychleschnoucí č. 72
Rychleschnoucí č. 73
Rychleschnoucí č. 74 
No nejsou super! Všechny tři mají perleťové odlesky a vypadají na nehtech opravdu dokonale. A víte co? Jsou za pár kaček, koupíte je za cca 50 Kč!

KTERÝ ODSTÍN SE VÁM LÍBÍ NEJVÍC?


6 komentářů:

  1. Já měla jeden odstín a ten se mi na druhý den hned odlupoval, takže za mě laky na nehty nic moc teda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono taky záleží na nehtech, dřív jsem s tím měla taky problém, ale co jsem se začala o nehty fakt pravidelně starat, tak nemám problém skoro s žádným lakem na nehty a vydrží mi pěkný i týden.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na ten už se moc těším až ho budu nosit na podzim :).

      Vymazat
  3. Nejvíce se mi líbí odstín č.73 :) od značky moje jsem nikdy žádné produkty nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej cenově dostupné a povedené produkty.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...